Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי קורסה 99 ידנית 1200

הוחלף מנוע מx12xe לz12xep ואז התחילו כל הבעיות,

בעיה ראשונה היא קפיצה של המנוע /ר רכב בעת שחרור דוושת ההאצה,

ולחיצת שוב לא שחרור של קלאצ' או העברת הילוך ואז נוצר שבנסיעה איטית של 30 קמ''ש

הדורש האטה ע''י שחרור הדוושה ולאחר מכן האצה ללא העברת הילוך או כביש עם במפרים

ההרגשה היא של רכבת הרים עד לרמת הבחילות אפילו, חייב לציין שזה קורה בכל מהירות

אבל הכי הכי מורגש בהילוך השני.

הבעיה השניה היא רעידות וקפיצות של המנוע עם רעשים כאילו התושבות דופקות בשסי של הרכב

הבעיה מתרחשת בפפקים לרוב או עליות בעת חצי קלאצ' לנסיעה איטית.

חייב לציין ששלושת תושבות המנוע ברכב חדשות וגם פלאגים והגומיות האוטמות אותם כי היה

חשד לתקלות צילינדרים אז זה הוחלף וכנ''ל התושבות בגלל הקפיצות.

המוסכניק שלי משכנע אותי שהכל תקין וככה רכב ידני ישן עובד האם כך באמת?

אשמח לתושבה מה יכולה להיות הבעיה

פורסם

אתה כותב מאוד לא ברור .

נראה שאתה גם מתבלבל בכתיבה בין דוושת הקלאץ' לדוושת הגז.

גם לא מובן מה זה נהיגה בחצי קלאץ' בפקקים .

 

נסה לכתוב ההודעה מחדש.

 

רענן

פורסם

דווקא לי ההודעה מאוד ברורה.

 

 

1. ישנו זעזוע חזק של הרכב בעת מעבר ממצערת פתוחה לסגורה, וגם להפיך, כשתיבת הילוכים משולבת להילוך, ומצמד מחובר.

 

מורגש בכל מהירות ובכל היליך, אך במיוחד בהילוך שני ובמהירות סביב 30 קמ"ש.

 

2. בעת זינוק מהמקום או התקדמות איטית תוך החלקת מצמד מורגשות קפיצות ורעידות מכיוון יחידת הכוח.

 

 

 

דעתי בנושא : אם עם המנוע הקודם המכות והרעידות לא הופיעו או היו פחות מורגשות - אז המצב לא תקין.

 

 

כמעט בכל רכב ידני ישן קיימת מכה מסוימת במעבר מגז פתוח לסגור, אבל היא לא אמורה להיות מוגזמת ומרגשת מאוד.

 

זה נראה בכל זאת כמו בעיה בתושבות מנוע/גיר, על אף שהוחלפו בחדשות.

 

 

פורסם
דווקא לי ההודעה מאוד ברורה.

 

 

1. ישנו זעזוע חזק של הרכב בעת מעבר ממצערת פתוחה לסגורה, וגם להפיך, כשתיבת הילוכים משולבת להילוך, ומתצמד מחובר.

 

מורגש בכל מהירות ובכל היליך, אך במיוחד בהילוך שני ובמהירות סביב 30 קמ"ש.

 

2. בעת זינוק מהמקום או התקדמות איטית תוך החלקת מצמד מורגשות קפיצות ורעידות מכיוון יחידת הכוח.

 

 

 

דעתי בנושא : אם עם המנוע הקודם המכות והרעידות לא הופיעו או היו פחות מורגשות - אז המצב לא תקין.

 

 

כמעט בכל רכב ידני ישן קיימת מכה מסווימת במעבר מגז פתוח לסגור, אבל היא לא אמורה להיות מוגזמת ומרגשת מאוד.

 

זה נראה בכל זאת כמו בעיה בתושבות מנוע/גיר, על אף שהוחלפו בחדשות.

 

אכן הייתי הולך לבדוק שוב את כיוון התושבות.

מה שמטריד זה מה שמתואר בסעיף 2 - נשמע כמו בעיית קלאץ לא מאוזן או שנפל וחטף מכה.

 

רענן

פורסם

רענן, אני מאמין שאם התושבות פגומות, אז גם בהתחלת נסיעה עם החלקת קלאצ' אמורות להיות רעידות, לא?

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

כמעט בכל רכב ידני ישן קיימת מכה מסוימת במעבר מגז פתוח לסגור, אבל היא לא אמורה להיות מוגזמת ומרגשת מאוד.

 

זה נראה בכל זאת כמו בעיה בתושבות מנוע/גיר, על אף שהוחלפו בחדשות.

 

 

גם לי יש רכב ידני ישן וגם אצלי מורגשת (בהחלט) מכה במעברים ממצערת פתוחה לסגורה. למה זה קורה ? תמיד עניין אותי לדעת.

×
×
  • תוכן חדש...