Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממתי מכשילים טסט על מנגנון הרמת חלונות?


שימו לב! השרשור הזה בן 4444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא, חלון.

 

עד כמה שזה הזוי הכשלה (או שמא השחלה?) על מגן בוץ, כל פעם שאני נוסע מאחורי משאית או רכב-עלק-שטח ועף חצץ הרכב בא לי להרוג את הנהג השני, גם אם זאת לא בדיוק אשמתו הישירה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ז אמנם נקרא מגיני בוץ אבל המטרה שלהם היא למנוע פגיעה של אבנים או בוץ שעפים מהגלגל על הרכב שמאחור. זה חשוב בדיוק כמו שיכולת לפתוח ולסגור חלון היא בטיחותית.

פעם ירדתי מירושלים, לפני נסעה ניידת ולפניה משאית שמגן בוץ אחורי שלה היה קרוע. אבן אחת השתחררה מהצמיג ועפה ישר על הניידת. באותו רגע הודלקו הצ'אקלאקות והניידת עקפה ועצרה את המשאית. אם האבן היתה מנפצת את השמשה זה היה נגמר רע כולל תאונה.

לא צריך לזלזל בכל דבר ואם אתם רוצים לנהוג במכוניות בלי חלונות, עם מוט הגה שבור, צמיגים לא תואמים ומערכת מתזים סתומה אז יש מספיק מדינות סביבנו שככה זה אצלם. סעו לשם ואז תבינו את החשיבות וההיון במערכת תחבורה מסודרת, גם אם לפעמים זה מציק ומעיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג למה מכשילים על מושב קרוע.

 

מנסיון בדרך כלל זה קורה במכוניות מסחריות.

 

הרבה מסחריות באו אלינו לעסק לריפוד מחדש (גילוי נאות עוסק בריפוד)

 

על זה שהכשילו אותם טסט.

 

לי אישית אף פעם לא בדקו אפילו חגורה ברכב אבל אני די חושב שזה חשוב.

ואין מה לעשות חברים לא בעד זה וברור שכיף לעבור טסט בקומבינה עם מנוע עם טורבו מפלצתי בולמים נוזלים צמיגים יבשים ועוד שלל סיפורים מנוע לא מאושר ברישיון וכדומה, לצאת מהטסט ולהגיד איזה טסט גבר.

 

אבל תחשבו על זה אלו החיים שלכם.

 

תדמינו לכם לרגע מצב של תאונה איכשהו אתם צריכים לפתוח את החלון ונגמר הסיפור יצאתם מהאוטו זחלתם ממנו . לא תגידו תודה לבוחן שהכשיל אותכם על זה טסט שעבר?

 

אנשים לא מבינים שזה החיים שלהם שהאחוז שזה יקרה להם הוא נמוך, אבל כשזה יקרה מה תעשו?

 

אני אישית כול רכב שהיה לי לא הייתי נוסע בו עד שהוא לא 100 אחוז מבחינתי מבחינת המכון רישוי ומבחינת כול שוטר שיעצור איתי לבחינה!

 

אני מעדיף לנסוע בביטחון להשקיע ברכב שיהיה 100 אחוז! אם זה ברכב ואם זה בי כולל קורסים והכול.

 

אנשים פשוט לא מבינים איך מאבדים חיים ברגע! כשאפשר למנוע את זה.

 

אל תשחקו עם החיים שלכם.

 

אולי נסחפתי ואולי לא אבל זה רק אני!

 

שלא תבינו לא נכון. רכבים נהיגה זה התחביב הכי גדול שלי. אבל בטיחות מעל הכול!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ניגשתי לטסט חוזר, נכון, לא שילמתי גרוש על החוזר, אך הם שאלו אותי אם החלפתי מנגנון, אמרתי להם שלא, החלון עובד.

הם בהתחלה דיברו בינם לבין עצמם, למה לא החלפתי מנגנון, ניגשתי אליהם ופשוט שאלתי אם השיחה שלהם תימשך הרבה זמן, כי לי אין מיטה וחדר במוסך, התעצבנתי.

 

היית אומר להם שהחלפת ליתר ביטחון את כל המנגנונים, את הצפצפה ואת המחוגים של הלוח השעונים ככה היית מקבל טסט לשנתיים :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלון נראה לכם מוגזם? אותי בוחן הוריד מהכביש,ביטל לי את הרשיון של הרכב כי המגבים שלי הין יבשים!!!

