Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום:

 

רכשתי אתמול סובארו 2004 ניו אייג' סדאן, וברשותכם שתי שאלות.

 

1) מנורה של ה - CHECK ENGINE דלוק. לאחר עיון בספר הרכב הבנתי שזה או חיישן חמצן או ממיר קטליטי, אבל שמעתי מכמה אנשים שיש להם רכב כזה שמדובר בתופעה שכיחה, גם אם הכל תקין, ויש כאלו שאפילו שמים מדבקה בכדי להסתיר את המנורה, וזאת בכדי לעבור טסט.

 

2) בנסיעה בכביש בינעירוני (במהירות של כ- 100 קמ"ש) כאשר לוחצים על הבלמים ישנו רעש כזה כמו "ורוום" (לא חריקה). אציין שהבלימה בסדר גמור, רק הרעש מפריע. בנסיעה איטית יותר, כמו בעיר זה לא קורה. האם זה הרפידות?

 

תודה מראש,

פורסם

1. בדוק, נורת צ'ק אנג'ין לא נדלקת סתם.

 

2. יש סיכוי לדיסקים מעוותים, משהו בסביבות 600 ש"ח רוטורים + רפידות.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

שהנורה נדלקת אתה לא יכול לדעת מה זה כל עוד לא הכנסת את הרכב לבדיקת מחשב..

לי נדלקה הנורה ומסתבר שזה משהו שקשור לגיר.. תבדוק אל תזלזל

פורסם
שלום:

 

רכשתי אתמול סובארו 2004 ניו אייג' סדאן, וברשותכם שתי שאלות.

 

1) מנורה של ה - CHECK ENGINE דלוק. לאחר עיון בספר הרכב הבנתי שזה או חיישן חמצן או ממיר קטליטי, אבל שמעתי מכמה אנשים שיש להם רכב כזה שמדובר בתופעה שכיחה, גם אם הכל תקין, ויש כאלו שאפילו שמים מדבקה בכדי להסתיר את המנורה, וזאת בכדי לעבור טסט.

 

2) בנסיעה בכביש בינעירוני (במהירות של כ- 100 קמ"ש) כאשר לוחצים על הבלמים ישנו רעש כזה כמו "ורוום" (לא חריקה). אציין שהבלימה בסדר גמור, רק הרעש מפריע. בנסיעה איטית יותר, כמו בעיר זה לא קורה. האם זה הרפידות?

 

תודה מראש,

 

שלום,

 

נורת ה-Check Engine נדלקת עקב "הודעה" של אחד מהחיישנים ברכב כשיש תקלה-

יש להיכנס למרכז שרות ולאבחן את קוד התקלה.

לגבי הבלמים לא צריך להיות רעש כלשהו בזמן הבלימה ולכן יש להיכנס לבדיקת בלמים במרכז שרות.

 

אם יש שאלות נוספות אשמח לסייע

המשך יום נעים

אייל מסובארו

×
×
  • תוכן חדש...