Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב יוקרה - סביבות ה-300 א׳ ש״ח +


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הלקסוס - החיסרון היחיד שאני מצאתי בה הוא צפיפות יחסית. למי שהרכב אמור לשמש רק אותו ולא לנייד משפחה על בסיס קבוע או שהוא גדל מימדים באורח חריג - הרכב כמעט מושלם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הS80 בהחלט לא מבריקה, אבל בהחלט נותנת המון נוחות ומרחב (והיום אפילו צריכת דלק סבירה במנועי טורבו צנומים) במחיר שפוי יחסית, כמובן שזה בא במחיר של איבזור, ניהוג ספורטיבי, או מודרניזם מול המתחרות השונות.

מדובר פה על חווית נהיגה, אבל מאוד תלוי איך מגדירים חווית נהיגה.

S80 תתן לך נוחות מטורפת שקט, ב.מ.ו סדרה 3 תתן שלדה מדוייקת עם הנאה אחורית, קאדילק תתן תחושת שפע עם עיצוב אגרסיבי וכמובן יש עוד מתחרות עם אופי משלהן....תלוי בהעדפה אישית.

 

ומה עם הS60? היא יפה, היא חזקה, היא נוחה (לא כמו S80, אבל קרוב), יש לה גירסאות עם מלא איבזור בטיחותי.

פורסם
אני הייתי הולך על האינפיניטי G37 ב-260000 ש"ח - תמורה מעולה לכסף

 

מסכים בהחלט, האינפיניטי דיל מצויין ובנוסף הייתי מציע לו לבדוק את הפולקסווגן CC, שאולי עוד לא מוכר ומוערך מספיק אבל חתיכת מכונית שווה. מפוארת ומדוגמת סוף.

פורסם

לכולם:

1. ה-c קלאס אמנם צפופה מאחורה, ועל כך אין ויכוח. גם מקדימה היא לא בדיוק שיא הנוחות. עדיין היא מכונית נהדרת לנהג שלא מחפש מימדים כבירים.

2. בלם החנייה הרגלי הוא ממש לא חסרון לדעתי, והתכוונתי להוא שהתייחס לזה כחסרון, ואף סימן זאת כאחד החסרונות של הלקסוס.

3. הקאדילאק מגיבה גם מגיבה, בטח בגירסת ה-3.6. שוב, היא נטולת טורבו, אולם עם תצורת v6, ואבי דווקא חובב מנועים אטמוספריים חסונים.

4. הלקסוס אופצייה טובה, ורק העיצוב הסולידי שלה מהווה חסרון. ממש כמו האינפיניטי.

5. דווקא הוולוו הולכת ונראית לי משתלמת יותר ויותר.

פורסם

ה-cc מצויינת מכל בחינה, אבל בכל אופן לאבי יש משפחה שמדי פעם צריך לשנעה, וב-cc יש רק 4 מושבים.

פורסם

ה CC הקודמת לקראת סוף הדגם הוצעה גם עם 5 מושבים כאופציה, אני משער שבחדשה הדבר יהיה דומה.

 

לפי דעתי, דבר ראשון חובה לעשות נסיעת מבחן על ה G37, אנחנו מאוד התרשמנו ממנה, בניגוד ל CC שבזמנו (לפני שנה וחצי) היינו בטוחים שהיא תהיה המחליפה למרצדס ומאוד התאכזבנו מהנסיעה מבחן (המון קרקושים, האוטו לא נוח על הכביש, תנוחה נהיגה נמוכה מדי).

 

ואם כבר אודי A4 אז לפי דעתי תפזלו כבר לכיוון ה Q5 שמצוייד באותו מנוע ומגיע עם כסאות חשמל, ריפוד עוד וגג פנורמי.

VW Golf GTI 2006 Manual

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה, אבל עד היום אבא שלי לא החליט. בזמנו דיברתי על ה-s 80, אבל הבנתי שהיא הרבה יותר יקרה. אז תגידו, איך הוולוו s60?

פורסם

הסובארואאוטבק הוא בהחלט רכב יוקרה,עם איכות בנייה מדהימה,

יכול להיות רכב יוקרה לכל דבר,חוץ מהסמל בחזית.

Porsche 944 turbo

פורסם

אתם אשכרה רציניים עם האאוטבק? למה זה רכב יוקרה, כי יש לו מושבי עור וחימום בהם? אז תתפלא, גם בפורד אדג׳ וגם ברוב הגרסאות המאובזרות של הג׳יפונים.

עם כל הכבוד, אבי מעוניין ברכב יוקרה מעודן, שקט, נוח, בעל ביצועים טובים, ובעיקר - בעל הופעה של רכב יוקרה.

×
×
  • תוכן חדש...