Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הקופונים של בורגראנץ' חזרו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין אותי איך אייל שני היה מתאר מנה של בורגר ראנץ' או כל רשת מזון מהיר אחרת. "אתה רצחת את ההמבורגר הזה" או משפטים דומים. :shock:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

drivemaster

שמעת פעם על המשפט אל תהרוג את השליח?

נראה לך שהשליח אשם שאיחרו לך 3 שעות?

נראה לך השליח ארז את הארוחה שלך נתן לה לחכות על השולחן בסניף שעתיים וחצי ורק אז יצא לכיוון שלך?

מההודעה הארוכה שלך רק הבנתי שאת כל התסכול שלך מבורגראנץ' הוצאת על השליח המסכן.

שלחת עליו את הכלב שלך אתה רציני? היו לשליח עוד אופציות בקשר לכלב שהייתי בשמחה מפרט אותן אבל זה לא לעניין

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הפעם האחרונה שאכלתי בורגראנץ' הייתה כשהייתי בנתב"ג לפני כחצי שנה. אם תשאלו אותי, אחת מהטעויות הכי גדולות. השעה הייתה 4 בבוקר ולקרניבור שכמוני התחשק קצת בשר לפני הטיסה. קראתי לזה בשר? אופס..

מיותר לציין שבכל תהליך הטיסה, כולל הבורדינג, הבטן שלי עשתה גורו גורו ולא נתנה לי להנות כמו שצריך מהטיסה הראשונה שלי.

שלושה ימים לאחר מכן (בתוך החופשה) ועדיין היו סימנים בשטח לטעות הזו, במיוחד כשנכנסתי לשירותים.

העיקר שעבר בשלום בלי תקריות מיוחדות. בפעם הבאה רק כריך בריא של ארומה.

פורסם
drivemaster

שמעת פעם על המשפט אל תהרוג את השליח?

נראה לך שהשליח אשם שאיחרו לך 3 שעות?

נראה לך השליח ארז את הארוחה שלך נתן לה לחכות על השולחן בסניף שעתיים וחצי ורק אז יצא לכיוון שלך?

מההודעה הארוכה שלך רק הבנתי שאת כל התסכול שלך מבורגראנץ' הוצאת על השליח המסכן.

שלחת עליו את הכלב שלך אתה רציני? היו לשליח עוד אופציות בקשר לכלב שהייתי בשמחה מפרט אותן אבל זה לא לעניין

 

דבר ראשון, נתחיל בזה שאין לי ספק בכלל שבעקבות יחס מזלזל שלו, המנה נראתה ככה כשהגיע!! (בצעירותי עבדתי בשליחויות ביחד עם כמה חברים. ותאמין לי, כשאתה מזלזל אז זה גם נראה ככה. וכשאתה דואג לשירות זה נראה אחרת לגמרי!).

 

דבר שני, הוא צלצל כמו איזה חיה באינטרקום!

צלצול רודף צלצול באיזה קצב מטומטם ככה איזה 6 פעמים וכל צלצול מאוד ארוך! הוא לא נתן אפילו שניה להגיע ולפתוח לו!!

אם זה לא מעיד על זלזול וחוסר התחשבות, אני לא יודע מה כן. שזה די משליך על היחס ללקוח ולמנה.

מה אם היה תינוק ישן בבית. (בכל זאת, 21:30 בערב).

 

דבר שלישי, לא "שלחתי עליו את הכלבה"! היא לא תוקפנית בכלל! להיפך!

היא אפילו לא נבחה כשדפק בדלת! לא באה לתקוף אותו!

סתם יצאה מפתח הדלת עם זנב מקשקש לקראתו. לא בקפיצות ולא עם שיניים חשופות.

זה שהוא לקח את זה למקום כזה, זו בעיה שלו. (זה בדיוק מה שרציתי שיקרה! אבל זו בעיה שלו).

אם הכלבה הייתה תוקפנית, בחיים לא הייתי נותן לה לצאת מפתח הדלת ללא השגחה.

 

אם הוא היה מצלצל כמו בן אדם, תאמין לי שהייתי יוצא החוצה לקראתו ללא הכלבה! (כמו שאני עושה תמיד עם שליחים!)

 

איזה אופציות בדיוק היו לו שאתה לא רוצה לפרסם?

 

מפחד? אל תהיה שליח! הגיוני שתיכנס לבתים שיהיו בהם כלבים.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
ענק!!!!!!

אני לא מבין מה אטרקטיבי בלאכול שם ב-28 ש"ח.

לא עדיף איזה לאפה טובה עם ענבים קר?

 

אשמח לדעת איפה יש לאפה (דגש! לא רעילה!!!) עם ענבים ב28 ש"ח. כל מקום באזורי ללאפה מתחיל מ28...

 

drivemaster

שמעת פעם על המשפט אל תהרוג את השליח?

נראה לך שהשליח אשם שאיחרו לך 3 שעות?

נראה לך השליח ארז את הארוחה שלך נתן לה לחכות על השולחן בסניף שעתיים וחצי ורק אז יצא לכיוון שלך?

