Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הקופונים של בורגראנץ' חזרו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבעלים של שניהם היה אותו אחד. מיכוון שזה לא הגיוני ואולי גם לא חוקי שיהיו לך שני עסקים מתחרים היה הצורך להיפרד מאחד מהם ולכן הבעלים וויתר על אחד מהם. נראה לי אם אינני טועה שהוא ויתר על בורגר קינג.

 

הבעלים של בורגר קינג רכש את בורגראנץ' בסכום מוגחך. ברגע האיחוד כולם חשבו שסניפי בורגראנץ' יעברו "הסבה" לבורגר קינג אלא שאז הגיע המהלך הנכון - הפיכת בורגר קינג לבורגראנץ'.

מה שמפתיע אותי פה, זה שבדר"כ אנשי הפורום באמת אנשים אינטליגנטים ברמה מאוד גבוהה, קשה להבין למה בורגראנץ' ולא בורגר קינג ? כשר ? פטריוטיות ? טעם מוכר ואהוב ? (כמובן על טעם.. :wink: )

 

אזל המלאי של ההטבה, שמעו אנשים קנו 52K ארוחות זה 1.5M (ברוטו).. יפה מאוד!

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מסוגל להבין איך בן אנוש בוגר בגופו ובנפשו אוכל במקומות האלה..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כבר דיברנו על זה. במחיר לא משמעותית גבוה מארוחה במקדונלדס/בורגראנץ' אפשר אשכרה לאכול במקום שמגיש לך את האוכל, ואפילו - לא יאומן - מכין אוכל טעים!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בתור עובד לשעבר בבורגראנץ', ממליץ לכולם לא לאכול שם (בלשון המעטה).

מחזק את ההמלצה הזו. בחום, של 100 מעלות לפחות. לא להתקרב לבורגראנץ'. (גם מנסיון של עבודה בעבר)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
כל פעם שהלכתי לבורגרנץ' יצא שהתאכזבתי ממשהו אחר (בסניפים שונים!). פעם אחת, הזמנה חלקית. פעם אחרת, אני מגלה שיש רק את ההמבורגר ("יבש"). פעם אחרת כל העסק היה מפורק בתוך העטיפה.

מעדיף לדלג.

 

לפני כשלושה שבועות הורדתי ברוב טפשותי את האפליקציה של בורגר ראנץ' לאייפון.

בערב אמרתי לאשתי "בואי נזמין".

בפעם האחרונה שאכלתי בורגר ראנץ', זה היה לפני כשנתיים כשחיכיתי בראשון לציון שהג'ימני שלי יסיים טיפול. הייתי ממש רעב והדבר הכי קרוב היה סניף של בורגר ראנץ'. קניתי רק המבורגר. ואת האמת היה דווקא בסדר. אולי בגלל שהייתי ממש רעב!

 

בקיצור הזמנו.

ההזמנה בוצעה ב 19:50. קיבלתי מייל אישור ואישור באפליקציה.

ב20:05 התקשר מישהו מהסניף ושאל באיזו שכונה נמצאת הכתובת. אמר שתוך כ 20 דקות זה יגיע.

20:40. עדיין לא הגיע. (המייל שקיבלתי אמרו עד 50 דקות משלוח).

20:50 התקשרתי למוקד שלהם. בבירור מול הסניף נאמר לי שהיה לחץ והשליח כבר יצא. בערך 10 דקות והוא אצלי.

21:15 התקשרתי שוב למוקד. הטון שלי עלה מעט. אמרו שתוך 10 דקות הוא אצלי.

21:30 השליח הגיע. צלצל כמו מפגר באינטרקום! מרוב עצבים, כשהוא פתח את הדלת, נתתי קודם כל לכלבה שלי לצאת אליו.

השליח (הערבי), ברח איזה 3 קומות למטה.

פתחתי את האריזה של הקומבינה והבנתי שעשו עלי קומבינה!

כל הצ'יפסים (בערך 15 מקלות צ'יפס קרים!) מפוזרים בתוך האריזה.

כמה טבעות בצל קרות ומפוזרות.

ממש התעצבנתי! :evil:

21:36 התקשרתי למוקד ודרשתי שהשליח יחזור לקחת את הח*א הזה ויחזיר לי את הכסף מיד!!

ניסו לברר למה. אמרתי שאני לא מעוניין בכלום חוץ מזה שהשליח יחזור במיידי ויקח את זה בחזרה!

אמרו לי שהוא יחזור.

22:00 התקשרתי למוקד ושאלתי מה עם השליח. אמרו לי שהוא יצא לסבב ויגיע אלי במהלכו.

22:20. התקשרתי שוב. אמרו לי שהוא עדיין בסבב.

22:40 התקשרתי בצרחות! (אני מאוד רגוע ואדיב עם מוקדים, אך הם הצליחו להוציא אותי מהכלים!)

22:50 הגיע הבן ז#$ה. (דפק בדלת וברח 2 קומות למטה), לקח לי ה"אוכל" והחזיר לי את הכסף.

 

סאגה של שלוש שעות על פאקינג הזמנה של המבורגר!

בחיים לא אחזור על הטעות הזו ובחיים לא אוכל יותר ברשת המסריחה הזו!

כמובן שכתבתי את כל מה שכתבתי כאן גם על הקיר הרשמי שלהם בפייסבוק.

גם במוקד וגם בהודעה פרטית נאמר לי שבפעם הבאה שאזמין, יחכה פיצוי על השם שלי במוקד.

שאלתי אותם אם הם באמת חושבים שאחרי חוויה זו, אני עוד אזמין אצלם. מפגרים אבל אופטימים!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

לבורגר ראנץ' יש את השוקופאי. אני סולח להם על הכל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

21:30 השליח הגיע. צלצל כמו מפגר באינטרקום! מרוב עצבים, כשהוא פתח את הדלת, נתתי קודם כל לכלבה שלי לצאת אליו.

השליח (הערבי), ברח איזה 3 קומות למטה.

 

22:50 הגיע הבן ז#$ה. (דפק בדלת וברח 2 קומות למטה), לקח לי ה"אוכל" והחזיר לי את הכסף.

אהבתי.

פורסם
טוב אין, אני פשוט חייב לשים את הלינק הזה

 

במיוחד ל-drivemaster :lol: :lol: :lol:

 

ענק!!!!!!

אני לא מבין מה אטרקטיבי בלאכול שם ב-28 ש"ח.

לא עדיף איזה לאפה טובה עם ענבים קר?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
טוב אין, אני פשוט חייב לשים את הלינק הזה

 

במיוחד ל-drivemaster :lol: :lol: :lol:

 

LOL! :lol: את אמ-אמא שלך תפצה בלחם שום!

זה די דומה למקרה שלי, רק שבסוף אני לא אכלתי.

 

 

Black Joker :lol:

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

"למה, למה אכלתי את זה? בא לי למות. יאללה בוא בוא, בוא תתלה אותי"

"יאללה יא סדאם, מילים אחרונות?"

"כן, השוקו פאי היה טעות..."

:lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...