Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון מאד!

 

ואגב, לפותח השרשור,

הנימה בה הצגת את הרכב היתה מקוממת.

אין מקום לרמז גזעני בפורום, ואפילו לא בימים אלו של מיני מלחמה בדרום.

 

 

 

שבוע טוב,

אבי נוף

ברור, הרי ידוע שגנבי הרכב באים מכל גווני האוכלוסיה, אין בכלל רוב מוחלט לערבים בין גנבי הרכב וזו פשוט בושה שמישהו מנסה בכלל לרמוז לעוולה כזו כלפי בני דודינו.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ברור, הרי ידוע שגנבי הרכב באים מכל גווני האוכלוסיה, אין בכלל רוב מוחלט לערבים בין גנבי הרכב וזו פשוט בושה שמישהו מנסה בכלל לרמוז לעוולה כזו כלפי בני דודינו.

 

 

+1

לגבי עיצוב הרכב. אכן עניין של טעם. לגבי הרכב הגנוב. בבקשה באו נקרא לילד בשמו. רוב גנבי הרכב הם ערבים.

האמת אני לא מאשים אותם. האשמה היא אך ורק עלינו ובחסות ורצונה של ממשלת ישראל. וזה נאמר ממישהו שנתן למשטרת ישראל את כל הפרטים היכן ואצל מי מסתובב הרכב שלו בראמלה. ומשטרת ישראל באוננותה איננה מוכנה לעשות דבר. כולל מעצר של הגנב כאשר הוא מסתובב בשטחי ישראל ללא אישור שהייה.

פורסם
נכון מאד!

 

ואגב, לפותח השרשור,

הנימה בה הצגת את הרכב היתה מקוממת.

אין מקום לרמז גזעני בפורום, ואפילו לא בימים אלו של מיני מלחמה בדרום.

 

 

 

שבוע טוב,

אבי נוף

 

 

אוי עוד מתחסד תעשה לנו טובה

פורסם
אוי עוד מתחסד תעשה לנו טובה

 

הי. לפני שגל של מתקוממים על הערה שאין מקום לגזענות בפורום תגלוש למקומות שלא צריך. אני חושב שקודם תקרא את ההודעה הראשונה.

מה שאבי נוף התכוון לדעתי הוא על הנימה שבה הוצג הרכב בתור "חיבושית" עם קריצה לכך שהרכב עוצב "בטעם ערבי"

ואכן בפוסט האחרון שפרסמתי הסתייגתי מעניין עיצוב הרכב, שכן זה עניין של טעם.

לגבי ביטויים גזעניים או פוליטיים בפורום אני מסכים שאולי מוטב שישארו מחוץ לפורום הפתוח. ולגבי שארית דברי על גניבות הרכב...לצערי אני חושב שניתן להוכיח את טענותי באופן סטטיסטי :cry:

פורסם
של אנטולי... של אנדריי... מה זה באמת משנה והשמחה הגדולה ב"השבת הרכב לבעליו" נראית מוקדמת ומוגזמת.

 

הרכב כנראה לא ישוב לא לאנטולי,לא לאנדריי ולא בכלל, מדובר ברכב בלתי חוקי שיורד או הורד מהכביש ושבעליו אם יאותר או יחזור לנסות לקחתו,עלול למצוא עצמו עם כתב אישום.

 

...אלא אם כן אף אחד במשטרה לא ישים לב שהחיפושית הנ"ל ראשה נערף ואח"כ רותך איכשהוא חזרה...:brickwall:

 

 

כל עוד הוא לא נראה נוהג ברכב אי אפשר להגיש נגדו כתב אישום.

פורסם
ברור, הרי ידוע שגנבי הרכב באים מכל גווני האוכלוסיה, אין בכלל רוב מוחלט לערבים בין גנבי הרכב וזו פשוט בושה שמישהו מנסה בכלל לרמוז לעוולה כזו כלפי בני דודינו.

 

ממש לא מסכים! רוב הגנבים הם דווקא כן ערבים! תראה את המשחטות שלהם תראה את המכוניות שלהם, מאיפה כל זה נראה לך? כן זה כל זה מישראל! לא בקטע גזעני אבל כן רוב הגנבות זה מהצד שלהם.

הבעיה מתחילה בזה שמדינת ישראל לא נלחמת בזה. אם היו נלחמים בזה וערבים לא היו גונבים לנו מכוניות אני מעריך שלפחות60-70 אחוז מהגנבות היה יורד!

ולדעתי זו ממש לו בושה לחשוב ולהגיד שרוב הגנבות זה מהצד שלהם. מספיק עם הצביעות הזאת. זה ידוע ומוכח!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
ממש לא מסכים! רוב הגנבים הם דווקא כן ערבים! תראה את המשחטות שלהם תראה את המכוניות שלהם, מאיפה כל זה נראה לך? כן זה כל זה מישראל! לא בקטע גזעני אבל כן רוב הגנבות זה מהצד שלהם.

הבעיה מתחילה בזה שמדינת ישראל לא נלחמת בזה. אם היו נלחמים בזה וערבים לא היו גונבים לנו מכוניות אני מעריך שלפחות60-70 אחוז מהגנבות היה יורד!

ולדעתי זו ממש לו בושה לחשוב ולהגיד שרוב הגנבות זה מהצד שלהם. מספיק עם הצביעות הזאת. זה ידוע ומוכח!