מההודעה הארוכה שלך רק הבנתי שאת כל התסכול שלך מבורגראנץ' הוצאת על השליח המסכן.

שלחת עליו את הכלב שלך אתה רציני? היו לשליח עוד אופציות בקשר לכלב שהייתי בשמחה מפרט אותן אבל זה לא לעניין

 

חבר שלי היה שליח בבורגראנץ', וכן הם מכינים לך את האוכל, את המנה, אורזים לך ובעצם ברגע של משלוח השליח אחראי להכל.

 

---

 

שבוע הבא אהיה שפן הניסיונות שלכם ואלך לאכול בורגראנץ' בקניון הקרוב לביתי. נחזור עם רשמים!

 

נ.ב

drivemaster, אני יודע שזה קצת לא קשור אבל אם הכלבה המדוברת היא זאת שבסלמון היא מדהימה!

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

 

חבר שלי היה שליח בבורגראנץ', וכן הם מכינים לך את האוכל, את המנה, אורזים לך ובעצם ברגע של משלוח השליח אחראי להכל.

 

את זה לא ידעתי. :shock:

---

 

 

 

נ.ב

drivemaster, אני יודע שזה קצת לא קשור אבל אם הכלבה המדוברת היא זאת שבסלמון היא מדהימה!

 

כן, זו היא. :wink: תודה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
חבר שלי היה שליח בבורגראנץ', וכן הם מכינים לך את האוכל, את המנה, אורזים לך ובעצם ברגע של משלוח השליח אחראי להכל.

 

בואנה חבר שלך פראייר ברמות, אסור לשליחים להתקרב לדוכן ההכנה של האוכל, או אפילו לצ'יפסר, ברגע שהשומר כשרות שמבקר כל כמה זמן רואה שליח ליד האוכל הוא מעיף אותה בבעיטה מהמטבח, עד שאתה לא מביא אישור ממשרד הפנים שאתה יהודי (ולא התעודת זהות לא מספיקה).

 

אבל לשליחים כן יש אפשרות ללכת להוציא את האישור ממשרד הפנים ולהכין את האוכל בעצמם, ויש להם את האפשרות לא ללכת להוציא אישור אלא להיות רק שליח.

 

אז כפי שהבנת חבר שלך התנדב...

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני הולך להכניס אתכם לשוק

אבל בורגר ראנץ' הוא המזון המהיר האהוב עליי

 

לדעתי זה תלוי איפה אוכלים כי יש סניפים ויש סניפים...

 

אכלתי בסניפים שלא יכלת לסיים את ההמבורגר כי הוא היה ממש מגעיל

ויש סניפים ששם שומרים על הניקיון ואני מאוד נהנה מהם

 

ואם במזון מהיר עסקינן

אני מתגעגע לKFC...

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

מה לעזאזל נסגר איתכם חבר'ה?

מטעמי כשרות הפסקתי לאכול BBB אבל הBURGERS BAR בד"צ בירושלים הוא אחד מהפייבוריטים שלי.

יש בשכונת גילה סניף, תמיד שאני אצל המשפחה אני קופץ לבקר.

מה מקדונלדס, בורגר ראנץ' מה נסגר חברה'?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
בפעם הבאה רק כריך בריא של ארומה.

גם אני לא חובב גדול של הבורגריות הממוסחרות, אבל כדאי שתשים לב שזה שקוראים לזה כריך בריאות לא בהכרח הופך את זה לבריא:

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=857580

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני אישית יחסית אוהב בורגראנץ׳, הבעיה היא כנראה בעיקר במשלוחה.

לפני איזה חודשיים שלושה אשתי הזמינה לה ולבנות בורגראנץ׳ והכל הגיע

בצורה דומה למה שתוארה כאן. אשתי התעצבנה, והתקשרה שוב למוקד

הזמנות, והציעו לה זיכוי של איזה עשרה שקלים :shock:

אני דיי התעצבנתי ויום אחרי שלחתי להם אימייל עם תלונה על המקרה המביך.

אחרי שבועיים הגיע בדואר 4 שוברים, כל אחד לארוחה מלאה בבורגראנץ׳.

לפני איזה חודש ניצלנו את השוברים בסניף ולא במשלוח, והאמת שהיה דיי טעים.

לדעתי להזמין במשלוח המבורגר או צ׳יפס זו טעות גדולה, כי אם לא אוכלים את זה ברגע

שזה יוצא מהמטבח, זה מאבד את כל הטעם.

פורסם

עבדכם הנאמן יצא לבדוק מה האיכות כיום. אכלתי היום בסניף בקניון הזהב טריפל ראנץ'. הארוחה כללה את הבורגר, צ'יפס ענק, שתייה ענקית וסלט קולסלאו.

 

הזמנתי את האוכל עם המנטרות הקבועות שלי (שונא בצל יחיה, לא יכול לאכול כלום בלי חריף, חמוצים זה שמחה חמוצים זה ברכה) וחיכיתי למנה.

