Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי פולקסווגן גולף מודל 2005, לפני כמה ימים התקנתי מערכת אודיו ואזעקה ובמהלך התקנת ההזעקה ביצעתי ניתוק קונקטור של כרית אוויר בתא הנהג (הגה) וברוב טיפשותי שכחתי לנתק את המצבר, ועכשיו מופיעה לי נורת חיווי בלוח השעונים של כריות האוויר, היום הגעתי למוסך שמתחה בפולקסווגן (לא מורשה) וחוברתי למחשב ידני לאחר ביצוע איפוס הוא אמר שהתקלה חוזרת מכרית האוויר שבצד שליד הנהג בצד הזה בכלל לא נגעתי בכלום אף לא חוט העברתי משם, מישהו יודע מה הבעיה יכולה להיות וממה היא יכולה להיווצר? והאם יש אפשרות לסדר את זה לבד או שאני שצריך להתחבר לסורק תקלות או סקינר בשביל לסדר דבר כזה?

 

תודה לכל העונים.

מקווה שאני יעלה על הבעיה.

פורסם

אם התקלה חוזרת לאחר ביצוע איפוס סימן שעדיין ישנה בעיה.

זה שהכרית נמצאת בצד השני לא אומר כלום - הרי כל החוטים מגיעים בסופו של דבר לקופסת פיוזים/מחשב רכב ושם אני מאמין שכן נגעת (כדי לחבר את האזעקה).

פורסם
שלום לכולם.

ברשותי פולקסווגן גולף מודל 2005, לפני כמה ימים התקנתי מערכת אודיו ואזעקה ובמהלך התקנת ההזעקה ביצעתי ניתוק קונקטור של כרית אוויר בתא הנהג (הגה) וברוב טיפשותי שכחתי לנתק את המצבר, ועכשיו מופיעה לי נורת חיווי בלוח השעונים של כריות האוויר, היום הגעתי למוסך שמתחה בפולקסווגן (לא מורשה) וחוברתי למחשב ידני לאחר ביצוע איפוס הוא אמר שהתקלה חוזרת מכרית האוויר שבצד שליד הנהג בצד הזה בכלל לא נגעתי בכלום אף לא חוט העברתי משם, מישהו יודע מה הבעיה יכולה להיות וממה היא יכולה להיווצר? והאם יש אפשרות לסדר את זה לבד או שאני שצריך להתחבר לסורק תקלות או סקינר בשביל לסדר דבר כזה?

 

תודה לכל העונים.

מקווה שאני יעלה על הבעיה.

מדברייך נראה על פניו שהתקלה בהחלט קשורה להתקנות שביצעתם ברכב.

 

1. בדוק שהקונקטור של כרית האוויר מתחת למושב צד הנהג מחובר היטב.

2. אולי בזמן פירוק/הרכבה של גלגל ההגה נקרע הסליל של הכרית.

3. ייתכן מאוד שהתחברתם לקווי אספקת חשמל למחשב כריות אוויר ולכן מופיעה התקלה.

 

אני הייתי מתחיל מפירוק של החיווט שמספק חשמל לאזעקה או/גם של מערכת השמע ולאחר מכן מוחק את התקלה במחשב כריות אוויר ובודק האם התקלה חוזרת וממשיך מכאן.

 

מחיקת תקלה של כריות אוויר אפשרית רק בעזרת סורק תקלות (סקנר).

איזה כייף לי :)

פורסם

עשיתי בדיקה עוד בהתחלה לכל הקונקטורים שמתחת לכסאות והם נמצאו תקינים ותסלחו לי ששכחתי לציין כי ברגע שהופיעה הנורה, הפסקתי את עבודתי ויום לאחר מכן ניגשתי למתקין מורשה שביצע את ההתקנה כראוי ולאחר מכן ניגשתי למוסך עם סקנר אשר דיווח לי שהבעיה היא מכיוון הצד של הנוסע.

עוד משהו ששכחתי לציין ביצעתי הוספה של פיוזים בבית הפיוזים במקומות אשר לא היו פיוזים כיוון שהיו חסרים כמה פיוזים כגון של המצת ושל נורות הדלת, אך הוספתי בנוסף עוד כמה פיוזים, ייתכן כי זו הבעיה?

 

אשמח לעוד עצות,

ותודה לכולם על העצות המקצועיות.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ראשית אין להוסיף פיוזים במקומות ריקים!!! (מקומות אלו נועדו רק למערכות אחרות שלא קיימות ברכב שלך)

שנית כמו שנאמר לך יש לסרוק את הרכב עם סורק מתאים ולבצע מחיקת תקלות

שלוש: איך בדיוק אתה בטוח שאת ההתקנות בצעו כמו שצריך (במצבך הייתי מבקש לפרק את כל ההתקנות הלא מקוריות ולנסות למחוק תקלות ממחשב כריות האויר

למקרה שתצטרך עזרה דבר עם יוחאי ממוסך רץ 054-5475999

×
×
  • תוכן חדש...