Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי מסע לא קל בחיפוש רכב אמין וזול, מצאתי 2 רכבים העונים לדרישות.

 

האחת הונדה סיויק שנת 97, 260 אלף ק״מ שמורה ומטופלת (אני מכיר תבעלים) כמו רכב 2007 מכאני חיצוני ופנימי.

מחיר נדרש, 13k (מחירון 11800)

 

השניה סוזוקי בלנו שנת 97 200 אלף ק״מ במצב סביר ללא רקורד טיפולים, מחיר נדרש 7k (מחירון 9400).

 

ההחלטה היא קשה עקב מצבה השמור של ההונדה, עם זאת המחיר המופרז.

מה דעתכם?

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם

לדעתי מעל המחירון זה מחיר מופרז מידי לרכב עם נתונים כמו שלה, אם היא הייתה 100 אלף קילומטר אז אולי כן.

תוסיף לרשימה גם ניסאן אלמרה, אמינה וטובה, ללא רצועת טיימינג אלא שרשרשת, דבר שיוזיל את עלות הטיפולים.

פורסם
לדעתי מעל המחירון זה מחיר מופרז מידי לרכב עם נתונים כמו שלה, אם היא הייתה 100 אלף קילומטר אז אולי כן.

תוסיף לרשימה גם ניסאן אלמרה, אמינה וטובה, ללא רצועת טיימינג אלא שרשרשת, דבר שיוזיל את עלות הטיפולים.

 

הבעיה באלמרה שהיא לא חסכונית כמו הונדה/סוזוקי לפי מה שקראתי.

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם

אף אחד מהרכבים שציינת בשנים האלה לא מצטיין בחיסכון בדלק. מה זה "לא חסכונית כמו"? עושה 1:10 במקום 1:10.5? אם אתה קונה אותה ב5000 ש"ח פחות, גם ב-3 שנים הדלק ש"תבזבז" לא יכסה לך את ההפרש.

אתה קונה רכב בן 15-16, מספיק להחליף רביעיית צמיגים וכבר "אכלת" לעצמך את החיסכון השנתי התיאורטי בדלק. חיסכון בדלק צריך להיות אחד הפרמטרים המשניים בלבד שמעניינים אותך ברכב ישן.

 

אגב באלנו, יש אחת שנראית טוב בפורום מכירה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=456285

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
אף אחד מהרכבים שציינת בשנים האלה לא מצטיין בחיסכון בדלק. מה זה "לא חסכונית כמו"? עושה 1:10 במקום 1:10.5? אם אתה קונה אותה ב5000 ש"ח פחות, גם ב-3 שנים הדלק ש"תבזבז" לא יכסה לך את ההפרש.

אתה קונה רכב בן 15-16, מספיק להחליף רביעיית צמיגים וכבר "אכלת" לעצמך את החיסכון השנתי התיאורטי בדלק. חיסכון בדלק צריך להיות אחד הפרמטרים המשניים בלבד שמעניינים אותך ברכב ישן.

 

אגב באלנו, יש אחת שנראית טוב בפורום מכירה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=456285

 

סתם השוותי באתר "kml.co.il" תצריכת דלק, השאלה עד כמה הנתונים באתר נכונים?

 

71616439.png

71616439.png

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם

אני אענה לך בכנות: מעולם לא ראיתי רכב שצריכת הדלק שלו טובה יותר מזו שעליה מצהיר היצרן. להיפך- אם מישהו מצליח להגיע ל90% ממה שהיצרן מצהיר, הוא נחשב בר מזל, או רמאי. אני לא יודעת איך היצרנים חישבו צריכת דלק בשנות ה-90, אם בכלל. סביר להניח שזה לא דומה לשום תקן שקיים כיום.

באתר שצירפת אין התייחסות להבדלים בין נסיעה עירונית לבינעירונית, וההבדלים יכולים להיות גדולים, וגם מוטים מספרית (אם רכב אחד נשען על נתון של אדם בודד, לעומת רכב שנשען על ממוצע מ-20 משתמשים, הנתון השני יותר אמין). שלא לדבר על זה שלפחות חצי מהאנשים (ואני אופטימית) בכלל לא יודעים איך למדוד צריכת דלק כמו שצריך. דבר שני- ברכב ישן, צריכת הדלק יכולה להיות מושפעת מגורמי בלאי שונים ומשונים.

