Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מה לעשות כאשר מיכל העיבוי של הרדיאטור הצהיב וכבר קשה לראות את הנוזל בין סימן המקסימום למינימום?

האם יש כימיקלים שיכולים להחזיר לפלסטיק שהיה פעם לבן לפחות חלק מבהירותו? (חדשים כאלה כבר אין..):cry:

תודה למנוסים..

פורסם

תפרק את מיכל העיבוי ותשים בתוך מיכל אבנים קטנות מאוד ותשים מעט חומר לניקוי מנועים ותנער את המיכל כמה

דקות ואחר כך תשתוף את המיכל במים חמים חזור על הפעולה עד שהמיכל נקי

אהרון מעין 050-552-1945

מס חבר 14264

פורסם
תפרק את מיכל העיבוי ותשים בתוך מיכל אבנים קטנות מאוד ותשים מעט חומר לניקוי מנועים ותנער את המיכל כמה

דקות ואחר כך תשתוף את המיכל במים חמים חזור על הפעולה עד שהמיכל נקי

 

OK..רעיון נחמד . יש המלצה על חומר ניקוי מנועים מסויים?

פורסם
יש מה לעשות כאשר מיכל העיבוי של הרדיאטור הצהיב וכבר קשה לראות את הנוזל בין סימן המקסימום למינימום?

האם יש כימיקלים שיכולים להחזיר לפלסטיק שהיה פעם לבן לפחות חלק מבהירותו? (חדשים כאלה כבר אין..):cry:

תודה למנוסים..

 

קשה לי להאמין שאפשר לעשות משהו. זה לא שנוצרה איזו שכבה של אבנית על הפלסטיק.

פלסטיק ממשיך, שנים לאחר ייצורו, בתהליך כימי של פילמור. הקצב וסגנון הפילמור כתלות בסוג הספציפי. החומר עצמו משנה את צבעו כתוצאה מהתהליך. כלומר - זה לא משהו בשכבה החיצונית, אלא ממש לכל עובי החומר.

×
×
  • תוכן חדש...