Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה לאנטיס שנת 2000 מנוע 1800

לאחרונה עשיתי תאונה

אני יתן קצת רקע (סורי על החפירה :-D )

המכה הייתה בפינה הימנית הקדמית של האוטו (איפה שיושב הנהג)

כתוצאה מהתאונה הגלגל זז אחורה (בולם ומשולש התעקמו)

שילדה נמעכה ונתנה מכה לגיר

נהיה שבר שממנו נשפך השמן גיר

החלפתי:

שני בולמים

שני משולשים

שני ראדיטורים (מנוע ומזגן)

תושבת מנוע אחת

כוהל אחד (מתוך 2 שיש באוטו)

השילדה נמתחה

האגן שמן של הגיר (הפלטת מתכת שנמצאת מתחת לגיר) נשלח לחרט

(את כל הפחחות לא הרכבתי עדיין)

 

אתמול הרכבתי את התחתית של הגיר

מילאתי שמן והנעתי

רק בחצי גז האוטו נוסע ממש לאט ועם רעשים מכיוון הגיר

יש אופציה לסדר את זה או רק להחליף גיר?

פורסם

איפה אתה גר? באנגליה?

ועכשיו ברצינות - אם יש לך ביטוח, כדאי לך להגיע למון לשיפוץ גירים כדי שיבדקו את הבעיה ואם יש צורך יטפלו בזה.

העדיפות של שיפוץ על משומש מסתתר בד"כ במשך האחריות שתקבל. רוב מגרשי הפירוקים נותנים שלושה חודשי אחריות על גירים, וכשיש בעיה הם אינם יודעים לפתור אותה בעצמה, ואתה מתחיל להתרוץץ ולבזבז זמן וכסף כדי לפתור אותה.

בשיפוץ, בעצם מחדשים את הגיר, והסיכוי שתתיקל בבעיה הוא נמוך יותר.

לכן יש מכוני גירים (אנחנו, למשל), שנותנים שנה אחריות על הגירים שלנו.

צלצל ואשמח לעזור.

ספי

×
×
  • תוכן חדש...