Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום תדלקתי את הרכב בדור אלון, לפתע אני רואה מין עמדה עם פרסומות של "YOU" לפני הכניסה לחנות.

בקיצור יש להם הצעה לעשות כרטיס של YOU עם הנחות של 27 אג' לליטר בנזין בדור אלון ולשלם על הכרטיס רק 10 שקל לשנה, שנה ראשונה חינם, ללא שום התחייבות. מה היה השיא? שברגע שתירשם תקבל גם 30 שקלים לקניה בחנות בחינם ו90 שקלים לתדלוק מתנה.

ואני רציתי לשאול איפה הקאץ'?

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

רוצים שתתדלק באופן קבוע בתחנות דלק של דור אלון ותקנה מזון ברשת מגה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי ההנחה של 27 אגורות, ההנחה היא מהמחיר המירבי, אני יכול למצוא לך בקלות תחנות דלק שנותנות הנחה טובה יותר.

לגבי קבלת 90 ש"ח, בטח כתב שזאת הנחה מסך קניה מסוים, אחרת לא הגיוני שינתנו לך 90 ש"ח מתנה ככה סתם ללא כל התחיבות מצידך.

פורסם
לגבי ההנחה של 27 אגורות, ההנחה היא מהמחיר המירבי, אני יכול למצוא לך בקלות תחנות דלק שנותנות הנחה טובה יותר.

לגבי קבלת 90 ש"ח, בטח כתב שזאת הנחה מסך קניה מסוים, אחרת לא הגיוני שינתנו לך 90 ש"ח מתנה ככה סתם ללא כל התחיבות מצידך.

שום התחייבות אני נשבע לך, כלום!

אני לא הזמנתי כרטיס אבל חבר שלי שישב איתי ברכב לא יכל להתאפק והזמין באותה השניה הוא כבר קיבל שובר לתדלוק חינם של 90 ש"ח שאמרו לנו שנוכל לממש אותו ממש באותו הרגע וגם את השובר של ה30 ש"ח בחנות. וכן הוא קרא וחתם שאין התחייבות.

 

כאן רשום שמקבלים שובר בסך 120ש"ח אבל בתחנות עצמן זה 90 דלק ו30 בחנות וגם רשום באתר שזה במושבים וקיבוצים בלבד, לא יודע על מה הם מדברים אני קיבלתי את זה במרכז ראשון.

https://www.you-card.co.il/general.php?View=youcard

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

לא הצלחתי לממש את השובר של 90 ש"ח בשום תחנת דלק עד שהתייאשתי וזרקתי לפח.

 

לגבי הנחה - נראה לי (כדאי לבדוק) שההנחה אפקטיבית רק בתדלוק מלא. אני תמיד מתדלק עצמאית כך שאין כ"כ הבדל במחיר.

 

בסופו של יום, לא נתתי להם הרשאה לחיוב החשבון שלי.

פורסם

חבל, בתחנת דלק אלונית ליד מחנה צריפין קצת אחרי שער ירושלים, ממול לYELLOW כן ניתן לממש את זה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

אני מבין שמדובר בכרטיס אשראי YOU ולא סתם הכרטיס מועדון שלהם.

 

מן הסתם כרטיס האשראי הזה מחייב בדמי כרטיס של ~13 ש"ח לחודש, כלומר תוך 7 חודשים הם מחזירים את ה"השקעה" של 90 ש"ח. בהנחה שלא ביטלת אותו כמובן, למיטב הבנתי אין התחייבות (אבל לא התעמקתי).

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני מבין שמדובר בכרטיס אשראי YOU ולא סתם הכרטיס מועדון שלהם.

 

מן הסתם כרטיס האשראי הזה מחייב בדמי כרטיס של ~13 ש"ח לחודש, כלומר תוך 7 חודשים הם מחזירים את ה"השקעה" של 90 ש"ח. בהנחה שלא ביטלת אותו כמובן, למיטב הבנתי אין התחייבות (אבל לא התעמקתי).

 

ע"י הכרטיס מועדון הרגיל אני מקבל שקל הנחה לליטר אוקטן 98.

 

לשם השוואה, כרטיס אשראי YOU מקנה 1.30ש"ח לליטר אוקטן 98.

 

ההנחה היא ממחירון החברה הרשמי. באוקטן 95 אתה מקבל בפועל אולי 10אג' הנחה לליטר.

פורסם

לי יש את כרטיס ההנחה של you (לא כרטיס אשראי),

אני לא משלם עליו כלום! וההנחה היא על המחיר המלא שלהם, כך שסה"כ אני מקבל אולי 3 אג' הנחה לליטר,

וכבר מצאתי הרבה תחנות דלק שהמחיר שלהם יותר זול מההנחה של you.

יש לי אפליקציה בגאלקסי שמוצא תחנות דלק בסביבה בא אני נמצא לפי המחיר שלהם (אני לא יודע אם מותר לי לפרסם את השם של האפליקציה כאן בפורום).

סה"כ לא מועיל לא מזיק, למרות שדי נחמד לקבל 10% הנחה על קניות ב yellow.

פורסם
לי יש את כרטיס ההנחה של you (לא כרטיס אשראי),

אני לא משלם עליו כלום! וההנחה היא על המחיר המלא שלהם, כך שסה"כ אני מקבל אולי 3 אג' הנחה לליטר,

וכבר מצאתי הרבה תחנות דלק שהמחיר שלהם יותר זול מההנחה של you.

.

 

+1

כאשר אין בררה אני מתדלק בדור אלון, כאשר אני בסביבית תחנת דלק של טן מעדיף לתדלק שם יוצא זול יותר.

פורסם
לי יש את כרטיס ההנחה של you (לא כרטיס אשראי),

אני לא משלם עליו כלום! וההנחה היא על המחיר המלא שלהם, כך שסה"כ אני מקבל אולי 3 אג' הנחה לליטר,

וכבר מצאתי הרבה תחנות דלק שהמחיר שלהם יותר זול מההנחה של you.

יש לי אפליקציה בגאלקסי שמוצא תחנות דלק בסביבה בא אני נמצא לפי המחיר שלהם (אני לא יודע אם מותר לי לפרסם את השם של האפליקציה כאן בפורום).

סה"כ לא מועיל לא מזיק, למרות שדי נחמד לקבל 10% הנחה על קניות ב yellow.

 

ברור שמותר :wink:

HU - Pioneer DEHP5950IB

Amp - HIFONICS Titan TX6406

Comp - ))) Morel Dotech Ovation 6

פורסם

נכון להיום אני משלם 10 שקלים לחודש עבור הכרטיס פלוס 48 שקל בשנה דמי חברות במועדון YOU. מיכוון שיש לי כמה כרטיסי אשראי התקשרתי לבטל. הבחורה הנחמדה משירות לקוחות הבטיחה שבמידה ולא אבטל את הכרטיס הם ישלחו לי הביתה שובר כניסה זוגית לסרט בקולנוע. עברו כמה חודשים,שום כניסה, שום זוגית ושום נעליים. ההנחה על הדלק היא הנחה ממחיר שירות מלא כך שבעצם כמה כבר הנחה אתה מקבל על כל ליטר? הכרטיס גם מקנה 5 או 10 אחוזי הנחה בחנויות אלונית. בקיצור, עד היום לא ראיתי ממש תועלת מהכרטיס הזה.

אגב, יש לי את הכרטיס הזה קרוב ל 3 שנים וזה כרטיס אשראי.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...