Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתגעתי...קניתי אלפתא!!! צריך חלקים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עבר הרבה זמן, היינו בחול...דברים אחרים על הפרק, בקיצור - תירוצים... :shock:

אז הנה התמונות...

מדהימה! תתחדש!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כדי לא לגנוב את השרשור לכיוונים אחרים אענה בקצרה

לא, אני לא נמרוד מהתלתן (מכיר ומעריך אותו מאוד)

ותודה על השלומות, שלומי טוב :)

ולעניין האלפטא: אכן הבחנתי לפי התמונות שהיא 1.6, והסיבה ששאלתי על הפוליאוריטן היא ש:

1. הבושינגים הללו הרבה יותר עמידים מהרגילים ולכן כדאי לשים אותם

2. הם מוסיפים קצת חדות ודיוק, לא משפרים לכיוון של מגבלות גבוהות וחדות מדי

אבל כמובן ההחלטה היא שלך ושלך בלבד

בכל מקרה אם תצטרך איזו עזרה במידע או בעשיה - בשמחה

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

איתן, דבר איתי לגבי מנגנוני החלונות, יכול להיות שיש לי פתרון.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

ראובן, שוב תודה על הצעת העזרה. מצאתי כל מיני דברים אצל גיא, ואני מחכה ליום שמש כדי לקחת אותם...אני ארים טלפון ברשותך אחרי זה כשנראה מה עוד חסר. בכל מקרה מנגנון אחד (חדש) כבר יש ביד :lol:

פורסם

ואולי עוד התייעצות קטנה...על האוטו היתה מורכבת משאבת דלק חשמלית, משהו תחליפי סיני. לקח לי זמן להבין שאולי בגלל זה האוטו לא סוחב ולוקח לו שעה להניע. הקטע המצחיק הוא שהבנתי את זה רק כשהמשאבה מתה...:oops: בכל מקרה, אפשר לנסות לחזור למקורית או כמו שהמליצו לי לא מעט אנשים, להרכביב חשמלית של סובארו. מנסיון עבר של רכב בריטי עם שני קרבורטורים, המעבר ממשאבה מכאנית לחשמלית שיפר המון.

מה עצת המומחים?

פורסם
ואולי עוד התייעצות קטנה...על האוטו היתה מורכבת משאבת דלק חשמלית, משהו תחליפי סיני. לקח לי זמן להבין שאולי בגלל זה האוטו לא סוחב ולוקח לו שעה להניע. הקטע המצחיק הוא שהבנתי את זה רק כשהמשאבה מתה...:oops: בכל מקרה, אפשר לנסות לחזור למקורית או כמו שהמליצו לי לא מעט אנשים, להרכביב חשמלית של סובארו. מנסיון עבר של רכב בריטי עם שני קרבורטורים, המעבר ממשאבה מכאנית לחשמלית שיפר המון.

מה עצת המומחים?

 

אני שמח שמצאת חלק מהדברים שאתה מחפש אצל גיא. לגבי משאבת הדלק, אני בהחלט ממליץ לחזור למשאבה מכנית מקורית ועדיף בשילוב הווסת המקורי ששומר על לחץ דלק אחיד לכיוון הקרבורטורים. בכל מקרה גם משאבה חשמלית תעשה את העבודה, אך רצוי להתקין משאבה רוטורית בעלת לחץ של 4 PSI לפחות, לא הייתי משתמש במשאבת "פקפק" של סוברו.

 

דוגמא למשאבה רוטורית:

 

594250575_tp.jpg

 

דוגמא לווסת מקורי:

 

208081d1303785758-mechanical-electric-fuel-pump-img_0324.jpg

 

דוגמא למשאבה מכנית מקורית:

 

parts-Fuel-Pump-ALFA-ROMEO-33-905-1-7-FISPA---18-1536567-auto-parts.jpg

שי ורד

פורסם

אכן מקוריות זה חשוב, אבל לי דווקא היה ניסיון חיובי עם משאבת דלק חשמלית של.. סובארו :oops: (זה היה פתרון נפוץ בתקופה ההיא)

היתרונות שלה הן בהחלט אמינות מרובה, חסרונות? חוסר מקוריות

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

משאבה מקורית תעשה את העבודה.

