Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"לאבא שלי כריזמה 98 אוטומטית שקנה אותה ב-2001 ועד עכשיו החליף פעמיים רק אלטרנטור! והרכב עבר 316000 ק"מ, ואבא שלי הוא מסוג האנשים שמחפשים כמה שיותר זול ולכן טיפולים לא נעשו בזמן וכאשר נעשו היו זה הטיפולים הכי זולים ובמקומות הכי זולים ועם חלפים הכי זולים ולמרות החיים הקשים שהאוטו חיי מיום ליום הוא עדיין נשאר נאמן באופן מפתיע לבעליו.

רק שהשמש עשתה את שלה כי האוטו לא ראה צל מימיו, אז כל הפלסטיקה שבורה, הדלתות נפתחות לפעמים כן לפעמים לא, חלונות חשמל לא עובדים בכל האוטו, והריפוד נראה ממש מושחט, אבל חוץ מנזקי שמש האוטו אמין ביותר, צריכת דלק סבירה של 1-12 בממוצע.

ממש ממליץ עליו, כי גם אני נהגתי עליו כמה שנים טובות, ואפשר למצוא אקסמפלים שמורים יחסית בלוח יד2 לא חסר מבחר.

תמורה מושלמת לכסף, עדיפות לידני שנת 99.

יש רק עוד אוטו שאמין באותה הרמה שאני מכיר וזה ניסן אלמרה 98-99"

התגובה שלי לפניי כמה חודשים למישהו ששאל על הכריזמה, רק שעכשיו הקילומטרג' עומד על 330,000 ק"מ.

פורסם
שים לב שכריזמה ידנית קיימת בארץ רק בשנתונים 98-99 עם מנוע זהה של הסופר לנסר 113 כ"ס חזק יחסית וחסכוני בגיר ידני.

כריזמה משנת 2002-2004 קיימת בארץ רק בגרסה האוטומתית עם 103 כ"ס.

היתרונות של הכריזמה מול הבלנו מסתכמות במרחב פנימי וגודל חיצוני, כי אכן גם הבלנו וגם הכריזמה אמינות באותה המידה, וצריכת הדלק דומה.

 

אתה טועה חביבי. המנוע שמגיע עם הכריזמה הוא 98 כ"ס, ככה על-פי כתבות וכן על פי מסמכי הרכב שהיה בבעלותי (98).

אלא אם מאיזושהי סיבה הזויה לידנית היה מנועה אחר, מה שאני בספק בו..

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

×
×
  • תוכן חדש...