Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בדר"כ הטיפולים התקופתיים אני מבצע במורשה, ולפני 40K הוחלף ברכבי שמן גיר.

השבוע חשבתי על זה, והבנתי שהם לא החליפו פילטר שמן גיר אחרי החלפת השמן בתיבה.

 

אני רוצה לקנות את הפילטר ולהחליף לבד(אני אחליף גם שמן באותה הזדמנות)

הבנתי שצריך לרוקן את השמן גיר מהבורג התחתון ושיש צורך לקנות אטם חדש.

איפה נמצא הקארטר גיר?

כמה ברגים לפתוח?

לאחר פתיחת הקארטר החלפת הפילטר קלה?

 

אשמח לקבל כל עצה\הערה.

 

תודה,

שי.

פורסם
החלפת כל השמן הבנתי שלא הכרחית ודורשת מכשיר שאיבה מיוחד.

אכן דורשת מכונה מיוחדת (ויקרה) שאפילו לא נמצאת בכול מכון גירים.

אין ערך להחלפת פילטר בלי לבצע החלפת שמן מלאה.

רצוי גם להחליט לפני כן האם מסתכנים "בפתיחת תיבת פנדורה" ...

זה תלוי בצבע ובריח השמן , כמו גם בתפקוד התיבה והנסועה שכבר עברה. בהתאם מחליטים.

 

למה לא מומלץ לבצע לבד?

כי הפילטר יושב בצמוד ליחידת מוח הגיר. אתה לא רוצה לטעות שם ...

 

רענן

פורסם

כי הפילטר יושב בצמוד ליחידת מוח הגיר. אתה לא רוצה לטעות שם ...

 

רענן

 

במקרה זה דווקא מאוד פשוט מוציאים קרטר וישר מולך נמצא הפילטר (קופסת פלסטיק שחורה) בד"כ יש עליה חיישן שאתה מנתק לפעמים תופס אותה בורג 10 ולעמים מוציאים אותה במשיכה ושמים את החדשה.

 

ואם אתה שואל איפה הקרטר גיר.... אז אולי כדאי באמת שתלך למוסך? :roll:

 

בכל מקרה תרים את הרכב (שים אותו על בוק!) יש לך את הקרטר של המנוע איפה שכל הרצועות ואת הקרטר של הגיר בצד השני (תדע שזה גיר כי הצריות מחוברות אליו)

 

פתח את הקרטר (יש שם בערך 20 ברגי 10 קטנים) תחליף פילטר נקה את המשטח של הקרטר תחליף אטם ותרכיב.

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...