Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם למכור מיצובישי פאג'רו ולעבור לסוזוקי ג'ימני ???


briny
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני בלבטים קשים יש לי פאג'רו ארוך דיזל שנת 2000 כבר 4 שנים אני והרכב עברנו הרבה טיולים, שיפורים והוצאות בקיצר שירת אותי נאמנה. באמת תענוג של רכב לשטח.

לא מיזמן עברתי לחיפה והוצאות הדלק מכבידות עליי מוות מיכל היום זה כמעט 600 שקל, לטיולים אני בקושי יוצא לכן חשבתי שהגיע הזמן להחליף את הרכב ואין מצב שאני חוזר לפרייבט .

אז חשבתי, מה אפשר לקנות במקום הג'יפ שלי?

שגם אני לא ירד ברמת אווירות של השטח ובאותו זמן גם לחסוך בהוצאות הדלק אז חשבתי לקנות ג'ימני שנת 2004-6 לעשות את השיפורים הבסיסים מיגון בולמים צמיגים ובנוסף אולי גם גפ"מ ובעתיד נעילות

השאלות שלי הם כאלה:

 

מי שיש לו גימני אם הוא יכול לספר קצת אל הרכב

האם כדאי לשים גפ"מ וכמה זה אמור לעלות ??

או שאולי יש למישהו רעיון יותר טוב מגימני אני פנוי להצעות

תודה ואחלה יום לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גימיני אחלה כג'יפ,לא יהיה זול משמעותית בדלק מהפג'ארו.

גפ"מ זה סיפור אחר,אישית לא בטוח שהייתי עושה זאת על רכב כזה.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך להודעה

אם אפשר לעזור אם עלויות לשיפורים לגימני.

מה שחשבתי

1.מיגון מלא

2.צמיגים 100% שטח מקסיס או בי אף גודריץ

3.בולמים של טאף דוג (לגבי קפיצים אני יודע שבג'ימני זה עלים איך בדיוק מגביעים את הרכב ??)

4.נעילות ? למיטב ידעתי הגימני בא בלי נעילות כמה יעלה נעילה אחורית וקדמית??

5.גפ"מ כדאי לא כדאי ?? וכמובן עלות.

ואם יש למישהו הצעות נוספות אתם מוזמנים בכיף

והאם בכלל שווה להשקיע את כל השיפורים האלה בג'ימני?? כלומר עד היום הפאג'רו לא אכזב כל מה שרציתי שהוא יעלה הוא עלה

השאלה היא אם אני יתקין את השיפורים הוא יגיע לרמת אווירות טובה כמו של הפאג'רו ????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על השאלה המתבקשת

ניסית לעבור לגפמ על ה פג'ארו ?

 

מה ניתן להסב דיזל לגז ???

למיטב ידעתי לא אם כן?? אני היום רץ לעשות הסבה

צריכת הדלק ברכב

בתוך העיר 1 ל 7

מחוץ לעיר 1 ל10,11 בערך

אבל הדיזל ב 8 שקל לליטר בממוצע, ברכב אם מיכל של כמעט 90 ליטר זה כבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שלא פירטתי :

לקנות פגארו בנזין ולהסב אותה לגז,

או לחלופין להישאר עם הדיזל הנוכחי ולעבור לביודיזל [שאם אתה קונה בכמויות יכול להיות זול יותר מהדיזל הרגיל.]

 

ישנם כמה אנשים שאני מכיר שרכשו מיכל של כמה מאות גלונים והעמידו אותו בחצר של המושב,

קונים ביודיזל במחירים מגוחכים .

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גימיני אחלה כג'יפ,לא יהיה זול משמעותית בדלק מהפג'ארו.

גפ"מ זה סיפור אחר,אישית לא בטוח שהייתי עושה זאת על רכב כזה.

 

שאלה איך לא משמעותי מבחינת הדלק?

פאגרו כמעט 2 טון 120 כוח סוס מנוע 2800.

וגימני מנוע 1300 לא יודע לגבי הכוח סוס אבל משקל נמוך בהרבה, אני לא מדבר אל טיולים במצב 4X4 HI או LO ברור שהרכב זולל אבל השאלה היא ??אם גם בעיר הוא גם זולל כמו גיפ רגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שלא פירטתי :

לקנות פגארו בנזין ולהסב אותה לגז,

או לחלופין להישאר עם הדיזל הנוכחי ולעבור לביודיזל [שאם אתה קונה בכמויות יכול להיות זול יותר מהדיזל הרגיל.]

 

ישנם כמה אנשים שאני מכיר שרכשו מיכל של כמה מאות גלונים והעמידו אותו בחצר של המושב,

קונים ביודיזל במחירים מגוחכים .

