Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

אני מתחיל לעבוד במקום חדש ואני מקבל רכב מהעבודה,

אני מקבל רכב לבחירה מקבוצה B יש למישהו רעיון מה כדאי?

ראיתי שם סיאט איביזה TSI מה אתם אומרים?

האם מאזדה 3 שייכת לקבוצה B ? כי ראיתי את הטויוטה קורולה בקבוצה C וגם האוקטביה לפי מה שהבנתי אבל על קבוצה C צריך להוסיף עוד 300 שקל בחודש מהנטו. והקבוצה B יורד לי רק מס של השווי שימוש.

 

פליז עזרתכם, סליחה על החפירה..

פורסם

למיטב ידיעתי השיטה שונתה.

לא משתמשים יותר בקבוצות עבור שווי שימוש אלא באחוז יחסי לשווי הרכב כחדש.

 

הדבר הכי פשוט הוא שתיגש לקצין הרכב בחברה שלך (אם זאת חברה קטנה אז יתכן שזו אחת הפקידות),

ותבקש לדעת אילו רכבים אתה יכול לבחור.

פורסם

זה מה שרשום,

 

רכבים דרגהB

ברשימה רשום :

 

סיאט איביזה,סוזוקי SX4 ,אופל קורסה ויכולים לתת לי מאזדה 3 גם ללא תוספת תשלום.

בעיקרון ההתלבטות בין המאזדה 3 לסיאט איביזה TSI

אשמח לקבל את חוות דעתכם על המכוניות ולמאזדה 3 והסיאט בפרט

 

אני עוד לא התחלתי לעבוד רק חתמתי חוזה.

פורסם

אם אתה לא צריך רכב גדול בגלל אילוצים משפחתיים (מושב אחורי, תא מטען וכו') – חבל על הכסף,

לך על רכב קטן, שיהיה גם חסכוני יותר בדלק וקל יותר מבחינת חניה.

אם הקורולה היא בקבוצה C – גם מאזדה 3 תהיה באותה קבוצה (הן מתחרות ישירות).

מנועי ה- TSI של פולקסווגן הם חסכוניים בדלק, בדוק אם פולקסווגן פולו אפשרי מבחינת הסכם הליסינג.

 

גיל מאוויס

פורסם

היי גיל,

 

תודה על התשובה,

 

לדעתי החברה עובדת מול אוויס ,

 

האם אוויס מחזיקה פולו? זאמת שזאת המועדפת עליי...

אם לא אז סיטרואן סי 4 החדשה גם אוטו טוב לדעתי,

האם הוא מתאים לקבוצה B ?

מה אתה אומר? יש עוד רכבים טובים שתמליץ בקטגוריה?

 

אם אתה לא צריך רכב גדול בגלל אילוצים משפחתיים (מושב אחורי, תא מטען וכו') – חבל על הכסף,

לך על רכב קטן, שיהיה גם חסכוני יותר בדלק וקל יותר מבחינת חניה.

אם הקורולה היא בקבוצה C – גם מאזדה 3 תהיה באותה קבוצה (הן מתחרות ישירות).

מנועי ה- TSI של פולקסווגן הם חסכוניים בדלק, בדוק אם פולקסווגן פולו אפשרי מבחינת הסכם הליסינג.

 

גיל מאוויס

×
×
  • תוכן חדש...