אם אתה קונה חשמלית תדאג שהיא תתאים לקרבורטורים, רצוי שהלחץ בקרבורטורים לא יעבור 3 PSI, כלומר, עדיף משאבה שתיתן 4 PSI דרך וסת כוס שיוריד ל-3.

לגבי המשאבה של סובארו, היא טובה בתנאי שאתה לא לוחץ את המנוע לסל"ד גבוה לאורך זמן כי אז היא מאבדת לחץ.

יתרון משאבה מיכנית:

1. מקוריות

2. אין תקלות חשמל

3. אמינות

 

יתרון משאבה חשמלית- התנעה קלה יותר לאחר שהרכב עמד תקופה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
למיטב זכרוני הדגמים של 1982 מנוע 2000 עם הפנסים מרובעים התקבלו ברגשות מעורבים בעולם, יותר אהבו את הפנסים העגולים ולכן אלפא הוציאה את דגם ה"תלתן זהב" עם 4 פנסים עגולים שיוצר בין יוני 1982 ל-מאי 1983, דגם זה היה מפואר לזמנו, חלונות חשמל, ריפודים יפים, כיסאות קדמיים חשמליים, ג'נטים מגנזיום, מערכת הזרקת דלק ועוד כמה שכלולים.

אגב, לא זכורות לי מכוניות רבות כאלו בארץ...

 

רכב יפיופ, אין מילים.

פורסם

לאלפא שעומדת לפרקי זמן ארוכים עדיף משאבה חשמלית, היא צריכה להיות עם לחץ נמוך וזרימה גבוהה. וובר לא אוהבים לחץ גבוהה בכניסה ולמנוע לא משופר מספיק וממומלץ 2PSI .

 

המשאבה מומלצת היא FACET רוטורית, ישנם מספר דגמים אם ספיקות שונות ולחצים שונים.

 

http://www.facet-purolator.com/gold-flo.php

 

gold-oem.jpg

פורסם

ללא שום ספק למשאבה מכנית יש עדיפות ב:

1. התקנה פשוטה יותר- אין חשמל,ממסרים מפסקים וכו.

2. אמינות- יש רק את הנושא המכני, בדרך כלל הדיאפרגמה ( משאבה מכנית היא משאבת פאקפאק) לא מיתייבשת אם הרכב נוסע בצורה סדירה.

3. בטיחות- שהמנוע לא מיסתובב אין זרימת דלק.

4. מקוריות.

 

צריך ליזכור שאלפא הישתמשה במשאבה חשמלית דוגמאת הFACET בדיגמי הג'וליה GTA ה TISUPER ובכל דיגמי המסלול.

 

היתרונות של משאבה חשמלית הם:

1. התנעה קלה יותר לרכב שמאוכסן זמן ממושך.

2. למנועים משופרים ( מעל 150 כ"ס) חלק מהמשאבות המכניות מוגבלות בספיקת הדלק הרצויה שיכולה להיות קטלנית למנוע עקב נפילה בתערובת בס"לד גבוהה.

 

רון

פורסם

תתחדש ותהנה.

 

חתיכת נוסטלגיה בשבילי.

הלכתי לקנות אותה יחד עם הבעלים הקודם שלה (שהחזיק אותה קרוב ל- 20 שנה) בשרות הצבאי :twisted:.

ונסעתי בה לא מעט. כיף של מכונית. נסעה מעולה.

מקווה שתחזיר אותה למצב המקורי שלה.

 

בהצלחה!!!

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם

קודם כל תודה גדולה למי שהמליץ לחפש אצל גיא. מצאתי כנראה את כל מה שאני צריך!! וחוץ מזה הוא באמת אחלה בחור, כיף היה להכיר אותו.

אחרי כל העצות החלטתי לעשות את הדבר הפשוט ולחזור למקוריות...ווסת דלק שהיה חסר אצלי נקנה מגיא, ובימים הקרובים תפורק המשאבה המכאנית, נראה מה יש לה, ואולי נעשה 1 מ 2 עם המשאבה החדשה הלא ברורה שקניתי באי ביי.

ולבחור שהגיב אחרון, אתה מוזמן לספר יותר!

יום טוב לכולם:-D


×
×
  • תוכן חדש...