 

לגבי פאגרו בנזין מת לאחת כזאת הבעיה היא שאני לא רוצה קינג והמכיר של הבנזין בשנתון שלי יקרים בכמה אלפי שקלים אם גימני יכול להיות לי הפרש.

ואפשר להסב רכבים ישנים נגיד 98 99 לגז ??

ואם אפשר פרטים אל הביודיזל זה נישמע מעניין איפה אפשר לבדוק את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיהיו הרבה קופצים על הכלה, מאותה הסיבה שאתה מבקש את הגירושים האלה.

אבל כן יש לי עצה בשבילך, להשאיר את הרכב לפנאי נטו, לצמצם הוצאות סביבו כדי למקסם את ההנאה, כך שביום יום בכלל תשתמש בתחבורה אחרת.

רכב קטן, זול וחסכוני ייתן תמורה אדירה לכיסך. הרכב שכה אהבת, ועליו כה השקעת, יישאר שלך עבור המעט טיולים שאתה עושה.

כלי הפנאי לא חייב להיות כלי התחבורה ואתה יכול לשנות את זה על ידי רכישת רכב חסכוני/קטנוע.

 

לדוגמה אופנוע השטח שלי, לא יכול לשמש ככלי רכב. אז אני מתנייד על קטנוע או רכב, שניהם יחדיו זולים יותר מאופנוע השטח, אבל ככה אני ממקסם את ההנאה שלי בטיולים, ואת הפרקטיקה ביומיום.

 

אלה הם השנקל שלי.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הג'ימני - צריכת הדלק של הדגם האוטומטי בנהיגה רגועה היא סביב ה-10 קילומטרים לליטר. לא הבדל מאוד מהותי לעומת הפג'רו שיש לך עכשיו אבל כן קיים הבדל. לא הייתי מסב רכב כזה לגז מסיבה אחת - איפה תשים את המיכל? ראית פעם ג'ימני מפנים? הרכב הזה צפוף בצורה מאוד קיצונית. אם תשים מיכל גז תצטרך לוותר על המושב האחורי כי בתא המטען אין מקום בכלל. מה שמוביל אותי לנקודה הבאה - הג'ימני מתאים ליחיד שמטייל, גג לזוג. אם אתה יוצא לטיולים עם יותר מבת זוגתך - תשכח מזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה שאף אחד לא הזכיר, ג'ימני עם שיפורים מינימאליים (הגנה בסיסית+צמיגי שטח) אוכלת את הפג'רו בשטח. היא לא פחות מ"מדלגת מעל" המכשולים בשטח כמו איזה עז.

 

צריכת הדלק שלה משהו כמו 1 ל 10.

אם אתה באמת צריך רכב שטח אני לא יכול לחשוב על שום רכב שנותן כ"כ הרבה תמורה למחיר. הייתי אומר שעם השיפורים המינימאליים שצוינו לעיל היא עוברת ב 90%+ מהמקומות שלנד קרוזר בסיסית יכולה לעבור.

.Your average Notepad

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך להודעה

אם אפשר לעזור אם עלויות לשיפורים לגימני.

מה שחשבתי

1.מיגון מלא

2.צמיגים 100% שטח מקסיס או בי אף גודריץ

3.בולמים של טאף דוג (לגבי קפיצים אני יודע שבג'ימני זה עלים איך בדיוק מגביעים את הרכב ??)

4.נעילות ? למיטב ידעתי הגימני בא בלי נעילות כמה יעלה נעילה אחורית וקדמית??

5.גפ"מ כדאי לא כדאי ?? וכמובן עלות.

 

1. אם אתה עושה הגבהה, לא בטוח שאתה צריך מיגון בכלל, תלוי באופי הטיולים שלך. בכל מקרה מיגון מלא זה קצת מופרז, הג'ימני יכול להסתפק במיגון חלקי רק לחלקים היותר חשופים שלו (נדמה לי שרק לדיפרנציאל, כבר לא זוכרת), השאר ארוז לא רע.

2. 100% של מקסיס, או 50.50 של BF שהם מעולים ודומים ברמתם ל100%, וגם עולים ככה... לא זוכרת כבר את הדגמים, אבל חיפוש קל ב"ג'יפולוג" ירענן את המידע.

3. בג'ימני זה קפיצים ולא עלים, יש סטים של טאף דוג וגם אולדמן.

4. לרוב מרכיבים נעילה אחורית, לא הכרתי אף ג'ימני עם קדמית... נעילה אחורית עולה בסביבות ה1000-1500 ש"ח, 800 אם מזמינים מחו"ל. מוסיפה הרבה בשטח, גורעת הרבה בנסיעה מנהלתית.