אני מכירה 2 בחורים שעובדים איתי, לאחד באלנו מ-98, לשני מ-99, אחד נוסע בעיקר עירוני, השני בינעירוני אבל פקוק, ואף אחד מהם לא עובר את ה1:12 ביום ממש ממש טוב. יותר 1:10.5/11.

 

בשורה התחתונה, ברכבים שאתה מחפש, החיסכון בדלק הוא פרמטר משני ביותר. הרבה יותר חשוב למצוא רכב מטופל כמה שיותר, עם כמה שפחות הוצאות צפויות (טסט ארוך, צמיגים חדשים, טיימינג טרי יחסית אם צריך, מצבר חדש, רדיאטור חדש, כל בלאי תקופתי כזה או אחר שיעלה לך יותר אם תצטרך אתה להחליף).

רק כדי לסבר את האוזן: אם אתה נוסע 10K ק"מ בשנה, ההפרש במחיר הדלק בין רכב שעושה 1:11 לרכב שעושה 1:13 הוא כ- 1000 שקל. בשנה. אם הרכב ה"חסכן" שלך יצטרך טיימינג, זוג צמיגים חדש או מצבר (שלא לדבר על תקלות לא צפויות), כבר מחקת את רוב אם לא כל החיסכון השנתי שלך.

צא מהראש של חיסכון בדלק, כל הרכבים שאתה מחפש באותה ליגה. תתעמק במה שבאמת חשוב.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

נסעתי על שתי הרכבים, הייתי בוחר בהונדה על פני באלנו, באלנו מרגישה כמו רכב זול עם פלסטיקה מגעילה ועד המושבים שיוצרים תחושת רכב לא טובה, לעומת זאת בסיויק הרכב מאוד נוח ומרגיש טוב, ואחיזת כביש סבירה בהחלט!

 

לשלם מעל מחיר מחירון לרכב שעבר 260 אלף קילומטר זה יהיה ממש בדיחה, עם כבר שיגיד תודה עם יביאו לו 10 אלף על הרכב

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

בלנו זה אחלה רכב עממי שהרוב בו טוב אבל באלמנט הכי חשוב הוא נופל בגדול וזה בטיחות (2 כוכבי בטיחות)!!

ראיתי לפני שנה בערך בלנו 2001 שנכנסה בטנדר מאחורה וכל הרכב והשלדה פשוט התעקמו לבפנים עד לתא הנוסעים :0

 

אז קח את זה לצומת ליבך בבקשה..

פורסם
בלנו זה אחלה רכב עממי שהרוב בו טוב אבל באלמנט הכי חשוב הוא נופל בגדול וזה בטיחות (2 כוכבי בטיחות)!!

ראיתי לפני שנה בערך בלנו 2001 שנכנסה בטנדר מאחורה וכל הרכב והשלדה פשוט התעקמו לבפנים עד לתא הנוסעים :0

 

אז קח את זה לצומת ליבך בבקשה..

 

אוקי תודה :-)

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

פורסם

20% מעל המחירון לסיוויק עם מעל רבע מיליון ק"מ? :roll:

 

מחיר הזוי אבל אם כל כך נדלקת על הסיוויק הספציפית הזו, שיהיה לך בהצלחה.

אגב, מניסיון עם 2 הרכבים הייתי מחפש סיוויק שמורה במחיר נורמאלי, עולה על הבלאנו בכל פרמטר.

 

 

בהצלחה.

למכירה ידית פתיחת דלת נהג מברזל לאיביזה 2001-2

וכמו כן ממיר במצב מצויין. פרטים בה"פ

פורסם

לא הייתי משלם עליה 10 אלף ש"ח.

260 אלף ק"מ זה אסטרונומי, אפשר למצוא ב13 אלף ש"ח מכוניות עם חצי מהק"מ הזה, וצעירות יותר מהסיביק בכמה שנים טובות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא הייתי משלם עליה 10 אלף ש"ח.

260 אלף ק"מ זה אסטרונומי, אפשר למצוא ב13 אלף ש"ח מכוניות עם חצי מהק"מ הזה, וצעירות יותר מהסיביק בכמה שנים טובות.

 

זה הבעיה שאין הרבה שמורות זה לחפש בנרות...וגם לא מוצא.

העדיפות שלי יפני/גרמני (ורכב שיהיה גדול זול עד 10K וחיסכוני יחסית... 1:12 +-) יש המלצות?

נא לא להגיב/לצפות באשכול זה בשבת תודה.

×
×
  • תוכן חדש...