Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבילה שהוזמנה מEBAY בתחילת ספטמבר ועדיין לא הגיע


Alex_b
שימו לב! השרשור הזה בן 4153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הזמנתי פריט מסויים מאיביי עוד ממש בתחילת ספטמבר הפריט שולם בתאריך 4.9 ונשלח ב10.9. עד היום הפריט לא הגיע,

שלחתי הודעות למוכר פעמיים והוא לא חזר אליי.

מדובר בסכום קניה של 49$ כולל משלוח כך שקשה לי להאמין שזה נתקע במכס.

לא בא לי לתת לו פידבק שלילי ע"מ להימנע מעוד מוכר שיחסום את ישראל במשלוחים לכן פתחתי פניה באיביי בצורה "רגועה" ניראה לאן זה יתפתח.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כמה כאלה.

אני רוצה להאמין שזה בשל החגים, אבל בקרוב אני מתכוון להתחיל לפתוח תלונות על כל אחד ואחד בטרם עוברים 45 יום.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שהזמנתי ביום שישי ב12.10 מגן לפלאפון והוהא הגיע היום אחרי חמישה ימים בדואר עד הבית.

המוצר היה במשלוח חינם ככה שלא שילמתי מעל על המשלוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי עם משלוחים -

המשלוחים הכי מהירים שקיבלתי עד היום היו מבריטניה ואני מדבר על תוך 4 ימים בלבד מיום ההזמנה.

במקום השני ארה"ב - מקסימום תוך שבועיים והמשלוח היה אצלי.

הבעייתיים הם בעיקר סין ותאילנד שם המשלוחים מגיעים לפחות אחרי חודש עד 45 ימים ועכשיו גם תיכף זה יעבור גם את זה.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך מספר מעקב של הדואר/משלוח - אתה יכול לברר מה קורה.

תן דעתך על תקופת חגי תשרי בישראל, שמתחילה בדואר ישראל שבוע קודם ואיני יודע אם היא כבר הסתיימה.

מנסיון שלי ושל אחרים, שנדמה לי שגם עלה בעבר בפורום, בתקופה כזו 6-10 שבועות הן זמן סביר.

כבר ראיתי שמשלוח הגיע לישראל תוך 4-5 ימים ועוד חודש וחצי מנתבג למרכז הארץ.

אבל אי אפשר לחזות מה קורה אצלם. פריט מבריטניה שהוזמן אחרי סוכות כבר הגיע (בדואר אויר רגיל).

מה שמטריד היא העובדה שהמוכר לא עונה לך.

ילה גבר בא נראה! מר +1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי קרה המון פעמים שהזמנות לא הגיעו, שלחתי הודעה למוכר ובכל המקרים קבלתי החזר מלא (היו מקרים בודדים שהמוכר רצה להחזיר חלקי אבל לאחר וויכוח קצר קיבלתי החזר מלא) או המקרים ספציפים שליחה מחדש.

 

במקרה והמוכר מסרב או שיש בעיה כלשהי תמיד ניתן להתלונן דרך פייפל ששמה צד 3 מטפל בעניין אבל לי אישית לא יצא להגיע למקרה כזה!

דרך אגב, לא כדאי לתת ישר פידבק שלילי זה סתם מעצבן אותם ולעיתים סוגרים את משלוחיהם לישראל וגם עושים בעיות בהחזרים!

בהצלחה!

 

כרגע אני ממתין ל3 חבילות שאחת מהן הוזמנה מאותו מוכר ובאותו זמן ומשום מה אחד הגיע והשני לא ועוד 2 מוצרים שעדיין לא הגיעו גם כעבור חודש (זה הזמן הממוצע שלוקח לדברים להגיע אליי) הם טענו שאולי בגלל החגים, אבל נראה ביום ראשון עם לא יגיע נשלח להם הודעה ונפתור את הבעיה!

Citroen Xsara sx 2000 TD1.9

VW Golf Mk2 1991 1.6

Rat is not a crime!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כמה שנים שאני מזמין מאיביי, וזכור לי שלקראת הקריסמס מורגשת האטה משמעותית במהירות שירותי הדואר העולמי.

לפני שנתיים חיכיתי לחבילה בצמוד לקריסמס, והיא לא הגיעה במשך יותר מחודש, כבר חשבתי שאבדו עקבותיה.

אבל באורח פלא היא מצאה אותי אחרי חודשיים (!!)

 

בכל מקרה, אני ממליץ ליצור קשר עם המוכר עוד לפני שיסתיימו ה-45 יום לפתיחת קייס.

אם החבילה לא הגיעה יומיים לפני תום זמן פתיחת הקייס, לא נותר אלא לפתוח קייס.

הרי שלא ניתן לסמוך על זה שהחבילה בטוח תגיע מתישהו, ולהשאיר פידבק שלילי זה לא אפקטיבי לאף אחד מהצדדים.

 

במקרה והמוכר מסרב או שיש בעיה כלשהי תמיד ניתן להתלונן דרך פייפל ששמה צד 3 מטפל בעניין אבל לי אישית לא יצא להגיע למקרה כזה!

 

אני לא מאחל לאף אחד להשתמש בשירותי ה"מחלוקת" של פייפאל.

למרות שירות הלקוחות בעברית שנשמע מבטיח.

