Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יאללה יש גם מגבר... ועכשיו נותר להשלים את הסט עם סאב ראוי.

החלקים שברשותי כרגע:

 

HU: Eclips cd5030

comp: Hertz hi energy HSK165

amp: Tru S45

 

למי שלא מכיר את הנתונים של הטרו, הוא נותן 90W לשני ערוצים ועוד 250W בגישור (אנדרייטד).

המערכת מיועדת לסיאט איביזה החדשה.

 

מחפש סאונד שיתאים בעיקר לרוק, אך לא רק.

עד כה קיבלתי המלצות ללכת בעיקר על סאבים 10", כיוון שהם מעט מהירים יותר, אך אני כן מחפש שלסאב יהיה סאונד יחסית עמוק. SQ זה העיקר בשבילי. לא מחפש עצמה מטורפת. תקציב - עד 1500 ש"ח כולל תיבה איכותית.

 

אז... המלצות?

פורסם

אם תוכל להסיג JBL 1200 JTi, סאב מהיר מאוד, יקר מאוד :) עולה בסביבות 1900 ש"ח משומש. ממברנה עשויה קרטון.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

חחח שוב פעם אתה מנסה לדחוף אותי מעל התקציב..?

אני יודע שאפשר להשיג אחלה סאבים בתקציב שלי.. יד שניה דווקא רלוונטי. אם אפשר חדש אז אפילו עדיף. ככה או ככה, עד 1500 ש״ח.

פורסם

הצחלתה בהתקנה? פה כבר אתה יכול להאכיב הכל ורק לחבר כמה סאבים להתרשמות. סע למשגש מרכז,דרום (יש השבוע) ותנסה כמה סאבים. גם לסאבים יש אופי. כמו שאני מאוד אוהב את JL שלי, ישנם הרבה אמשים שלא אוהבים אותי. 1500 לסאב יד שנייה מכובד לדעתי. אפשר להמליץ על הרבה דברים,אבל אתה צריך לשמוע לבד בכל זאת

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

עכשיו כמה זמן יקח לך לחבר סרב רחרי שתתקין הכל? 2-3 דקות? תוכל להגיע למפגש ולשמוע, להגיע למוכר ולשמוע. אני חושב שעדיף לסיים עם התקנה ןלבחור כבר לפי הטעם וגם לפי אף זה ישמע האוטו שלך

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

מה לגבי חומרים להתקנה? בידוד לדלתות?

עדיף לי לקנות את החומרים בעצמי, או שזה לא יוצא הרבה יותר זול מאשר לשלם על עבודה+חומרים?

פורסם
זה יעלה לך יותר זול רק אם אתה קונה דרך EBAY

ומבצע את ההתקנה לבד ,בארץ אם תקנה את החומרים ההפרש יהיה זניח במקרה הטוב.

 

לא חשבתי אחרת לגבי איביי.

אבל... מבצע את ההתקנה לבד..?

במקרה ואני מבצע את ההתקנה אצל מתקין, לא שווה להביא חומרים בעצמי?

פורסם

אני לא בטיח שההפרש יהיה משמעותי , בכל זאת עדיף לעשות לבד אם אתה חכול. זה בריא יותר :)

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

תעשה סקר שוק ,תחליט קודם מה טיב העבודה

ותבקש הצעות מחיר לאיטום

עם חומר X ותראה היכן יותר משתלם.

העבודה היא חלק לא קטן מסה"כ המחיר.

×
×
  • תוכן חדש...