Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחנת הדלק פז בנווה עוז (על דרך רבין, מול יכין סנטר) יש שטיפה עם מכונת ג'ילדות.

הם טוענים שזה לא שורט את הרכב, זה נראה לי הכי פחות גרוע מכל המברשות המסתובבות שעושות שחורצות לך את הצבע בעיגולים.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
בתחנת הדלק פז בנווה עוז (על דרך רבין, מול יכין סנטר) יש שטיפה עם מכונת ג'ילדות.

הם טוענים שזה לא שורט את הרכב, זה נראה לי הכי פחות גרוע מכל המברשות המסתובבות שעושות שחורצות לך את הצבע בעיגולים.

 

וגם הם החליפו לא מזמן את כל מכונת השטיפה לאחת חדשה

פורסם

תודות!

 

בתחנת הדלק פז בנווה עוז (על דרך רבין, מול יכין סנטר) יש שטיפה עם מכונת ג'ילדות.

הם טוענים שזה לא שורט את הרכב, זה נראה לי הכי פחות גרוע מכל המברשות המסתובבות שעושות שחורצות לך את הצבע בעיגולים.

יש שם גם ניקוי פנימי ושאיבה?

פורסם

בקריית אריה, ברחוב היצירה (מספר 10 או משהו כזה) ישנה שטיפה ללא שריטות, במכונה מאוד ייחודית בה הרכב עומד במקום והמברשות עוברות עליו הלוך וחזור (המכונה היא זו שזזה, ולא הרכב).

עושים גם ניקוי פנימי, פוליש וקס וכדומה, כל המשרד שלי שוטף אצלם. רחיצה חיצונית ב-20 ש"ח, חיצונית + פנימית 45, ונראה לי שיש הנחה למי שמתדלק בתחנת פז הצמודה.

הרחיצה החיצונית מעולה, בפנימית קצת יותר תלוי על מי מהעובדים אתה נופל, אבל כל הערה וגחמה שלך תיענה. בעל המקום אדם מקסים ונעים מאוד, שלפעמים זה יותר חשוב מהכל.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
בקריית אריה, ברחוב היצירה (מספר 10 או משהו כזה) ישנה שטיפה ללא שריטות, במכונה מאוד ייחודית בה הרכב עומד במקום והמברשות עוברות עליו הלוך וחזור (המכונה היא זו שזזה, ולא הרכב).

עושים גם ניקוי פנימי, פוליש וקס וכדומה, כל המשרד שלי שוטף אצלם. רחיצה חיצונית ב-20 ש"ח, חיצונית + פנימית 45, ונראה לי שיש הנחה למי שמתדלק בתחנת פז הצמודה.

הרחיצה החיצונית מעולה, בפנימית קצת יותר תלוי על מי מהעובדים אתה נופל, אבל כל הערה וגחמה שלך תיענה. בעל המקום אדם מקסים ונעים מאוד, שלפעמים זה יותר חשוב מהכל.

תודה רבה, איך קוראים למקום?

פורסם
תודות!

 

 

יש שם גם ניקוי פנימי ושאיבה?

 

יש.

 

עכשיו שאני רואה את המקום בקריית אריה גם נשמע לא רע בכלל.

אני מעדיף שטיפה ידנית ושוטף את הרכב לבד כדי לא לשרוט אותו.

עוד אופציה (אם אתה שרוט כמוני) לפני כמה חודשים התעצלתי לשטוף, נסעתי לנווה עוז וביקשתי שטיפה חיצונית בצינור לחץ (רק מים, בלי מברשות)

שילמתי מחיר מלא, וניגבתי את הרכב לבד.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

שאתה מגיע מכיוון פתח תקווה לבני ברק,צומת גהה קצת לפני היציאה לצפון פנה ימינה,שטיפה ידנית כולל ניקוי בפנים ושאיבה ב 50 שקל אחלה עבודה ואחלה אנשים!

פורסם
אין כזה דבר, גם בשטיפה ידנית בשיטת השני דליים ועם כל הציוד הדרוש נוצרות לפעמים שריטות מיקרוניות.

 

אוקיי, ההערה מתקבלת. הכוונה היא שלא מדובר במברשות שמשאירות שריטות סיבוביות נראות לעין, כמו במכונות הישנות יותר.

 

לגבי השם: השלט פשוט אומר משהו כמו "רחיצה אמריקאית ללא שריטות", זה שלט צהוב גדול. אם אתה נכנס לרח' היצירה מז'בוטינסקי, השטיפה תהיה מימינך בערך באמצע הרחוב, ולאחריה יש תחנת דלק של "פז", כך שאם פספסת- כנס לתחנה ותסתובב.

 

אגב: אם אתה מתכוון להתמיד בשטיפות, יש אצלם אפשרות לקנות כרטיסיה ל-12 רחיצות במחיר של 25 שקלים לרחיצה, פנימית + חיצונית (300 ש"ח לכרטיסיה).

 

ובאמת, כנראה שלא הייתי מפרסמת אותם ככה אלמלא בעל המקום. סיפור אמיתי: בפעם האחרונה שרחצתי שם, ביקשתי שיחליפו לי גם מגבים אחרי שעשו את שלהם לעונה. הוא הציע לי מגבים ב-50 ש"ח. במקרה, כל הכסף שהיה עליי באותו רגע היה 50 ש"ח, אז אמרתי לו שאוותר ואדחה לפעם הבאה, כי אני רוצה עוד לתת טיפ של 5 שקלים לבחור שניקה לי את האוטו. הוא אמר לי בזו הלשון "אז קחי את המגבים ב-40 ש"ח, ותני לו טיפ 10 שקלים", וכך היה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

×
×
  • תוכן חדש...