אני יכול למלא 5 עמודים בסיפורים אישיים שקרו לי עם פייפאל. בכולם מדובר בקבלת החלטות שגויה ברמה של תלמיד כיתה ב'.

חוץ מזה שהם דוגלים במדיניות "קפוץ לי", ומעולם לא יציעו להיות צד בהוצאות, בניגוד לאיביי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאחל לאף אחד להשתמש בשירותי ה"מחלוקת" של פייפאל.

למרות שירות הלקוחות בעברית שנשמע מבטיח.

אני יכול למלא 5 עמודים בסיפורים אישיים שקרו לי עם פייפאל. בכולם מדובר בקבלת החלטות שגויה ברמה של תלמיד כיתה ב'.

חוץ מזה שהם דוגלים במדיניות "קפוץ לי", ומעולם לא יציעו להיות צד בהוצאות, בניגוד לאיביי.

אותי הם זיכו זיכוי מלא בשלוש הזדמנויות שונות. במידה ואתה מתעד את כל הצעדים והפניות אל המוכר, מקפיד להתנהל בצורה הוגנת מולו, ופונה אליהם כשברור שהצדק לצידך - הם לא עושים בעיות.

במידה ואתה עושה מאמצים אמיתיים להגיע לעמק השווה עם המוכר, ואלו נכשלו, תהיה להם אוזן קשבת גדולה בהרבה בהשוואה למצב בו אתה פותח dispute שכתוב בו "product did not arrive" או משהו ערטילאי אחר ושולח אותם לחפש את האמת כמו מחט בערימת שחת.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היו לי בעיות עם פייפאל מאז ומעולם.

 

מצד שני קצת מטריד כשיש אתר כזה - http://www.paypalsucks.com/

 

וקבוצה בשיטבוק עם מעל 65000 לייקים - http://www.facebook.com/NoPayPal

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי הם זיכו זיכוי מלא בשלוש הזדמנויות שונות. במידה ואתה מתעד את כל הצעדים והפניות אל המוכר, מקפיד להתנהל בצורה הוגנת מולו, ופונה אליהם כשברור שהצדק לצידך - הם לא עושים בעיות.

במידה ואתה עושה מאמצים אמיתיים להגיע לעמק השווה עם המוכר, ואלו נכשלו, תהיה להם אוזן קשבת גדולה בהרבה בהשוואה למצב בו אתה פותח dispute שכתוב בו "product did not arrive" או משהו ערטילאי אחר ושולח אותם לחפש את האמת כמו מחט בערימת שחת.

 

תאמין לי שהמצב הוא לא כמו שאתה מתאר,

אין לי מספיק כח באצבעות לספר את הסיפור המלא (אחד ספציפי מתוך רשימה ארוכה) בהם פייפאל עשו שגיאות חמורות בהחלטות וביישום החלטות.

רק דוגמא קטנה מתוך סיפור אחד:

מכרתי מוצר באיביי ופתחו עלי דיספיוט בפייפאל שהמוצר לא הגיע. (נתנו לאדם להתלונן יומיים אחרי הקניה שהמוצר לא הגיע, באיביי אין דבר כזה..)

בסוף המוצר הגיע אל הקונה שלי, אבל הוא התלונן שהמוצר הגיע שבור.

פייפאל החליטו שהקונה יחזיר את המוצר אלי ויקבל זיכוי מלא (אני שילמתי עבור משלוח אליו, והוא משלם עבור משלוח אלי, אין שום החזר)

אמרו לו שיצרף מספר מעקב כהוכחה, החכמולוג נתן את מספר המעקב שאני נתתי לו, אותו מספר מעקב שהזנתי בפייפאל כששלחתי את החבילה.

גם אם אין להם שום מנגנון שבודק מספרי מעקב כפולים במערכת,

רבאק, לא שמתם לב שהסיומת של המספר מעקב זה בכלל לא של אותה מדינה שהקונה שולח ממנה?

כשבדקתם באתר הדואר, לא שמתם לב שהפריט התקבל בתאריך ישן?

וגם כשהסברתי לנציגים בטלפון הם אמרו לי שאני טועה.

 

 

זאת רק דוגמית קטנה, וזאת רק טעות אחת מתוך צרור טעויות בתוך אותו דיספיוט.

 

 

ezuf, כל עוד אתה צרכן קטן שקונה מאיביי, ולא מכיר את מדיניות העושק של פייפאל ואיביי, בטוח שתהיה מרוצה.

אבל אם היית מוכר משהו ב90 דולר, והיו לוקחים לך 8 ומשהו דולר מתוך הסכום המלא ששילם הקונה, אז היית חושב גם שהם חזירים, ובנוסף, אפילו את הקצת שפייפאל אמורים לעשות, הם לא עושים כמו שצריך.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך במאה אחוז, כשמדובר על הצד המוכר פייפאל יכולים להיות כאב ראש לא קטן.

אני דיברתי על צד הלקוח, ועובדה, שאפילו לפי הסיפור שלך ניתן לומר שיש לפייפאל אצבע קלה על ההדק בכל מה שנוגע לזיכוי לקוחות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, מהצד של הלקוח - במידה ודואגים להתנהלות הוגנת ותיעוד ראוי, רוב הסיכויים יהיו לקבל זיכוי בלי בעיות. למען היסר הספק גם לי יש נסיון של שנים עם איביי, משני צדדי המתרס.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...