Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה חדשה - איש מכירות בBMW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז התחלתי עבודה חדשה באולם תצוגה של BMW בחיפה.

 

בימים הבודדים שאני עובד שם כבר הספקתי לראות כמה רכבים יפים וכמה מדהימים.

 

שני רכבים שהיה קשה לי להוריד מהם את העיניים הם אלה שצירפתי תמונה שלהם.

 

אחד זה פורד מוסטאנג, מאך 1, שנת 1969, משופצת בטירוף. זה לקוח שרכש מיני קופה והגיע עם המוסטאנג לאסוף את המיני. וכן, הוא עשה לי סיבוב. קשה לתאר במילים את החוויה אז אני לא אנסה אפילו...

 

השני זה ב.מ.וו סדרה 3, 328 ליתר דיוק, סטיישן, בצבע לבן פנינה.

קשה להבחין בהבדל גדול בצבע בתמונה, אבל כשעומדים ליד הרכב הוא פשוט עוצר נשימה, לא פחות. קשה להוריד ממנו את העיניים. תכניסו למשוואה את זה שמדובר בסטיישן, ורמת גימור גבוהה, ויש לכם רכב מושלם.

 

מקווה שתהנו מהתמונות, ואני אשתדל להעלות תמונות של רכבים מיוחדים כשיגיעו.

 

כמובן שאני לא מתכוון לחשוף פרטים של בעלי הרכב או את מספרי הרישוי.

 

אה ואם מישהו שוקל לרכוש ב.מ.וו חדשה, ויש גם רכבים משומשים (אפילו מעניינים), חפשו אותי באולם התצוגה.

 

שבוע טוב.

 

משה.

803524_10151586197427845_1909182311_n.jpg

861546_10151586197417845_970328023_n.jpg

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב, זה סוג של עבודת חלומות שלי שכנראה לא אגשים ;-)

בהחלט תעלה תמונות, ואם יש לכם סטיישן ביד2, שלח לי ה"פ :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ה-5 סטיישן בתמונה השנייה משמשת למיטב ידיעתי כרכב שירות של קמור ויש להם עוד אחת חדשה.

 

יש כבר 3 ו-5 סטיישן חדשות שנמסרו ללקוחות?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ה-5 סטיישן בתמונה השנייה משמשת למיטב ידיעתי כרכב שירות של קמור ויש להם עוד אחת חדשה.

 

 

זו 3 סטיישן.

 

ומשה - חיפה אמרת? נקפוץ לבקר. :wink:

פורסם
זו 3 סטיישן.

 

ומשה - חיפה אמרת? נקפוץ לבקר. :wink:

 

לידה יש 5 סטיישן עם ציור של טלפון....עליה דיברתי

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אולי כדי שנהנה מתמונה של מה שחלקינו מחשיב כיצירת אומנות ?...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

לא כתבתי על מפרסם ההודעה ,חשבתי שזה מה שהבעלים אמר לו לגבי המוסטנג אלא אם כן הבעלים קנה אותה בתור מוסטנג "מאך 1" ומשוכנע שזה הדבר האמיתי ,אז סלח לי ,הוא לא חכם במיוחד מצד שני יכול להיות גם שמפרסם ההודעה מההתלהבות הוסיף "מאך 1" אז הוא אשם בהטעייה ,כך או אחרת זאת לא "מאך 1" ,זה כמו שתכתוב על Bmw 316 שזאת m3 .

פורסם

לפותח השרשור,

מזל טוב על העבודה החדשה, עושה רושם שאתה נהנה ממנה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

תודה על הברכות. כולם מוזמנים לקפוץ. ה5 סטיישן מאחורה זה רכב שירות של המוסך שצמוד אלינו.

אנחנו היום דלק מוטורס (יבואני פורד ומאזדה) ולא קמור, מאז ינואר 2012.

 

כן מדובר באולם בבר יהודה.

 

כתבתי מאך 1 כי זה מה שהבעלים אמר. למרות האהבה הרבה שלי לרכב הזה, אני לא יודע להבדיל בין המאכים (זאת בכלל מילה?).

 

לגבי הצבע של ה3 סטיישן, זה לבן פנינה. יש הבדל לא קטן בין זה לבין הלבן הרגיל, רק שלצערי לא רואים את זה כל כך בתמונה. כשרואים את האוטו פנים מול פנסים, זה הרבה יותר יפה. אבל ממש יותר יפה.

 

ברגע שיהיו עוד רכבים מעניינים, אצלם ואעלה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...