Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתגעתי...קניתי אלפתא!!! צריך חלקים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איתן, אני שמח שמצאת את מבוקשך אצל גיא, אין שמחה גדולה מזו.

טוב שאתה חוזר למקוריות עם משאבת הדלק והוסת, הם ישמשו אותך נאמנה.

שי ורד

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכיוון שכבר אחרי קבלת הרשיון (איפה שהוא בשנות ה-80),

65-75 כ"ס של סובארו DL של ההורים לא היו מעניינים מספיק, חיפשנו מכוניות "מעניינות" יותר.

מזכיר שהמבחר בארץ עד סוף שנות ה- 80 לא היה גדול מדי וכך גם התקציב שלנו כחיילים... :?.

אחרי חיפושים והתלבטות בין GTV טחונה שעלתה 10 אלף ש"ח ללנצ'יה בטה מעולה שעלתה 6,

אני קניתי בטה בת 10 בערך ובעלי האלפא הקודמים את זו בערך באותו הסכום.

ואלו היו רכבי הספורט / טיולים / סופ"ש שלנו באותם ימים,

שכללו טיולים ברחבי הצפון / לאילת ועוד על האלפא והלנצ'יה. כיף מוטורי צרוף (ובכלל).

 

היום נשארתי עם הלנצ'יה (השלישית במספר), שאצלי כבר 10 שנים. מכור למשולש הכחול....

והבעלים הקודמים של האלפא? הוא בגד באיטליקיות והתמכר לשבדיות למיניהן - SAAB.

 

:-D

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם

איזה כיף לחרוש את הארץ בשתי איטלקיות...אלו הזכרונות שגרמו לי לקנות את האלפתא

באשר לחבר, למרות הבגידה (ועוד לסאאב...) הוא אחלה בנאדם:lol:

פורסם

ובכן, המשך עלילות...יש דברים טובים, יש פחות טובים, וכמו שנראה-גם ממש לא טובים... נתחיל בטוב, מנעול תא המטען והכפתור המקורי, פלוס ידית דלת הנהג ( באדיבות גיא כמובן) מצאו את מקומם והשתלבו בהצלחה :-) . ווסת הדלק (שוב באדיבות גיא) ומשאבה מכאנית חדשה הורכבו, והעסק עובד מצוין. לא היה קשה להניע ואחרי שכבר יש דלק במערכת העסק מניע בנגיעה. עד כאן הטוב...

פחות טוב, הווסת נוזל, אבל אני מניח שאתגבר על זה בלי בעיות מיוחדות. ועכשיו למה שממש לא טוב. :twisted:

אחרי התנעה קלה מאוד, אחרי חודשים רבים ללא תנועה במנוע, בא שלב הביקורת והוא לא נראה טוב. יש רעש של נשיפת אויר, ומשחק עם תושבות הקרבורטורים לא משנה את זה. אחרי כמה דקות עבודה התחיל ריח של שמן עם קצת עשן. מסתבר שיש נזילות ״לא רעות״ בין הראש לבלוק.

הדיאגנוזה שלי בתור מומחה אלפא קטן מאוד מראה חשש לבריחת קומפרסיה ( רעש האויר) בשילוב עם הנזילות הלא סימפטיות. זה מעצבן במיוחד כי כבר הוצאתי מנוע פעם אחת בשביל לבטל נזילות מהמחזירים הקדמי והאחורי שהוחלפו פעם ראשונה בחיי המנוע...

אני מוסיף ומציין שהמוסך שממנו קניתי את הרכב החליף אטם ראש, אבל הם לא מומחים גדולים באלפא...והיו כמה סימנים לעבודה מסורה אבל לא מדויקת.

אגב, הרכב לא מעשן בכלל, ולחץ שמן סבבה. אין גם סימנים למעבר קומפרסיה למים.

מה אומרים המומחים?

פורסם

ראשית מומלץ לבצע חיזוק ראש , שנית במידה וצריך לעשות אטם ראש גם זה לא "ספור גדול" . "ראשי אוויר" יכולים לבוא ממספר מקומות : חיבור המאיידים , חיבור הבוסטר , וואקום למפלג, כדאי שבעל מקצוע (גייא) יאבחן את הדברים ויתקנם .

הודי.

פורסם

חיזוק ראש יש לעשות מיידי פעם עפ''י הוראות היצרן ובהליך הנכון בטח כשיש חשש לדליפת קומפרסיה או נוזלים . רעשי אוויר יכולים להיות גם מגבר בלם וזו כבר בעיה בטיחותית שיש לפתור .

הודי.

פורסם

רעש האויר הוא מין ״פאף פאף״ במרווחים קצובים, נשמע כמו בריחת קומפרסיה או שסתום לא תקין, או שניהם...

בקשר לחיזוק הראש, מה שאני מכיר הוא שחייבים להרים ראש במצב כזה, כך גם אמר לי אחד המוסכים...מה הדעות כאן? כמה מסובך לעשות את זה באלפא לבד? עשיתי ראשים למכוניות אחרות, לאלפא עדיין לא...