5. גפ"מ על ג'ימני? לא.

 

בנוסף: החל מאמצע 2005 מדובר בדגם מתיחת פנים של ג'ימני שהגיע עם מנוע מעט עדיף, אבל עם גריל קדמי נמוך ומבאס... חיות השטח הקשוחות נוהגים להחליף את גריל הפלסטיק בברזל, או לחילופין, במודלים המוקדמים יותר- לנסר את חלקו התחתון. שוב- תלוי בסוג הטיולים שלך.

מומלץ גם לחשוב בכיוון הוספת גגון (לי היה גגון מוניות בג'ימני, בירכתי עליו המון).

 

צריכת הדלק כ 1:9.5 בנסיעה עירונית, והבעיה הגדולה ביותר בשטח היא נפח מיכל הדלק הקטן (כ32 ליטר). בנסיעה בינעירונית מדובר בזחל רעשן ומתאמץ... אבל בשטח הוא ענק.

 

מומלץ לקרוא בג'יפולוג, פורום סוזוקי שלהם נהדר.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על השאלה המתבקשת

ניסית לעבור לגפמ על ה פג'ארו ?

פותח השרשור כתב שהרכב שלו דיזל.

פאג'רו ארוך דיזל

 

מה ניתן להסב דיזל לגז ???

לא ניתן להסב דיזל לגז.

 

seoelite, נמק בבקשה את הקביעה שלך.

 

briny, יצא לי לנסוע בג'ימני ונהגתי גם על פג'רו. ג'ימני זה אומנם רכב שטח מאוד מאוד נחמד, יש לו שני סרנים חיים ומגוון רחב של שיפורים, אבל בכביש הוא מזעזע לגמרי והייתי אומר מאוד קופצני ומפחיד, להבדיל מרכבי מיני אחיזה אין לו וזה מתכון לנסיעה מאוד לא נעימה בכביש. אולי כדאי לך לשקול פג'רו דיזל ידנית, אני מניח שלך אוטומטית.

 

4. לרוב מרכיבים נעילה אחורית, לא הכרתי אף ג'ימני עם קדמית... נעילה אחורית עולה בסביבות ה1000-1500 ש"ח, 800 אם מזמינים מחו"ל. מוסיפה הרבה בשטח, גורעת הרבה בנסיעה מנהלתית.

 

נעילה טובה לא גורעת בכביש כי ניתן להדליק ולכבות אותה לפי הצורך. נעילה כזאת אוטומטית של ARB עולה קרוב ל10K. מאיפה מחירים האלו של 1K לנעילה? אם זה סתם לרתך דיפ' אז זה לא שווה כלום, במיוחד בכביש כאשר אחיזה לג'ימני אין גם ככה ועם נעילה קבועה זה כבר סכנת נפשות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדברת על נעילה קבועה, לוקרייט 1510. עולה כ200 דולר בארה"ב.

סכנת נפשות או לא, הרבה ג'ימני ו-ויטארה מסתובבים איתה. אני קניתי את הג'ימני שלי עם כזו מותקנת כבר, ולאחר כשנה הורדתי אותה. הנסיעה המנהלתית איתה היתה על סף הבלתי נסבלת עבורי.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדברת על נעילה קבועה, לוקרייט 1510. עולה כ200 דולר בארה"ב.

סכנת נפשות או לא, הרבה ג'ימני ו-ויטארה מסתובבים איתה. אני קניתי את הג'ימני שלי עם כזו מותקנת כבר, ולאחר כשנה הורדתי אותה. הנסיעה המנהלתית איתה היתה על סף הבלתי נסבלת עבורי.

נעילה קבועה זה כאילו אין דפרנציאל בכלל. לא סתם יצרנים משקעים ומתקינים דפרנציאל (בלי דיפ' היה זול יותר ליצרן אבל אף אחד לא היה נותן לרכב כזה אישור לנוע על הכביש), בסיבובים מהירות סיבוב של גלגלים שונה. רכב הנעה אחורית (ברכבים האלו הנעה אחורית בנסיעה על הכביש ואת הנעה כפולה משלבים בשטח כי אין דיפ' מרכזי) ללא ESP עם בסיס גלגלים קצר על כביש רטוב בסיבוב כאשר הגלגלים של הנעה מסתובבים במהירות שווה - זה כן סכנת נפשות. לא פלא שהורדת את זה ברכב שלך, אסור לנסוע עם דבר כזה על הכביש, זה מיועד לשטח בלבד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...