Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

זה פוסט ראשון שלי פה אז אני מקווה שתעזרו לי.

אז ככה יש לי פיגו 306 אוט' שנת 2001. קניתי אותה ב160 אלף קילומטר. בעל הרכב הקודם אמר לי שהטיפול הבא שלה אמור להיות ב165k זה יכול להיות? זה לא אמור להיות במספפר עגול? כל 10k? אם כן כמה טיפול כזה אמור לעלות? מוסכניק אמר לי 450 יקר קצת לא?

עוד משהו: אני יודע שאני צריך להחליף תושבת מנוע, כמה כל הסיפור הזה עולה?

מישהו מכירים מוסכים טובים בב"ש?

 

לתשובתכם אודה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הטיפול ברכב שלך כל 15 אלף ק"מ.

כנראה שהטיפול כולל החלפת שמן מנוע ופילטר שמן+ אויר.

המחיר לא יקר, במידה ומשתמשים בפילטרים מקורים ושמן מנוע חצי סינטטי 10W-40 מחברה ידועה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

450 ממש לא יקר.

 

טיפול 10K ל406 שלי עולה בערך 500.

ביחס לרכבים אחרים שנותנים את אותה תמורה זה כלום כסף.

 

שלח לי הודעה פרטית אני יתן לך מוסך טוב בב"ש, אני מטפל אצלו ב406 ובקוואליר, ומרוצה מאוד ממנו!

עשיתי אצלו גם שיפוץ גיר ל406.

מוסך מקצועי, מתמחה בהזרקות ובגירים, אבל אני עושה אצלו את כל הטיפולים. (גם שיפוץ ראש מנוע לקוואליר עשיתי אצלו, ויצאתי מרוצה מאוד! ועובדה שהשיפוץ הזה מחזיק הרבה מאוד!)

פורסם

אה סבבה חברים אם אתם אומרים שזה מחיר טוב אז אני (א)ילך לאותו בנאדם.

מה לגבי התושבת מנוע כמה עולה להחליף?

פורסם

אני לא זוכר בדיוק אם פעם אחרונה החלפתי תושבות מנוע או גיר אבל עלה לי 120 שקל או קצת פחות.

 

גם לזה יש לי מוסך שאני ממליץ עליו אם אתה רוצה. (בב"ש).

פורסם

שלום חברים,

 

לפני כמה חודשים קניתי פיגו 306 שנת 2001 אוט' מנוע 1600.

בבדיקה השיגרתית במוסך לפני הקנייה נמצאו כמה וכמה תקלות (כמו שמוצאים בכל רכב, אפילו חדש).

בחלק מהדברים הדחופים יותר שהייתי צריך לתקן בשביל לעבור (לדוגמא צמיגים שהיו פגומים) כבר טיפלתי. נשארה לי רשימה שאני יפרסם פה עכשיו.

השבוע אני הולך לעשות טיפול 15 אלף לאוטו ואמרתי על הדרך נטפל בכמה מהדברים היותר חשובים שצריך אז אשמח אם תוכלו להגיד לי מה מהבאאים ברשימה חשוב ומה פחות ובנוסף אשמח לדעת גם מחיר של כל חלק ברשימה...

תודה,

 

הרשימה:

 

1. מנוע, 2. מערכת קירור, 3. מערכת דלק, 4. מערכת הצתה:

רעש מערכת שסתומים, שאיבות שמן לחלל השריפה, תושבות מנוע פגומות תחתונה+ ויברציות למרכב, מדיד שמן פגום,

 

2. סרן קדמי ומערכת היגוי:

רעידות בגלגלים+ בהגה, משאבת הגה רועשת, נזילת שמן מערכת הידראולית צינור.

 

7.קפיצים:

בולמי זעזועים חלשים.

 

 

. שילדת מרכב- ליקויים בעלי משמעות נמוכה:

תיקון כנף קדמי שמאלי המחוברת עם ברגים, תיקון דלת קדמית שמאל, תיקון דלת אחורית שמאל, פגיעה פח סף חיצוני.

ליקויים בעלי משמעות שולית:

עצר ביטחון לדלת פגום, גומיות לדלתות פגומות, ריפוד פגום לדלתות, פגיעות בפגושים.

 

 

. מערכת תאורה (כולל מצבר)-

לתקן מערכת איתות/ ידית פגומה, לתקן מערכת איוורור פנימית/תריסים פגומים,.

 

12. העברת כח:

נזילת שמן תיבת הילוכים

 

פורסם

עוד משהו: בטיפול שעושים לאוטו המוסכניק בודק את האוטו על חלקיו על הדרך או שרק מחליף שמנים, פלאגים וכאלה?

פורסם

זאת הרשימה שנשארה אחרי שכבר טיפלת ?

איזה יד הרכב וכמה ק״מ הוא עשה?