פורסם

לדעתי שווה לוודא טוב טוב שמדובר באטם ראש מנוע לפני שמתחילים לפרק את הראש. אין טעם להכנס להרפתקאה הזו ולגלות אח"כ שבורח אוויר מסעפת היניקה או ממקום אחר כפי שציין הודי. במידה והוכח שיש בריחת קומפרסיה אתה יכול לבצע את העבודה לבד, כמובן אם יש לך את הידע והכלים. אחת הבעיות בנפוצות היא להוריד את הראש. לשם כך יש כלי מיוחד, שבד"כ יוצר בעבודה עצמית פה בארץ, שעוזר בחליצת הראש. את הראש שולחים לרוב לישור אצל אחד מבעלי המיקצוע שמשפצים ראשים ומתקינים אותו חזרה. בעיה שכיחה היא שאין למשפצי הראשים את השימסים לכיוון שסתומים מחדש והם מתחילם לשייף את הקיימים ופה כבר נכנסים למצב לא טוב בכלל.

תמיד אתה יכול לפנות לאחד מבעלי המיקצוע המוכרים בתחום ותת לו לבצע את כל העבודה ולהיות גם אחראי על התוצאה.

לשיקולך איתן.

שי ורד

פורסם

עוד עדכון, למדתי משהו חדש ומפתיע. בהתאם לעצתו של הודי, ובעזרת המון תמיכה ועזרה של ראובן זומר שעזרתו מחממת את הלב, ואחרי קצת קריאה בפורומים בחול ביצעתי חיזוק ראש. סהכ לא היה מה להפסיד בזה...והתוצאות מפתיעות. הנזילה האדירה הפכה למשהו מינורי לחלוטין, ויש סיכוי טוב שאלה שאריות ושהנזילה חוסלה לגמרי!!:lol:

בהמשך מסתבר שהפלאגים יבשים לחלוטין ושלחת השמן מעולה ממש, מה שנותן אינדיקציות לא רעות לגבי המנוע ומשמח את הכיס :lol: אז למדנו משהו חדש, חיזוק ראש גם כשיש נזילות יכול לעשות פלאים :-)

פורסם
עוד עדכון, למדתי משהו חדש ומפתיע. בהתאם לעצתו של הודי, ובעזרת המון תמיכה ועזרה של ראובן זומר שעזרתו מחממת את הלב, ואחרי קצת קריאה בפורומים בחול ביצעתי חיזוק ראש. סהכ לא היה מה להפסיד בזה...והתוצאות מפתיעות. הנזילה האדירה הפכה למשהו מינורי לחלוטין, ויש סיכוי טוב שאלה שאריות ושהנזילה חוסלה לגמרי!!:lol:

בהמשך מסתבר שהפלאגים יבשים לחלוטין ושלחת השמן מעולה ממש, מה שנותן אינדיקציות לא רעות לגבי המנוע ומשמח את הכיס :lol: אז למדנו משהו חדש, חיזוק ראש גם כשיש נזילות יכול לעשות פלאים :-)

 

שמחתי מאוד לעזור, כולי תקווה שאכן נפתרה הבעייה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

"רעש האויר הוא מין ״פאף פאף״ במרווחים קצובים, נשמע כמו בריחת קומפרסיה או שסתום לא תקין, או שניהם..."

 

דיברת על הנזילות. אבל נעלם גם רעש בריחת האויר?

וד"א חיזוק ראש...

ומנסיון - מאד בזהירות ורק עם מפתח מומנט. ורצוי עם ברגים חדשים!!

יום אחד נשארתי עם חצי בורג ביד... למרות השימוש במפתח מומנט :x.

הייתי צריך להרים הכל ולקדוח החוצה את החצי השני.

BetaMAN

----------------------------------------------

Be the change you want to see in the world. Gandy

פורסם
"רעש האויר הוא מין ״פאף פאף״ במרווחים קצובים, נשמע כמו בריחת קומפרסיה או שסתום לא תקין, או שניהם..."

 

דיברת על הנזילות. אבל נעלם גם רעש בריחת האויר?

וד"א חיזוק ראש...

ומנסיון - מאד בזהירות ורק עם מפתח מומנט. ורצוי עם ברגים חדשים!!

יום אחד נשארתי עם חצי בורג ביד... למרות השימוש במפתח מומנט :x.

הייתי צריך להרים הכל ולקדוח החוצה את החצי השני.

 

במנועי האלפות הקלאסיות מחזקים אומים לכיוון גוז'ונים שבאים מהבלוק, אכן דרושה זהירות רבה במיוחד במנועי 1.3 ו-1.6 בהם הגוז'ונים דקים יותר (10 לעומת 12 במנועי 2000) ויכולים להיתלש תחת עומס גדול מהמותר.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30


×
×
  • תוכן חדש...