Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חייב להסכים כאן לגבי דברים מסויימים - רבים מהם, עם סרול וגם לגבי כמה דברים עם בני.

 

המקור שממנו יוצאת האות במחשב שלי הוא דיגיטלי-אופטי, ההבדלים בין המקורות האלו לדעתי על גבול הבלתי שמיע -> לפחות במבחן עיוור לא היה לך סיכוי לדעת מה אתה שומע, זה בטוח.

 

מצטער אבל זה ממש לא בטוח. גם אני הייתי בטוח בעבר שאופטי זה אופטי ודיגיטלי זה דיגיטלי. מסתבר שממש לא כך הדבר. ההבדל בין מקור אחד לאחר יכול להיות שמיע ועוד איך. מחשב רכב, בטח כזה שכולל במארז שלו ממיר מתח DC של 10-15 אמפר הוא רכיב רווי ברעשי רקע והפרעות EMI גם אם הוא מצויד בדיסק SSD.

 

כמו כן, יש את נושא מהירות שעון (Clock). מהירות השעון שעליה מבוסס האות הדיגיטלי מושפעת מאוד משלל ה Services שפועלים ברקע ולעיתים אף בהפתעה. נדירים ויקרים מאוד כרטיסי הקול האולפניים שמאפשרים שימוש בשעון עצמאי ואמיתי (בעיקר דרייברים מאוד מסובכים ויקרים).

 

 

 

לעניין נושא הדירוג של EMMA - דבילי להחריד. מספיק מבט חטף בנתונים אודות Fi Audio כדי להבין את זה. מסתבר ש BTL עם 2000 וואט RMS הוא הרבה יותר נחשב ואיכותי מ FI Q. בלי הפרדה ראויה בין קטגוריות המבחן SQ/SPL זה לא יעבוד.

 

אגב, שימו לב לפער מעניין בין ה H700 ל H701..

...CASKA for life

פורסם

מה נשמע חגי

:-P

 

נכון - בגלל זה אני גם אמרתי שבהחלט הבדלתי בין שני מקורות דיגיטליים - להפתעתי המאוד מאוד רבה -> אבל ההבדלים היו מינוריים ברמות קטנוניות.

 

הCARPC אצלי מתאפיין במעבד חזק יחסית E5800 ואין לי שם שום פעולה של עיבוד קול - את זה אני משאיר לDSP חיצוני שעושה את זה הרבה יותר טוב, זה רק DEADHEAD שמוציא אופטי -> אני מאמין שכוח החישוב שם, לא מדגדג לו בכלל.

 

הדבר היחידי שיכול להיות שם רועש זה באמת ספק הכוח אבל כל המכשירים הפריפריאליים אצלי בכלל יושבים על ספקים חיצוניים לCARPC

 

האות אצלי שקטה ונקיה לגמרי למרות ספק הכוח של הCARPC - הדבר היחידי שיכול להשפיע בצורה שמיעה זה נושא הקלוקינג

 

אני תמיד יכול להביא את האודיופיליו עם ספק כוח שקט -> אבל ההבדלים חגי, כל כך זניחים, שאני פשוט לא רואה הגיון לעשות את זה ועוד לאבד על הדרך את השליטה בווליום דרך הCARPC, זה הגבול שלי.

 

רעש בכל מקרה הוא לא הבעיה כאן, ג'יטרינג כנראה יהיה הרבה יותר שמיע אבל שוב, זה הגבול מבחינתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה העניינים גבר ??

 

יש חומר ודוגמאות ברשת על מהירויות שעון של מעבד (לא בהכרח קשור לעומס/ביצועים) שמשתנות עקב שינויי טמפרטורה, גובה, לחץ (סאב בתא המטען מייצר לחץ ??) וכיוב'. כל עוד ה Clocking מתבסס על מעבד המחשב שעושה "על הדרך" עוד כמה וכמה דברים, זה משפיע. שמיע או לא זה כבר עניין סובייקטיבי אבל דע לך שאודיופילים ביתיים, משקיעים גם היום עשרות אלפי שקלים בטרנספורטים ביתיים ורכיבי קצה אחרים. כל זאת ברמה הדיגיטלית ולפני חיבור ה DAC.

 

היום, יש כבר היצע לא קטן של כרטיסי קול/DAC שמתחברים ב USB גם למחשב וגם לטאבלטים ויש להם שעון פנימי עצמאי. מומלץ.

...CASKA for life

פורסם

הכל טוסט - "קצת" עייף, מותש, גמור

:-D

 

החיים יפים

:-P

 

כן, יודע ומכיר - שוב, זה זניח ברמות חולניות - לדעתי.



 

למען האמת אפילו לאייפון יש היום תחנת עגינה עם יציאה אופטית ושעון עצמאי - תחפש I PURE 20

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...