Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אתמול אחרי שהייה בים באשקלון ואחרי ששתיתי קצת הבאתי לחבר לנהוג במקומי באוטו.

בכביש בין אשקלון לשדרות התחבא לו שוטר תנועה עם מצלמה ניידת בין השיחים.

בכביש זה המהירות המותרת הייתה 90 קמ"ש, מד המהירות באוטו בשלב זה הייתה 110 קמ"ש.

 

א) כמה כסף זה הדו"ח?

ב)האם מקבלים נקודות?

ג)איך אני מעביר את הדו"ח לחבר שמוכן לשלם עליו?

ד) הדו"ח יגיע אלי לבית?

 

תודה,

פורסם

היה פלאש?

אני שואל, כי בד"כ "שוטרי השיחים" מחזיקים ביד ממל"ז ולא מצלמה. אם המהירות היתה מטרידה את המסתווה שלנו, הנוהל הוא שידידנו היה רץ למרכז הכביש ועוצר אתכם בנפנופי ידיים.

מכיוון שהמהירות לא הצדיקה את ה"הצגה", הוא כנראה ויתר, וחיפש מישהו שאפשר ממש לקחת לו את הרשיון.

(העבירה שלכם, אחרי הפחתה של 5 קמ"ש ובניכוי הזיוף של מד המהירות ברכב, היא מאד מאד שולית).

 

בקיצור- לדעתי, אל תחכה ליד תיבת הדואר...

 

לשאלותיך:

א. 250 זוזים ללא נקודות.

ב. לא במהירויות האלה.

ג. הוא כותב למפנ"א עם מס' הדו"ח ואומר שהוא מודה שהוא זה שנהג ברכב בזמן "העבירה"...

ד. הדו"ח יגיע לכתובת שרשומה ברשיון הרכב.

 

וזה רק לידע כללי, כי כמו שאמרתי, העבירה שלכם קלה מידי לממל"זים. לגבי גאטסו, יתכן שהיא היתה מספיקה כדי לקבל תמונה+קנס ע"ס 250 (בכ"ז, מישהו צריך לשלם את עלות המצלמות...), בלזירה, הוא ב99% מהמקרים עוצר אותך במקום,אבל תצטרך "להתאמץ" יותר עם הרגל על הדוושה אם אתה רוצה לחוות זאת :).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
היה פלאש?

אני שואל, כי בד"כ "שוטרי השיחים" מחזיקים ביד ממל"ז ולא מצלמה. אם המהירות היתה מטרידה את המסתווה שלנו, הנוהל הוא שידידנו היה רץ למרכז הכביש ועוצר אתכם בנפנופי ידיים.

מכיוון שהמהירות לא הצדיקה את ה"הצגה", הוא כנראה ויתר, וחיפש מישהו שאפשר ממש לקחת לו את הרשיון.

(העבירה שלכם, אחרי הפחתה של 5 קמ"ש ובניכוי הזיוף של מד המהירות ברכב, היא מאד מאד שולית).

 

בקיצור- לדעתי, אל תחכה ליד תיבת הדואר...

 

לשאלותיך:

א. 250 זוזים ללא נקודות.

ב. לא במהירויות האלה.

ג. הוא כותב למפנ"א עם מס' הדו"ח ואומר שהוא מודה שהוא זה שנהג ברכב בזמן "העבירה"...

ד. הדו"ח יגיע לכתובת שרשומה ברשיון הרכב.

 

וזה רק לידע כללי, כי כמו שאמרתי, העבירה שלכם קלה מידי לממל"זים. לגבי גאטסו, יתכן שהיא היתה מספיקה כדי לקבל תמונה+קנס ע"ס 250 (בכ"ז, מישהו צריך לשלם את עלות המצלמות...), בלזירה, הוא ב99% מהמקרים עוצר אותך במקום,אבל תצטרך "להתאמץ" יותר עם הרגל על הדוושה אם אתה רוצה לחוות זאת :).

 

המקרה קרה ביום אור, אני בכל זאת לא ראיתי שום פלאש וגם לא כל מי שהיה ברכב. מקווה שלא נקבל כלום

פורסם

מדובר בשוטר תנועה שמדד מהירות בממל''ז (מכשיר מדידת לייזר) זו היא אינה מצלמה, ואם היה רוצה לעצור אתכם כבר הוא היה מסמן והנהג ברכב היה מקבל את הדו''ח ללא קשר לבעל הרכב.

מכיוון שזה לא קרה, אז אין לך מה לדאוג, הוא מחפש את ה"כרישים" אלו שנוסעים מעל 130 קמ''ש לפחות.

בקיצור כמו שאמרו, אל תחכה ליד תיבת הדואר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

רק אם אתה נוהג לכייף, תצטייד.

(בוולנטין + צ'יטה/IGO עם תוסף המכמונות החדש).

למי שנוהגים "לחרוג" באופן קבוע, ההשקעה מחזירה את עצמה מהר מאד.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...