לפני הטיפול חשוב לטפל בנזילות שמן ובפרט מערכת ההיגוי , בנוסף תושבת מנוע כדאי לעשות בהקדם

עם בטיחות לא משחקים, לגביי עלות

החלקים ברוב הרשימה יש הוצאה יותר גדולה על העבודה מאשר על החלקים

פורסם

אני יד 3. האוטו עשה 165 אלף.

מה סדר גודל של המחיר בערך במוסך לא מורשה אם אני מטפל בכל הקטע של מערכת ההיגוי ובתושבת?

פורסם

התקלה המשמעותית ביותר מבחינת בטיחות היא דליפת שמן ממערכת ההגה.

במקום שני תושבת מנוע ורעידות גלגלים (האם אתה לא מרגיש זאת?).

 

נזילת שמן מתיבת הילוכים עלולה לגרום בסופו של דבר לתקלה ולהוצאה גדולה.

אם זו דליפה קלה מאד, בדוק גובה נוזל והשלם לפי הצורך.

 

מה הבעיה בידית האיתות? חשוב שתוכל לתפעל את נורות האיתות.

מדיד שמן מתפורר הוא תופעה רגילה בדגם זה. פשוט לקנות חדש ולהחליף.

פורסם

אז ככה :

את התושבת אני כן חושב שאני מרגיש לכן אטפל בזה עוד השבוע. רעידות למען האמת לא ממש. יכול להיות בגלל שאני לא מבין גדול במכוניות.

 

לגבי הנזילה מתיבת ההילוכים איפה אני אמור לבדוק את גובה השמן. אני אמור לראות דליפה כזאת על הריצפה מתחת לאוטו?!?!

 

ידית האיתות עובדת רק שמאותתים שמאלה צריך להחזיק אותה, לא קריטי מבחינתי כרגע

מדיד שמן גם כן.

 

אתה יכול לעריך מחירים בשביל תושבת המנוע + הדליפות?

פורסם

תיצור איתי קשר בפרטי, אני יביא לך מוסך שאני מטפל בו ב406 שלי.

 

אני לא יודע איך המוסך יעבוד איתך, אבל הוא בטוח יודע יותר טוב ממי שעשה לך את הבדיקה, מה פגום.

 

הוא יפתח, יראה מה לא טוב ומה הרוס\פגום, יגיד לך, אתה מחליט מה להחליף וזהו.

 

 

אם תלך לפי כל מה שאמרו לך בבדיקה, סתם תפתח מקומות שלא צריך להגיע אליהם בכלל, הרכב סתם יכול להרס, וסתם יפול לך כסף מהכיסים.

 

הרבה דברים, כבעל פיג'ו אני יכול להגיד לך שהם רשמו שטויות, גם מבלי לראות את הרכב. (לגבי הגיר והמנוע, הרבה ממה שרשמו זה סתם כדי להסיר מעצמם אחריות. כבעל רכב דומה, עם נהיגה רגועה הרכב יגיע גם ל350KKM ולא יהיה לך את הבעיות האלה בכלל ).

הם לא פתחו והם לא יכולים לדעת.

 

פורסם
תיצור איתי קשר בפרטי, אני יביא לך מוסך שאני מטפל בו ב406 שלי.

 

אני לא יודע איך המוסך יעבוד איתך, אבל הוא בטוח יודע יותר טוב ממי שעשה לך את הבדיקה, מה פגום.

 

הוא יפתח, יראה מה לא טוב ומה הרוס\פגום, יגיד לך, אתה מחליט מה להחליף וזהו.

 

 

אם תלך לפי כל מה שאמרו לך בבדיקה, סתם תפתח מקומות שלא צריך להגיע אליהם בכלל, הרכב סתם יכול להרס, וסתם יפול לך כסף מהכיסים.

 

הרבה דברים, כבעל פיג'ו אני יכול להגיד לך שהם רשמו שטויות, גם מבלי לראות את הרכב. (לגבי הגיר והמנוע, הרבה ממה שרשמו זה סתם כדי להסיר מעצמם אחריות. כבעל רכב דומה, עם נהיגה רגועה הרכב יגיע גם ל350KKM ולא יהיה לך את הבעיות האלה בכלל ).

הם לא פתחו והם לא יכולים לדעת.

 

 

הבדיקה התרחשה במוסך "מונדיאל" שיש לו שם טוב בבדיקות לפני קנייה...

למה אתה חושב שהם סתם רשמו? לגבי התושבת אני כמעט בטוח כי אני שומע את המנוע זז. בשביל לראות נזילות הם צריכים לפתוח משהו?

 

אגב אני שלחתי לך הודעה בפרטי אבל אתה לא עונה לי

  • ספונסר פורום
פורסם

מהיכרות עם המכון (ובמיוחד הבעלים שלו שהוא חבר פורום מוערך) אני מאמין שרוב הבדיקה נכונה.

הבעיות שציינת (שהם בהחלט לא כסת"ח) מצריכות טיפול ולכן אני ממליץ לך להיכנס למוסך מרכז רכב דרום כדי לקבל הצעת מחיר לתיקון הליקויים.


×
×
  • תוכן חדש...