Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פעולת מניעה לא קיימת במשטרה.

לא אשכח כשבאתי להתלונן כשגנבו לי את המאזדה 323 של אשתי שרק שבועיים לפני זה קניתי לה - ממש חדר המתנה.

לארבעה אנשים חוץ ממני גנבו מכוניות באותו לילה ברמת בית שמש - מקום מגורי.

השבח״ים עשו ועושים פה מה שהם רוצים.אין שמירה אין משטרה ואין כלום.רק תושבים פרטיים שמתארגנים לבד.

בושה וחרפה.

 

 

ככה לא משעמם לכם . .

זה או חרדים או גניבות . . :wink:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כאשר אדם מסתובב במדינת ישראל ללא אישורי שהיה זו עבירה אחת,

כל עוד הוא לא דרוש על עבירות אחרות ואין עליו צו מעצר לא ניתן לעצור אותו.

(חוקים חוקים חוקים שצריך לפעול על פי הכתוב בהם).

 

אתה יודע מה הפרוצדורה בכניסה של כוחות לתוך העיר רמאללה?

כשהייתי בסדיר נכנסנו לכפר ערבי מעבר לקו הירוק,

על כביש 443 לפני בית חורון.

30 כלי רכב ממוגנים, לוחמים חמושים, אפודים קרמיים קסדות על הראש,

כולנו דרוכים ומוכנים.

והכל כדי להוציא טרקטור ישן!

נראה לך הגיוני שיכניסו כוחות לרמאלה בשביל רכב?

 

אני מאוד מאוד אוהבת רכבים ויש לי זיקה גדולה מאוד למוטוריקה,

אבל בשום אופן לא היתי מסכנת חיי אדם בשביל חתיכת פח!

 

 

 

 

ל'

 

האמת. מאוד נראה לי. זו זכותי המלאה. אני אזרח משלם מיסים ועומד בחובותי האזרחיות (גם אני תרמתי 3 שנים למולדת ולא פעם סיכנתי את חיי בשבילה). מדוע הרשות המבצעת מתחמקת מחובותיה?. יהיו אשר יהיו. כך שהתירוץ הזה הוא דמגוגיה בגרוש.

אני מבין שאין ברצונה של משטלת ישראל לסכן את חיי בעבור "חתיכת פח"...אך אינני מבין מדוע המשטלה איננה מוכנה לנקוט פעולות מנע. או לחילופין כאשר אני "לועס" עבורה את כל החקירה ואף מתריע בפניה היכן הגנב ("חשוד" בפי המשטלה) נמצא ברגעים אלו ממש....(וזה בתחומי מדינת ישראל) המשטלה איננה מוכנה לעשות דבר בכדאי להחזיר את "חתיכת הפח" האהובה עלי. וניגנבה ממני בידי בין בליעל שלא מתבייש לבקש ממני שלמונים בעבור רכושי. (ראוי לציין שהמשטלה אסרה עלי לשלם לבן הבליעל ולקבל בחזרה את רכושי)

כול אי פעולה מדרבנת את הצד השני להמשיך, הרי אין לכך שום השפעה עליו....ולאי רצון משטרת ישראל לעזור ולסיע לנפגע ממעשה עברינות כנגד הפרט אין שום תירוץ.... אפילו לא במדינת עולם שלישי...

גיבות הרכב מתבצעות בחסות העלמת העיין של ממשלת ישראל וזרועתיה וזו מטעמיים כלכליים נטו.

 

לבעל החיפושית אני יכול למסור שאני מאוד שמח בשבילך שהתמזל מזלך ואיכשהו תקבל את רכושך בחזרה.

פורסם

פעולות מנע? הפעולת מנע היחידה שיכולה להיות היא הקמת מחסומים בכניסה לשטחים, ככל הנראה בפעולה הזאת אף אחד אינו מעוניין, זאת לא החלטת המשטרה לאייש את כל מחסומי הכניסה לשטחים וחוץ מזה אין מספיק כוח אדם לרתק ניידת למחסום שפועל 24 שעות ביממה!

אם תחשוב לעומק ככל הנראה תבין שגניבת רכבים משתלמת לכולם, גם לחברות ביטוח וגם לממשלה. אם לא יגנבו רכבים הרבה גורמים גדולים במדינה הזאת יאבדו את כספם! לעשות מחסומי כניסה לשטחים זה לא כ''כ קשה או יקר בשביל הממשלה ללא קשר למשטרה, זה ניתן לביצוע גם ללא המשטרה או בעזרת המשטרה ומג''ב אבל הדרגים הגבוהים ככל הנראה לא מעוניינים בכך!