 

:evil:

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמעתי על מישהו (נראה לי זה היה פה בפורום) שהורידו לו את הרכב מהכביש כי לא היו לו מגבים, עד פה הכל בסדר אלמלא העובדה שזה היה רכב ללא גג (וגם ללא כיסוי גג) ובאמצע הקיץ.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שעד כה לא הצטרף לדיון אף אחד שפשוט יודע את החוק:

 

על פי התקנות, הרכב, על כל חלקיו ואביזריו, חייב להיות תקין, נקודה.

 

בגלל זה, אין כאן בכלל עניין לויכוח - מנגנון חלון, ריפוד קרוע, מגבים יבשים או מגיני בוץ - תגידו תודה לבוחנים שדורשים מכם לתקן, תתקנו, ולא תתנו סיבה לשוטר תנועה או לניידת בטיחות להוריד לכם את הרכב מהכביש.

 

מעבר לזה אפשר לתת לכם אינסוף דוגמאות, איך, ברכב שריפוד מושב הנהג קרוע, יהיו גם מגבים יבשים, צמיגים שחוקים, חופשים בהגה, חור באגזוז ומשאבות בלם נוזלות (בסדר, לא הכל אצל כולם, אבל מי שלא מחליף מגבים כשהם יבשים או קרועים, יש מקום להניח שזה לא הדבר היחידי שאינו מטופל).

 

מישהו רוצה גם הסבר למה המגבים חייבים להיות תקינים במאה אחוז (לא משאירים שום פסים על החלון בניגוב) - גם בקייץ? ומאותה סיבה גם מערכת המתזים?

 

 

דב

קצין בטיחות בתעבורה שעושה הרבה טסטים בשנה ורק אומר תודה לבוחנים כשהם מוצאים ליקוי ברכב שחמק מעיני.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שעד כה לא הצטרף לדיון אף אחד שפשוט יודע את החוק:

 

על פי התקנות, הרכב, על כל חלקיו ואביזריו, חייב להיות תקין, נקודה.

 

לא, לא נקודה! המשפט המלא:

"רכב וכל החלקים, האביזרים והציוד המורכבים עליו או המותקנים בו יהיו בכל עת במצב תקין ובמצב שאין בו כדי לגרום רעש, הפרעה, נזק או סכנה לנמצאים עליו, בתוכו או על ידו, לעוברי דרך או לרכוש".

 

עכשיו השאלה היא הפרשנות לכוונת המחוקק. אני מבין את הכוונה בדאגת המחוקק לבטיחות הכלל, ולטובת הכלל (מניעת רעש ועשן למשל). פרשנות כוללנית שמוסיפה גם את אי תקינות הרדיו דיסק או המצית (ואני בכלל לא מעשן) היא לדעתי עיוות כוונת המחוקק.

 

אגב, גם מבקר המדינה, בדברו על ניגוד האינטרסים בו פועלים מכוני הרישוי, חושב כמוני: "על משרד התחבורה לעשות את כל הנדרש לתיקון הליקויים, כדי להבטיח שכלי הרכב הנעים על כבישי הארץ יהיו תקינים, ולתרום בדרך זו להפחתת תאונות הדרכים" (הדגשה לא במקור) - תקינות -> בטיחות.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמעתי על מישהו (נראה לי זה היה פה בפורום) שהורידו לו את הרכב מהכביש כי לא היו לו מגבים, עד פה הכל בסדר אלמלא העובדה שזה היה רכב ללא גג (וגם ללא כיסוי גג) ובאמצע הקיץ.

זה הייתי אני, מדובר היה באמצע הקיץ עם רכב קבריו, והיו מגבים הם היו יבשים לטענתו!

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזכיר לי שהלכתי לעשות טסט עם קטנוע ויש גרמושקות (הגומיות קורדיון) שהן קרועות כמעט בכל קטנוע והיום בהמון קטנועים אין אותם בכלל והטסטרים בכל זאת מכשילים על זה.

 

הן אמורות למנוע מאבק להצטבר על המזלג אבל זה ממש חרטה. פעם אחרונה הדבקתי עם דבק מגע בקומבינה והעבירו אותי.

 

לפעמים מחפשים על מה להכשיל :/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...