Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בציטוט שהבאת כתוב משהו על ההגה וההיגוי או על זוויות גלגול?

כתוב שיש איזון טוב בין קדימה לאחור "ותחושה" טובה (לשלדה, לא להיגוי. המילה grip לא יכול להתייחס להיגוי, רק לשלדה, ולכן המשפט מתייחס לשלדה).

 

הנה מה שאני כתבתי:

 

, אבל הלאון לא רק שלא נוקשה במיוחד, יש לה זויות גלגול שאי אפשר לכנותן שטוחות לפי שום קנה מידה. היא רוכנת יפה ומאוזן לפנייה, אבל בהחלט רוכנת.

זה בסדר גמור, מאזן טוב, לדעתי, את הפשרה בין נוחות להתנהגות ברכב מסוג זה.

 

Handling

 

The Leon is fluent through bends, and if it looks a little high off the ground it doesn't feel it. The front and rear ends are nicely balanced together, and there's enough grip and feel. .

 

זה שלא שהלאון היא אוניה, אבל זווית גלגול "מאוד שטוחה" זה משהו שיש ל-GTI, למשל.

לגבי ההגה, יש לו אפס תחושה. כשהגלגלים "מפרפרים" מרגישים משהו מההגה?

לא.

אז אם לא אז, אז מתי כן?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמרו כבר קודמיי והתותחים בתחום אז אגיד את דעתי:

 

בבעלותי לאון 1.8 טורבו (TSI) אבל עם גיר אוטומט (DSG). בכל אופן האוטו ממש סבבה, מתנהג יפה, שלדה סבירה מאוד כך שלא מרגישים כל באמפ בכביש (לא יצא לי לבדוק באמפים במהירויות גבוהות מידי), מה שכן ההגה קל ונוח אך יחד עם זאת לא משדר לנהג את הנסיעה כעקרון זה נכון.

 

אם לכלול יתרונות מול חסרונות היתרונות רבים יותר. חסכון בדלק לא תמצא פה אבל זה לא שהיא שותה כמו יגואר או מנוע V6. היא סבירה וכמו שאמרו פה באיזור 1:10 משולב זה די נכון אם כי אני לא מצליח להוריד אותה, אולי כי אני נוסע יותר מידי בעיר ונתקע ברמזורים בהילוכים נמוכים שהם אוכלים את הדלק.

 

לא מכיר 1.2 אבל 1.8 עם המנוע והגיר הזה (בשבילי) רכב מאוד מהנה עם כוח זמין ותאוצה לא רעה בכלל, אני חושב שמאוד תהנה ממנו כמו רבים אחרים פה בעלי הרכב או שהיו בעלים קודמים של הרכב.

 

יום טוב ובהצלחה בבחירה,

  • ספונסר פורום
פורסם
בציטוט שהבאת כתוב משהו על ההגה וההיגוי או על זוויות גלגול?

כתוב שיש איזון טוב בין קדימה לאחור "ותחושה" טובה (לשלדה, לא להיגוי. המילה grip לא יכול להתייחס להיגוי, רק לשלדה, ולכן המשפט מתייחס לשלדה).

 

הנה מה שאני כתבתי:

 

 

 

 

 

זה שלא שהלאון היא אוניה, אבל זווית גלגול "מאוד שטוחה" זה משהו שיש ל-GTI, למשל.

לגבי ההגה, יש לו אפס תחושה. כשהגלגלים "מפרפרים" מרגישים משהו מההגה?

לא.

אז אם לא אז, אז מתי כן?

 

ידידי - אני דוקא התייחסתי למלה FEEL, ולא ל-GRIP....

אבל לא משנה - בסה"כ שנינו מסכימים על כך שההיגוי החשמלי, מה לעשות, זה לא זה - נכון?

 

לגבי זוית שטוחה יותר או פחות - מקבל כמובן שהאוטו רוכן משהו, אבל כשמשווים לגולף GTI (דור 6), הגולף באמת נוטה פחות? - מרשים,אם כך.

היו לי כמה מכוניות הנעה קדמית, אגב, כולל שני וולקנים, רנו 5 GT טורבו - ואפילו להן היו זויות גלגול חדות יותר...אבל איזה הגה היה לוולקן, אח... אבל זה סיפור לת'רד אחר!

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg


×
×
  • תוכן חדש...