 

בתור אחד שביום יום עובד בשטחים וגם יצא לי לראות משחטה או שתיים...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עובדות: הן במחסום קלקיליה והן במחסום אורנית המחסום עצמו הוא לכיוון ישראל בלבד. לכיוון היציאה אין כל בקרה ( למעט מקרים ספציפיים מאד לעיתים רחוקות) והדרך של הרכב הגנוב מישראל לשטחי הרשות הפלסטינית קצרה וקלה מאד. צריך להפעיל לחץ על משטרת ישראל וצה״ל להקים מחסום לכיוון היציאה .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
האמת. מאוד נראה לי. זו זכותי המלאה. אני אזרח משלם מיסים ועומד בחובותי האזרחיות (גם אני תרמתי 3 שנים למולדת ולא פעם סיכנתי את חיי בשבילה). מדוע הרשות המבצעת מתחמקת מחובותיה?. יהיו אשר יהיו. כך שהתירוץ הזה הוא דמגוגיה בגרוש.

אף בכיר בממשלה ולא בדרג הבטחוני יסכנו חיים של חיילים ושל שוטרים בשביל חתיכת פח.

כמה שמעצבן לקרא את המילה "חתיכת פח" אבל אני בטוחה שאתה לא תרצה שהבן שלך יכנס לרמאללה,

בשביל להוציא דייהטסו שרייד או כל כלי רכב אחר, כשסכנת צלפים על הראש שלו,

חטיפה, או לינצ' שבו הוא יחזור בארון מתים אחרי שניגבו אותו מהרצפה אחרי שההמון הזועם עשה בו שפטים.

"זכוכתי וזכותי וזכותי", גם כשאתה כותב שסיכנת את עצמך זו דמגוגיה בשקל,

כל חיל שלובש מדים ועומד במחסום או/ו מסייר בג'יפ מסכן את חייו.

עושים תיעדוף, חיי אדם מול רכוש שנגנב.

אתה רוצה להציע שיקימו מחסומים?

רעיון מעולה, קח בחשבון שאתה עוצר את התנועה עורק ראשי ובודק רכב רכב,

אדם אדם ואז כל "המדינה נעצרת",

כמו שהיה ביום חמישי האחרון כאשר חיפשו את המחבלים בת"א ובמודיעין.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
צביקה מהכרות עם המשטרה, זה לא בידי המשטרה להקים שם מחסום הפועל 24 שעות ביממה

 

 

זה באחריות השר לבטחון פנים שהמשטרה כפופה אליו בהחלט.

מחסום לכיוון היציאה יכול למנוע לא רק גניבות רכב, אל גם ענינים הקשורים לביטחון וביטחון המדינה.

ומי שצריך לתת הוראה בענין הוא השר לביטחון פנים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

יפה אמרת! כאשר נאמר פה משטרה זאת הגדרה גדולה מדי, עכשיו שהעניין חודד ייתכן ואתה צודק.

 

יצא לי גם לא פעם לשוחח עם אנשי השטח של איתוראן והם בהחלט דאגו להסביר לי שאף אחד לא מעוניין באמת להפסיק גניבת רכבים.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

שטויות במיץ עגבניות.

 

המשטרה היא לא חברת שמירה פרטית, ובין שאר משימותיה גם שמירה על רכושו

של האזרח, אבל לא רק.

 

אין אינטרס מובהק או הנחייה לאפשר גינבות רכב או לעודד אותם, אבל במציאות

היומיומית היא מקבלת תיעדוף נמוך.

 

כל מי שלא מרוצה מרמת ביטחון הרכוש מוזמן לעשות מעשה ולהתנדב לסייע ולתרום

למדינה כמה שעות בחודש. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
שטויות במיץ עגבניות.

 

המשטרה היא לא חברת שמירה פרטית, ובין שאר משימותיה גם שמירה על רכושו

של האזרח, אבל לא רק.

 

אין אינטרס מובהק או הנחייה לאפשר גינבות רכב או לעודד אותם, אבל במציאות

היומיומית היא מקבלת תיעדוף נמוך.

 

כל מי שלא מרוצה מרמת ביטחון הרכוש מוזמן לעשות מעשה ולהתנדב לסייע ולתרום

למדינה כמה שעות בחודש. - רן

 

 

ספר את זה לשכן שלי שאחרי שפרצו לו וגנבו ציוד גינון יקר ערך כולל קוואסאקי מיול הלך כולו עזוז וגבורה להתנדב במשטרת

ישראל. הבעיה הקטנה היא שבמקום שיתנדב היכן שהוא גר (רמת בית שמש א למי שמכיר) שהיא שכונה יפהפייה אך פרוצה לחלוטין בלי זנב של שוטר שנראה לעין.אמרו לו שהמשמרות יהיו בעיר עצמה.שכני היקר הסתובב והלך כלעומת שבא.

התנדבה פה קבוצה גדולה של חבר׳ה למג״ב.אך עדיין זה כלום לעומת הצורך פה.

אנחנו שכונה קטנה ושקטה שמחפשים רק שקט בסוף היום בלי לראות שבח״ים בלי סוף עולים לנו כל בוקר מהוואדיות מסביב

חבר,אתה חופר

פורסם
אף בכיר בממשלה ולא בדרג הבטחוני יסכנו חיים של חיילים ושל שוטרים בשביל חתיכת פח.

