Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנה הפסיקה מהירות 4 לעבוד ואתמול הפסיקו גם מהירויות 1-3

:-( . אני יודע שזה יכול להיות המפוח עצמו או נגד המהירות.

יש אפשרויות אחרות לתקלה כזו?

יש מצב לעשות את זה לבד? (נדמה לי שצריך לפרק את רוב הדשבורד :-(

 

אם לא - מישהו מכיר מוסך אמין וזול באיזור חיפה שיכול גם לאבחן וגם לתקן את זה?

 

פורסם

לא כל כך ברור לי הקשר של הדוושות . אבל תודה



 

בנתיים פתאום מהירויות 1-3 חזרו לעבוד (אם כי נראה לי שבעוצמה פחותה) אז בנתיים אני אנסה למשוך

פורסם

נגד, נגד, נגד.

מחלה של רנו.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
  • ספונסר פורום
פורסם

מצטרף לבחור מעליי, אכן מדובר במחלה של המגאנים, נגד (בורר) מהירויות.

אין לך מה לדחות את התיקון כי זה יחזור במהרה (וחבל להתקע בקיץ בלי מזגן).

אני ממליץ לך בחום להכנס למוסך אוטוסטרדה חיש אשר יש להם כרגע הסדר עם הפורום שבו הם נותנים לך כסף חזרה לטיפול הבא. כל מה שצריך לעשות זה להדפיס ולהביא את השובר הבא:

 

autostrada.jpg

פורסם

תודה לכולם על ההמלצות!



 

חוץ מעכו ונהריה יש עוד המלצות למוסך טוב למגאן באיזור חיפה והקריות ? עד היום היה לי ממש קשה למצוא מישהוא שממש יש לו נסיון (חוץ מקרסו) ותמיד יש לי פחד שישברו\יהרסו משהו תוך כדי נסיונות פירוק :cry:

פורסם

צריך למצוא אחד משומש תקין בפירוקיה (קשה למצוא - מחלה של המגאן)

עלה לי 50 שח

ואח"כ אפשר להחליף לבד (להרפתקנים בלבד, גישה מחורבנת מתחת ללוח השעונים) או ללכת למוסך שיחליף וייקח 500-700 שח.

לא כדאי לדחות את הקץ כי אם תמיס גם את הצד השני של הקונקטור תצטרך להחליף גם את הנגד (עוד כמה מאות שקלים למשומש)

 

תקלה כמו שאתה מתאר לא נשמעת כמו מאוורר שרוף שהגישה אליו עוד יותר מחורבנת.

פורסם

תודה על האינפורמציה! רק הבהרה - מה היה החלק ש "עלה לי 50 שח" ושהחלפת הנגד כולו ?



 

(כי אחרי זה דברת על החלפת נגד בעוד כמה מאות ..)

 

אם המאוורר עובד עכשיו ב 1-3 כדאי בכל זאת לא להמתין? הנזק עלול לגדול?

פורסם

ראשון הולך הקונקטור של נגד המהירויות ואם הוא לא מוחלף בזמן, אז יישרף גם החיבור בצד של הנגד וזה יעלה יותר כסף.

בכל מקרה היות והחיבור גרוע הוא מתחמם ואתה נמצא על זמן שאול בכל מקרה

פורסם

תודה



 

יש לי את הספר של רנו ועדיין דרך ההגעה לנגד נראית קצת גדולה עלי (למרות שאני עושה הרבה מאוד דברים לבד).. אז אני כנראה אחכה שהוא ימות (כרגע כאמור חזר לפעול) ואז אלך לחשמלאי שמכיר רנו לתיקון

 

 

×
×
  • תוכן חדש...