Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

חבר שלי מתעניין ביונדאי h1 אוטומט שנת 2003 או 2004/5

איך הם מבחינת הכל מנוע צריכת דלק גיר אוטומט.

והאם יש הבדל בן הדגם הרחב לדגם הצר (אני בטוח שאתם יודעים למה אני מתכוון)

ויש הבדל לh1 לh1 טראק כפי שמופיע ביד 2

בבקשה אם תוכלו לתת לי תשובות במהרה

תודה מראש

פורסם

שילוב מנוע וגיר שמרגיש כבד ו"משאיתי" משהו אך סוחב.

צריכת דלק ממוצעת בנהיגה עדינה (80% בינעירוני, לעיתים ירושלים) כ 1:10.

אמין מאד, במיוחד כשמטופל טוב אך במידה וכן מתקלקלים מכלולים בסיסיים (מנוע, גיר, טורבו, אינטרקולר) מדובר בסכומים גבוהים מאד.

 

H1 טראק (לפחות בהגדרה של יד2) הוא דגם הטנדר הפתוח, לא דגם הנוסעים.

פורסם
שילוב מנוע וגיר שמרגיש כבד ו"משאיתי" משהו אך סוחב.

צריכת דלק ממוצעת בנהיגה עדינה (80% בינעירוני, לעיתים ירושלים) כ 1:10.

אמין מאד, במיוחד כשמטופל טוב אך במידה וכן מתקלקלים מכלולים בסיסיים (מנוע, גיר, טורבו, אינטרקולר) מדובר בסכומים גבוהים מאד.

 

H1 טראק (לפחות בהגדרה של יד2) הוא דגם הטנדר הפתוח, לא דגם הנוסעים.

 

יש הבדל בן הדגם הצר לרחב?

פורסם

אין דגם צר ורחב.יש קצר ארוך ודאבל ג׳אנט (טראק).הרכב בסדר למעט הטראק עם הקירור שהיתה עגלה אמיתית.אכלתי איתה מרורים

עד שב80 אלף ק״מ המנוע נפח את נשמתו.

חבר,אתה חופר

פורסם
שילוב מנוע וגיר שמרגיש כבד ו"משאיתי" משהו אך סוחב.

צריכת דלק ממוצעת בנהיגה עדינה (80% בינעירוני, לעיתים ירושלים) כ 1:10.

אמין מאד, במיוחד כשמטופל טוב אך במידה וכן מתקלקלים מכלולים בסיסיים (מנוע, גיר, טורבו, אינטרקולר) מדובר בסכומים גבוהים מאד.

 

H1 טראק (לפחות בהגדרה של יד2) הוא דגם הטנדר הפתוח, לא דגם הנוסעים.

 

נתונים אופטימלים אולי בנסיעה ללא מזגן במהירות 80 קמ"ש אצל שכן הרכב עושה 1\6 בנסיעה זהירה בתוך העיר ו 1\8 מחוץ לעיר

אחזקה יקרה (גיר שבק סתם כך ב160K והלכו להם 7000 ש"ח בשיפוץ).

פורסם
נתונים אופטימלים אולי בנסיעה ללא מזגן במהירות 80 קמ"ש אצל שכן הרכב עושה 1\6 בנסיעה זהירה בתוך העיר ו 1\8 מחוץ לעיר

אחזקה יקרה (גיר שבק סתם כך ב160K והלכו להם 7000 ש"ח בשיפוץ).

 

אוקיי תודה רבה לכל המגיבים החבר ירד מהרכב הנ״ל

איזה רכב אתם ממליצים בסכום של עד 35,000₪. שיהיה בו

1. 7 נוסעים

2. חסכוני

3. רצוי אוטומט וסולר

×
×
  • תוכן חדש...