כמה שמעצבן לקרא את המילה "חתיכת פח" אבל אני בטוחה שאתה לא תרצה שהבן שלך יכנס לרמאללה,

בשביל להוציא דייהטסו שרייד או כל כלי רכב אחר, כשסכנת צלפים על הראש שלו,

חטיפה, או לינצ' שבו הוא יחזור בארון מתים אחרי שניגבו אותו מהרצפה אחרי שההמון הזועם עשה בו שפטים.

"זכוכתי וזכותי וזכותי", גם כשאתה כותב שסיכנת את עצמך זו דמגוגיה בשקל,

כל חיל שלובש מדים ועומד במחסום או/ו מסייר בג'יפ מסכן את חייו.

עושים תיעדוף, חיי אדם מול רכוש שנגנב.

אתה רוצה להציע שיקימו מחסומים?

רעיון מעולה, קח בחשבון שאתה עוצר את התנועה עורק ראשי ובודק רכב רכב,

אדם אדם ואז כל "המדינה נעצרת",

כמו שהיה ביום חמישי האחרון כאשר חיפשו את המחבלים בת"א ובמודיעין.

 

 

 

 

ל'

 

בוא נצא מנקודה פרטנית ואנסה להסביר את טענותי בצורה אקלטית רחבה

במדינה "נורמלית" בה חיים אזרחים פשוטים לאזרחים החיים במדינה זו יש חובות וזכויות

בה האזרח משלם מיסים ונוטל בחובות לאומיות אחרות כחלק "מההסכם הזה" המדינה מספקת "שירותים" לאזרח.

השירותים האלומגיעים בצורת: ביטחון, חינוך, תשתיות, ועוד.

מה שאני מנסה להגיד וזו בצורה מאוד פשוטה וקרה. זהו שירות המגיע לי. אני משלם עבורו יום יום. מה ששוכחים עובדי הציבור ומקבלי ההחלטות. שתפקידם ולשם כך הם נשכרו/נבחרו לעבודה זו ותפקידם הוא לסייע לציבור.

אנני זה שמקבל החלטות מדינה. כגון רכישה של מצלמות מהירות, מלחמה בפשע, מבצע בעזה ועוד אלף ואחת דברים.

אבל אני יכול ורשאי להביע את דעתי.

מה שכן אני יכול להגיד לך. שאת האזרח הקטן (כן זה שאננו מעוניין או רוצה להיות אחד משועי עולם או בעל תפקיד מדיני או ציבורי) המשטרה איננה סופרת. בתור אזרחים כאלו אנחנו מקופחים.

יש איפה ואיפה בין קורבנות העבירות. וזה זועק לשמיים. בין הרשות השופטת (כמו זה שדרס את בנו של השופט חשין לבין זה שדרס את הבחור האתיופי) בפוסט זה אני מדבר על משטרת ישראל וגם לה ואני אתן לך דוגמא מאד פשוטה. כאשר נגנב מכשיר הטלפון הנייד של מפכל המשטרה הוא אותר תוך יממה.

אם יפרץ בית של איש ציבור או של האזרח הפשוט. כאשר אין למשטרה יח"צ בנוגע לעבירה זו. הרשי לי לפוצץ את הבועה שאת חייה בה כי המשטרה לא תנקוף אצע לעזרתו של האזרח הפשוט.

הגדיל וטען "השושנים" כי המשטרה היא לא חברת השמירה הפרטית של אף אחד.

ובכן, אני לא מצפה שהיא תהייה חברת שמירה פרטית. אבל...ישנה עבודה שהיא עבודתה של המשטרה ולשם כך ניתנו לה סמכויות מיוחדות. כמו שאני לא יכול לרדת לכביש ולכוון את התנועה כרצוני כי זו עבודתה. גם לעצור כנופיות של גנבי רכב שהם יודעים על פעילותם. והאמני לי הם יודעים ולא עושים כלום בנידון. יש לי אלפי דוגמאות לכך אבל זה לא הנושא הנדון כאן.

אני לא מצפה שבישביל "חתיכת הפח" שלי. כוחות הביטחון יצאו למבצע עופרת יצוקה. אבל מה שאני מצפה הוא שלפחות יעשה יותר מהמינימום של לתת לי את הנייר המחורבן של אישור הגשת התלונה ויותר מזה לא לעשות כלום. (אפילו זה מה שאמר לי השוטר המנומנם לו הגשתי את התלונה)

לצערי מה שנהייה מתפקודה של המשטרה זה גביית מיסים נוספת בעבור המדינה ותו לא.

מצטער אם פגעתי באחד השוטרים שקוראים בפורום זה. אין לי ולו טענה אישית כנגדכם אלא כנגד הארגון שאתם עובדים בו ברמה הארגונית וקבלת ההחלטות


×
×
  • תוכן חדש...