Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הגנטים לא אותם גנטים ,החיפושית השחורה נראת עם חלון בגג והירוקה לא

 

באיזה תמונה בדיוק יכולת להבחין בגכ ולזהות אם יש חלון או לא?

 

בכל אופן הרכב אכן זה שנגנב המידע הועבר לבעליו שמטפל בנושא ההחזרה

 

הרכב לא של אנטולי..

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

איזה כיף הפורום הזה :lol: מתמונה שמישהו רצה להראות לכולם רכב שחשב פלסטיני, התברר שהרכב גנוב ושייך למישהו.

כל הכבוד

יוסי

פורסם

הלוואי שזו תיהיה אותה אחת שנגנבה ובלי קשר, כל הכבוד לפורום ולפורום החיפושיות על התיאום והשת"פ שאולי שמו קץ לגניבה כואבת ומרגיזה של רכב אספנות.

:mm_yeah:

פורסם

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::lol:

כאחד שגנבו לו רכב אספנות, אני מאמין שלמרות הנזק, מי שמקבל את רכבו הגנוב בחזרה במצב שניתן להחיות אותו מבסוט!

שלמה דן גדרון

פורסם
:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::lol:

כאחד שגנבו לו רכב אספנות, אני מאמין שלמרות הנזק, מי שמקבל את רכבו הגנוב בחזרה במצב שניתן להחיות אותו מבסוט!

 

 

נכון מאד!

 

ואגב, לפותח השרשור,

הנימה בה הצגת את הרכב היתה מקוממת.

אין מקום לרמז גזעני בפורום, ואפילו לא בימים אלו של מיני מלחמה בדרום.

 

 

 

שבוע טוב,

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
נכון מאד!

 

ואגב, לפותח השרשור,

הנימה בה הצגת את הרכב היתה מקוממת.

אין מקום לרמז גזעני בפורום, ואפילו לא בימים אלו של מיני מלחמה בדרום.

 

 

 

שבוע טוב,

אבי נוף

 

מיני מלחמה?!:shock::shock::shock:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם

מקווה שהרכב ישוב לבעליו החוקיים במהרה,

למרות שלדעתי יהיה קושי בדבר,

אני בטוחה שמספר המנוע והשילדה שוייפו על מנת להקשות באיתור הבעלים,

ועל מנת לטשטש את העובדה שזה רכב גנוב.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

של אנטולי... של אנדריי... מה זה באמת משנה והשמחה הגדולה ב"השבת הרכב לבעליו" נראית מוקדמת ומוגזמת.

 

הרכב כנראה לא ישוב לא לאנטולי,לא לאנדריי ולא בכלל, מדובר ברכב בלתי חוקי שיורד או הורד מהכביש ושבעליו אם יאותר או יחזור לנסות לקחתו,עלול למצוא עצמו עם כתב אישום.

 

...אלא אם כן אף אחד במשטרה לא ישים לב שהחיפושית הנ"ל ראשה נערף ואח"כ רותך איכשהוא חזרה...:brickwall:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

על איזה סעיף יתנו לאדם כתב אישום?

הרכב נגנב.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
של אנטולי... של אנדריי... מה זה באמת משנה והשמחה הגדולה ב"השבת הרכב לבעליו" נראית מוקדמת ומוגזמת.

 

הרכב כנראה לא ישוב לא לאנטולי,לא לאנדריי ולא בכלל, מדובר ברכב בלתי חוקי שיורד או הורד מהכביש ושבעליו אם יאותר או יחזור לנסות לקחתו,עלול למצוא עצמו עם כתב אישום.

 

...אלא אם כן אף אחד במשטרה לא ישים לב שהחיפושית הנ"ל ראשה נערף ואח"כ רותך איכשהוא חזרה...:brickwall:

הרי תמיד אפשר להגיד שהגנב עשה את זה, ועכשיו להחזיר ונראה מה הלאה עם רישוי הרכב.

(יש עשירים שגם אנדרטה בתוך מחסן המכוניות שלהם זה מגניב.)

על איזה סעיף יתנו לאדם כתב אישום?

הרכב נגנב.

 

 

 

 

 

ל'

:mm_yeah:

אופנוען

פורסם
של אנטולי... של אנדריי... מה זה באמת משנה והשמחה הגדולה ב"השבת הרכב לבעליו" נראית מוקדמת ומוגזמת.

הרכב כנראה לא ישוב לא לאנטולי,לא לאנדריי ולא בכלל, מדובר ברכב בלתי חוקי שיורד או הורד מהכביש ושבעליו אם יאותר או יחזור לנסות לקחתו,עלול למצוא עצמו עם כתב אישום.

...אלא אם כן אף אחד במשטרה לא ישים לב שהחיפושית הנ"ל ראשה נערף ואח"כ רותך איכשהוא חזרה...:brickwall:

 

 

תגובה לא ראויה :mm_nah:


×
×
  • תוכן חדש...