Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מדובר על הדגם של ה130 כ"ס.

 

לפני מספר חודשים הטורבו הפסיק לעבוד, במוסך גילו כי צינור הואקום נסדק והחליפו אותו מה שפתר את הבעיה.

 

כעת הבעיה חזרה.

מעט נתונים על הרכב:

219,000 ק"מ, הטרמוסטט מנותק ולכן רוב הזמן הרכב בין האמצע לחצי מבחינת חום מנוע (הרכב נרכש ככה)

אופי הנסיעות: הרבה נסיעות קצרות בתוך העיר של כ2-3 ק"מ 5 דקות כל נסיעה לכל היותר.

 

פעם ביום יומיים ישנן נסיעות ארוכות יותר.

 

יש לציין כי הטורבו עובד לסירוגין.

 

מה נעשה עד כה.

לאחר שהרכב הגיע לחצי טנק, הוספתי לו 44K לניקוי.

מאז עברו כ250 ק"מ.

נכון להיום.

הטורבו עובד לסירוגין בעיקר בלחץ גבוה (סל"ד גבוה, הוא פתאום נפתח והרכב מקבל מכת כוח)

אתמול נסעתי בעליות לחיפה ונאלצתי לעלות את העליה ב30 קמ"ש.

 

אני מתכנן להכניס למוסך ביומיומיים הקרובים, ועדיין לא עשיתי זאת כיוון שחשבתי שאוליי האינפוזייה תעזור.

כמו כן מפאת קוצר זמן.

 

יש למישהו כיוונים??

אודה מראש לעונים.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

עדכון מהיום,

 

הטורבו דוחס באופן חלקי ביותר, ורק מסל"ד של 2500 ומעלה.

אם, שומרים על לחץ דחיסה גבוה (ע"י הקפדה על נסיעה בסל"ד גבוה , ולא לתת ללחץ לרדת)

הוא מרגיש כמעט כמו תמיד והאוטו נותן כוח קדימה.

אם נוסעים רגוע ונותנים ללחץ ליפול, הוא מתקשה לבנות שוב את הלחץ.

 

למישהו יש כיוון??

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

תבדוק את שסתום החשמלי של הטורבו (איפה שנכנס הצינור ווקום) , במידה והוא תקין תבדוק את המהלך של הווסט-גט , אם יש צורך לכוון אותו

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תבדוק האם הצינורות שמובילים אוויר מהטורבו למנוע לא סדוקים או קרועים.

ואם פתרת את הבעיה ציין איך( זה מעניין אותי).

 

אופיר.

פורסם

בלי קשר לטורבו, תשים תרמוסטט. במיוחד אם אתה נוסע נסיעות קצרות (זה יגרום למנוע להגיע לטמפ' עבודה מהר בהרבה).

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...