צוות הנערים בלוק של "סיימתי ביה'ס לפני שעתיים מה אני עושה פה?!" הכין לי את האוכל תחת פיקודה של המנהלת נוסח "נחמדה מאוד אבל ה' פסח על היופי לכן אל תעשו לי את החיים קשים גם ככה אני ממורמרת על החיים שלי שאני פה". אבל מה זה משנה לי, שיהיו מצידי שימפנזות או צבי הנינג'ה שהם עולים מעל הביוב לאכול קצת פיצה עם החלוקים הארוכים והמגבעות. (מה שמצחיק שלא משנה איפה אני הולך לבורגראנץ' זה תמיד אותו טייפקאסט של צוות)

אחרי 10~ דק' האוכל היה מוכן (FAST FOOD בתחת שלי) לקחתי את מיטב הרטבים ואת בציר המפיות המשובח ביותר והתיישבתי לאכול.

 

רשמים (!):

1. הבורגר לא היה עם הרבה חמוצים, אני שונא לקום לבקש עוד!

2. הקציצה האמצעית הייתה ממש קרה, החליפו לי.

3. ביקשתי קולה עם קרח, לא קיבלתי עם קרח.

4. הצ'יפס היה ממש תפל. היה לו טעם לא טוב. גם את זה הייתי צריך להחליף.

5. באתי לקחת את הקולסלו וכאשר באתי לפתוח אותו ראיתי מלא תירס בפנים (WTF?). לא הבנתי לפשר המנה וכשביקשתי הסבר הסבירו לי שנגמר. אז שאלתי באמת בתום לב, למה אתם מנסים לעבוד על אנשים ? זה נראה לי קצת תמוהה ולא הוגן.

 

אחרי כל ההסברים איך להכין את ההמבורגר, מה לעשות ואיך לעשות (גילוי נאות: יש לי ניסיון בחברה אשר מספקות את מוצרי הגריל והשמן למקומות מהסוג הזה) ושהפעם באמת ישקיעו הם הכינו לי והיה הרבה יותר טוב אך שאלתי את עצמי מה בן אדם נורמטיבי מן השורה יחשוב על האוכל שיוגש לו והוא יחשוב "שזה" הטעם. באמת חבל !

שהתיישבתי לאכול את המנה המתודרכת ע"י המנה יצאה ברמה די טובה. סיימתי לאכול, פיניתי את המגש ונפרדתי מהצוות החביב והודתי להם על הסבלנות שלהם ושבסוף באמת יצא טעים.

דר"א, בקשר לקולסלו - לבסוף לקחתי טבעות בצל, היה מעולה. גם השתרבבו שם כמה פוטטו'ס - מעולים גם כן!

 

 

לסיכום דבריי, בתור אחד שיודע איך אמור להיראות FAST FOOD טוב ומה מראה על זלזול באוכל של הלקוח אני יכול להגיד בלב שלם שאם לנערים הנחמדים ולמנהלת החיננית אין רצון לעבוד חבל שהם מייצגים את המקום. (מאוד חורה לי המקרים הללו). אני אומר לכם בלב שלם שהבשר שהביאו לי בכריך בפעם הראשונה (הקציצה האמצעית) ישבה שם בערך 20-30 דק'. אני יודע איך הקציצה נראת מהרגע שיצאה מהגריל ! (לצורך השוואה, זה אמור להיות בכלי פלסטיק מחומם עד 10 דק').

כמובן לא צריך להיות גאון הדור בהבנת הנקרא על מנת להבין את אכזבתי, אבל אני יודע שהדברים הללו מאוד דינאמים וזה משתנה בין סניף לסניף.

 

שילמתי על הכל משהו כמו 20 ש"ח כי היה לי 40 ש"ח מתנה בבורגראנץ' מהחברת כרטיס אשראי. את האמת ? לא מצטער, שבעתי בגדול אף על פי שהייתי צריך לקום ולהסביר. אם הייתי משלם על הכל 60 ? הייתי מגיב אחרת.

 

ובנימה קצת אחרת, עד היום זכור לי לטובה התקופה של לפני שנתיים כאשר עבדתי באז' רוטשילד והייתי אוכל במקדונלדס בסניף רוטשילד - פשוט תענוג בלתי יתואר ! הכל היה כזה טרי, חם, שירות אדיב - הלוואי שיחזור שנית! יש לי אלפי ביקורות טובות משם !!

מיותר לציין שכמו כל FAST FOOD לא מחזיקים עובדים לאורך זמן וכל העובדים החרוצים התחלפו בבוגרי חטיבות ביניים ולפני שנה שאכלתי הצטערתי על הרגע בו כף רגלי דרכה שם.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התיאור שלך אופייני גם לסניף במרכז "ביג" קרית אתא.

המבצעים לא יגרמו לי לקנות מהם אוכל.

מקדונלדס זה לא שיא הטעם והאיכות אבל לפחות המזון סביר (הצ'יפס בשתי הרשתות מסריח).

חבל שרשת מוצלחת כזו התדרדרה למה שהיא היום. פעם היינו הולכים לאכול שם המון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני דווקא מאוד אוהב את הצ'יפס של מקדונלדס.

{בכללי אני חושב שבתור פאסט פוד הם סבבה לגמרי +}.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...