Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת שלילית - צמיגי נעים את יחזקאל רחובות


בוסטר44
שימו לב! השרשור הזה בן 4381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שם בית העסק: צמיגי נעים את יחזקאל

מיקום: גבריאלוב קלמן 41 רחובות

 

 

שלום לחברי הפורום ושאר הקוראים, מקרה לא נעים שקרה לי היום:

 

הייתי צריך להחליף את כל הצמיגים ברכב והגעתי לצמיגי נעים את יחזקאל ברחובות, ביקשתי לא סיני העובד אמר יש מישלין ביקשתי לבדוק נתונים העובד הוריד צמיג אחד מהמדף תאריך הייצור היה תחילת 2012. ביקשתי הצעת מחיר הבעלים הציע מחיר שהתאים לי והסכמתי לביצוע העבודה.

הורידו את הצמיגים הישנים, שמו חדשים עם הג'אנט, ניפחו, עשו איזון והרכיבו שניים מהחדשים על הרכב - ימני קדמי וימני אחורי, אני בודק את הצמיגים המורכבים ורואה שתאריך הייצור של הקדמי 2012 ושל האחורי תחילת 2011. עצבן אותי נורא.

 

בעוד הרכב על הליפט עם שני גלגלים מפורקים ניגשתי לבעלים אמרתי זה לא מקובל זה לא מה שהראתם לי ולא מה שהסכמתי לשלם עליו הבעלים התחיל להסביר שבכל מקום זה ככה, זה לא משנה הפרש של חצי שנה בייצור, לשום מקום אין צמיגים בסטים זהים תמיד זה בתפזורת, העובד לא ידע שעל המדף הם שונים ויצא בטעות שהראה לי צמיג מ2012 ולא 2011, האחריות מיום המכירה ולא מיום הייצור וכו', דבר זה עצבן אותי עוד יותר שהם נתפסו בשקר ועוד ממשיכים לתרץ ואפילו לא מודים בטעות.

ביקשתי הנחה הבעלים התחיל להסביר כמה זה עולה לו ושהוא לא מרוויח הרבה ולא יכול להוריד שקל. אמרתי אני רוצה ביטול עסקה, הבעלים אומר אז אני אחייב אותך על עבודה שזה עוד יותר עצבן אותי, אמרתי שאם הוא לא שם לי את הצמיגים הישנים שלי ולא משחרר את הרכב אני מזמין משטרה.

 

לאחר כרבע שעה של צעקות ויכוחים ושכנועים מצד כל עובדי המוסך הבעלים הוציא מסמך ממשרד התחבורה שלפי התקנות מותר למכור צמיג עד 6 שנים משנת הייצור. בדקתי ב- tires4u המחיר שהוא הציע באמת היה טוב יחסית לשוק נרגעתי קצת והבנתי שחצי שנה הפרש זה לא באמת משנה חשבתי הם יעשו בעיות ולא ישחררו את האוטו בקלות ולא היה לי זמן וכח לבלגן מיותר בשביל כמה גרושים ואני כבר חייב להחליף צמיגים ובסוף נכנעתי. קיבלתי שני צמיגים 2012 ושניים 2011 במחיר המקורי שהסכמנו עליו.

 

מה שהרתיח אותי זו העבודה בשיטת מצליח ויותר מזה כשהם נתפסים הם מאיימים בעוד עבירה כמו גביית כסף על פירוק והרכבה.

 

העבודה כנראה בוצעה טוב יש שיפור בנסיעה, הרכב לא רועד במהירות גבוהה לעומת הצמיגים הישנים, רק את הטסות הרכיבו כך שהצ'ופצ'יקים למילוי אוויר תקועים בפנים ועכשיו אצטרך להוריד את הטסות ולסדר את זה לבד כדי שאוכל למלא אוויר.

 

מקרה אמיתי מהיום בצהריים. במקום נכחו הבעלים של המקום, שני עובדים, פקידה, 3-4 לקוחות וכמה חברה שהביאו רכבי ליסינג לטיפול. כולם שמעו את הצעקות וראו את כל הסיפור. ברשותי קבלות ואוכל להביא צילום שהצמיגים באמת שונים.

 

לתשומת לבכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...