 

צודק בהחלט צריך להפסיק עם ההיתחסדות הזו.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
ממש לא מסכים! רוב הגנבים הם דווקא כן ערבים! תראה את המשחטות שלהם תראה את המכוניות שלהם, מאיפה כל זה נראה לך? כן זה כל זה מישראל! לא בקטע גזעני אבל כן רוב הגנבות זה מהצד שלהם.

הבעיה מתחילה בזה שמדינת ישראל לא נלחמת בזה. אם היו נלחמים בזה וערבים לא היו גונבים לנו מכוניות אני מעריך שלפחות60-70 אחוז מהגנבות היה יורד!

ולדעתי זו ממש לו בושה לחשוב ולהגיד שרוב הגנבות זה מהצד שלהם. מספיק עם הצביעות הזאת. זה ידוע ומוכח!

אתה אמיתי?

פורסם
אתה אמיתי?

 

אני כן. השאלה אם אתה אמיתי. על מה אתה ביכלל מדבר? אני ממש לא בא מקטע גזעני, אבל יש עובדות ואם עובדות אין מה להתווכח. אולי תעשה סיבוב בשטחים ותראה את המשחטות וכל הרכבים שלהם 90 אחוז גנוב. אז מספיק להתחסד, אתה זה שצריך להתבייש בכלל שאתה מדבר בצורה כזאת לאנשים פה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
ממש לא מסכים! רוב הגנבים הם דווקא כן ערבים! תראה את המשחטות שלהם תראה את המכוניות שלהם, מאיפה כל זה נראה לך? כן זה כל זה מישראל! לא בקטע גזעני אבל כן רוב הגנבות זה מהצד שלהם.

הבעיה מתחילה בזה שמדינת ישראל לא נלחמת בזה. אם היו נלחמים בזה וערבים לא היו גונבים לנו מכוניות אני מעריך שלפחות60-70 אחוז מהגנבות היה יורד!

ולדעתי זו ממש לו בושה לחשוב ולהגיד שרוב הגנבות זה מהצד שלהם. מספיק עם הצביעות הזאת. זה ידוע ומוכח!

 

הוא היה ציני...

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '15 Citroen C4 Cactus > '20 Hyundai i20 > '23 Mazda 2 > '74 1300 VW Beetle + '16 Volvo V40

פורסם
אתה אמיתי?

אתה שמאלני?

 

ממש לא מסכים! רוב הגנבים הם דווקא כן ערבים! תראה את המשחטות שלהם תראה את המכוניות שלהם, מאיפה כל זה נראה לך? כן זה כל זה מישראל! לא בקטע גזעני אבל כן רוב הגנבות זה מהצד שלהם.

הבעיה מתחילה בזה שמדינת ישראל לא נלחמת בזה. אם היו נלחמים בזה וערבים לא היו גונבים לנו מכוניות אני מעריך שלפחות60-70 אחוז מהגנבות היה יורד!

ולדעתי זו ממש לו בושה לחשוב ולהגיד שרוב הגנבות זה מהצד שלהם. מספיק עם הצביעות הזאת. זה ידוע ומוכח!

צודק! תוסיף לזה גם את הבדואים.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

עובדות לחוד.

סטטיסטיקה לחוד.

במקרה הזה הסטטיסטיקה מראה בוודאות שזה עובדה שאת רוב הרכבים גונבים הערבים.

זה ממש כמו שאת רוב האופניים בגוש דן גונבים הסודנים :evil:

מציאות נקודה.

פורסם
+1

האמת אני לא מאשים אותם. האשמה היא אך ורק עלינו ובחסות ורצונה של ממשלת ישראל. וזה נאמר ממישהו שנתן למשטרת ישראל את כל הפרטים היכן ואצל מי מסתובב הרכב שלו בראמלה. ומשטרת ישראל באוננותה איננה מוכנה לעשות דבר. כולל מעצר של הגנב כאשר הוא מסתובב בשטחי ישראל ללא אישור שהייה.

 

כאשר אדם מסתובב במדינת ישראל ללא אישורי שהיה זו עבירה אחת,

כל עוד הוא לא דרוש על עבירות אחרות ואין עליו צו מעצר לא ניתן לעצור אותו.

(חוקים חוקים חוקים שצריך לפעול על פי הכתוב בהם).

 

אתה יודע מה הפרוצדורה בכניסה של כוחות לתוך העיר רמאללה?

כשהייתי בסדיר נכנסנו לכפר ערבי מעבר לקו הירוק,

על כביש 443 לפני בית חורון.

30 כלי רכב ממוגנים, לוחמים חמושים, אפודים קרמיים קסדות על הראש,

כולנו דרוכים ומוכנים.

והכל כדי להוציא טרקטור ישן!

נראה לך הגיוני שיכניסו כוחות לרמאלה בשביל רכב?

 

אני מאוד מאוד אוהבת רכבים ויש לי זיקה גדולה מאוד למוטוריקה,

אבל בשום אופן לא היתי מסכנת חיי אדם בשביל חתיכת פח!

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני לא מתכוון להכנס ולהוציא טרקטור ישן עם כ״כ כוחות. פעולת מניעה לא קיימת במשטרה.

לא אשכח כשבאתי להתלונן כשגנבו לי את המאזדה 323 של אשתי שרק שבועיים לפני זה קניתי לה - ממש חדר המתנה.

לארבעה אנשים חוץ ממני גנבו מכוניות באותו לילה ברמת בית שמש - מקום מגורי.

השבח״ים עשו ועושים פה מה שהם רוצים.אין שמירה אין משטרה ואין כלום.רק תושבים פרטיים שמתארגנים לבד.

בושה.

חבר,אתה חופר


×
×
  • תוכן חדש...