Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם ניסיתם להניע את הרכב בדחיפה?

 

לא, מה הסיכויי שהוא יניע אם הוא סיבב יפה גם ככה עם כבלים מאוטו אחר ?

  • ספונסר פורום
פורסם

להבא, לפני שאתה מנסה כבלים תנסה להניע בדחיפה (זה אחד היתרונות ברכב ידני, ברכב אוטומט לא תצליח להניע בדחיפה).

חיבור כבלים מסכן רכיבי חשמל רגישים ברכב (מחשבים, חיישנים וכו').

יש אפילו מספר יצרים (לדוגמא רנו) שהגדילו ראש וחסמו את האופציה לחבר את הרכב לכבלים ורושמים בספר רכב לגרור את הרכב ישירות למוסך מורשה.

פורסם

מספר דברים שצריל לבצע:

1. דבר ראשון והכי חשוב - להקליט אותו אומר שהוחלף מחשב גיר.

2. לבדוק אם בכלל יש מחשב גיר (אני מאמין שאין)

3. לבקש ממנו שיראה לך על הרכב היכן המחשב שהוחלף.

4. לבקש חזרה את המחשבים שהוחלפו.

 

אני מניח שבעל המוסך ייתפס משקר כבר בסעיף השלישי.

כעת, אחרי שיהיו לך הוכחות - בקש ממנו יפה לרדת מהעץ לפני שאתה תובע לו את הצורה.

פורסם

"להבא כדאי להתייעץ עם הפורום לפני הטיפול (אפשר גם אחריו, רק שזה לרוב לא יעזור) ובשביל להיות לקוח נבון יותר כדאי לקבל הצעת מחיר ממספר מוסכים"

 

זו הבעיה של רוב האנשים שלא מבינים במכניקה של הרכב ונאלצים לגרור את רכבם ובעלי המוסכים הגזלנים רואים שהם לא מבינים כלום ומנצלים זאת!! כשהאוטו נמצא על הגרר אין לנו כ"כ זמן לשבת מול המחשב ולהתייעץ עם בעלי המקצוע ההגונים והישרים שנמצאים באתר זה ואנו נאלצים להתפלל ולקוות ש"נפלנו על אדם טוב..." ואם לא- אז כמו שאמרת זה לרוב לא יעזור....

×
×
  • תוכן חדש...