Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הקופונים של בורגראנץ' חזרו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר אמרתי את זה במקום אחר, אבל ברגע שכל רשתות הפאסט פוד האלה הגיעו למחירים שלהן היום, הן הפכו ללא רלוונטיות בעליל. בשביל מה לשלם 50+ על ארוחה לא טעימה במיוחד שצריך להזמין בקופה, לקחת לבד, לאכול במקום לא נקי ולגם לנקות אחריך, כשבאותו מחיר (או במקסימום 20 שקלים נוספים) אתה מסתדר עם יופי של ארוחה (עיקרית+שתיה, או לחילופין עסקית מלאה) במסעדה נורמלית?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א: לא תמיד יש לידך מסעדה שמתאימה, ואז מקדונלדס הופך ל default

ב: ללכת למסעדה לבד מרגיש קצת מוזר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני דווקא מאוד אוהב את הצ'יפס של מקדונלדס.

{בכללי אני חושב שבתור פאסט פוד הם סבבה לגמרי +}.

הצ'יפס שלהם מאד דק ויותר מדי פריך, כמעט כמו חטיף צ'יפס שיש בסופר. אין לו טעם של תפוח אדמה.

לעומת זאת הפוטטו שלהם לא רע בכלל, גם של בורגר ראנץ'.

הצ'יפס הכי טוב זה ה"ידני", שבדרך כלל במסעדות עממיות כמו שיפודיות יש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מביא אוכל מהבית...

 

בנוגע למקדונלד'ס - הם ביצעו מהפך מושלם כמו שרק אמריקאים מסוגלים לעשות.

זאת הרשת/המזללה/המסעדה היחידה בארץ שרושמת בדיוק כמה קלוריות, חלבונים וכיו"ב

יש על כל מרכיב במנה. תוסיפו לזה את ההיגיינה ברמה הכי טובה,

בהפרש גדול מהשאר (תשאלו את העובדים), ותקבלו יופי של אופציה

כשלא מספיקים להכין כריך. מבחינת טעם אין פה שום דבר מרנין,

אבל תמצאו לי מקום אחר שיכול להבטיח לי שלעולם לא אחטוף שלשול.

 

אגב, האחידות היא גם ברמה של הבשר. הייתי בכל מיני מקומות שיום אחד הכול טוב

ויום אחר זוועת עולם. במקדונלד'ס זה לא קורה, הבשר אף פעם לא רע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני לא יודע מה אתכם, אני לא רוכש קופונים לבורגר ראנץ' (כי פעם בחודש יש לי שם ארוחה חינם דרך הכרטיס אשראי).

 

אם כבר להוציא סכום על ארוחה, אני מוותר על הצ'יפס וקונה המבורגר 450 גרם + שתייה ב-BBB.

יוצא לי שם 44 שקלים (אחרי הנחה לתושב אילת) ואחרי ההמבורגר אתה מפוצץ, מה שמעניין זה שתוספת קציצה עולה פחות מתוספת צ'יפס (אין להם מחיר ל-450 גרם, אז הם לוקחים בחשבון מחיר של 300 גרם ותוספת).

 

לגבי רשתות אחרות (אגאדיר, מוזס, מקדונלס) אני נמנע מלאכול מהם עקב כשרות, מה שכן יש לציין לחיוב זה את מוזס אילת שאני ועוד 15 חברים הזמנו שם שולחן VIP כדי לראות את הסופר קלאסיקו הם אישרו לי ולחבר, אחרי שהסברנו להם שאנחנו שומרים כשרות, להכנס עם טורטיה שקנינו בחוץ ולאכול בשולחן בתנאי שאנחנו מזמינים לפחות שתיה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אבל הbbb גם לא כשר או שאני טועה?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

בדיוק מה שבאתי לשאול. או שאתה מתכוון שאתה מעדיף לאכול במקומות לא כשרים (בגלל תוספות וכאלה)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תיקון קטן, מדובר בבורגרס בר (השמות שלהם מבלבלים).

את הרשת הזאת אני מכיר עוד מהשירות בירושלים.

 

BBB נמצא בפארק הקרח, בורגרס בר נמצא בסוף הטיילת ליד קניון מול הים...ושמה אני נוהג לאכול.

 

לגבי הלא שומרים כשרות, ממליץ לכם אם אתם באילת על המבורגר בברביס, חברים מעידים שהוא נורא טעים להם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...