Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתגעתי...קניתי אלפתא!!! צריך חלקים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכל המברכים...

אם מישהו יודע על אחת זרוקה או מושבתת בשביל כמה חלקים קטנים ( אבל מעצבנים :-) זה הזמן להודיע....

פורסם
תודה לכל המברכים...

אם מישהו יודע על אחת זרוקה או מושבתת בשביל כמה חלקים קטנים ( אבל מעצבנים :-) זה הזמן להודיע....

 

למיטב זכרוני יש אחת כזו במוסך אוטואיטליה כפי שכתב system_x :

לגבי חלקים לאיטלקיה הותיקה ממליץ לך לדבר עם גיא ממוסך אוטואיטליה אשר נמצא בפ''ת

סגולה

 

גיא - 0502668096

 

תהיה בקשר עם גיא .

שי ורד

פורסם
תודה לכל המברכים...

אם מישהו יודע על אחת זרוקה או מושבתת בשביל כמה חלקים קטנים ( אבל מעצבנים :-) זה הזמן להודיע....

כמו שזה ניראה החברה ממועדון אלפא לא מוותרים על אף רכב ,גם כאלו שהם במצב סופני ובהחלט שאפו על כך!

:fadein:
פורסם

בהצלחה בשיפוץ.

 

יתכן ואוכל לסייע באיתור חלקים קוסמטיים - אתה מוזמן להתקשר 0506255149

 

מצטרף בחום להמלצה על גיא מאוטו איטליה

 

עדי

פורסם

איזה יופי, תהנה ממנה.

יש כמה כאלו מטופלות אצל אבי במוסך התלתן, תבדוק איתו "בג'נקיה" אם נשארו כל מיני דברים.

תעשה רשימה מה אתה צריך ונשתדל לעזור.

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

בהצלחה, תהנה ותתחדש, כזו היתה האלפא הראשונה שלי... (1.6, אבל שנת 82) ומוזר לראות שאצלך זה הידיות השקועות ולא הבולטות (היה את שתיהן בשנת הדגם הזו. ערבוב איטלקי למופת)

אם יש איזה שאלות - בשמחה

ולגבי תלתן זהב: מדובר אכן על גרסת הפאר כפי שציין פנדוב, זה הסימול של אלפא לפאר בתקופה.

גרסה זו היתה רק עם האלפטא 2 ליטר, שהתאפיינה מההתחלה (1977) בעיצוב שונה קצת עם פנסים רבועים ועיצוב פנימי מפואר יותר, ודש שונה (והבדלים נוספים טכניים מסוימים). העיצוב הזה הגיע גם לגרסאות ה 1.6 מסוף 1982 ועד להפסקת ייצור הדגם ב 1984.

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

שוב תודה לכל המברכים והמציעים עזרה :-) ואני בהחלט אנסה את אוטואיטליה, זה מוסך שחדש לי. לגבי אבי מהתלתן (שאני מעריך אותו מאוד כאחלה מכונאי ואחלה איש) אין אצלו ג״נקייה בכלל, כבר בדקתי...

השיפוץ מתמקד בצד המכאני כרגע. כל בוקסות וגומיות הפרונט הוחלפו, הקרבורטורים שופצו, תושבות מנוע, גיר, ומחזירי שמן הוחלפו. הבא בתור הוא המתלה האחורי שגם בו יוחלף כל חלק שאי פעם היה בו גומי, ואחר כך נעצור ונראה איך הבליסימה מתפקדת בכביש אלון :-)

מה שחסר לי בעיקר כרגע זה מנגנוני חלונות קדמיים, ג'אנטים ברזל רגילים ( אפילו שלוש יספיקו...) מנגנון הנעילה של הבגאז׳ ( מה שמורכב מבפנים על המכסה) וידיות דלתות קדמיות מכוערות :-)

מעבר לזה הכל שלם, יפה ובמצב טוב

שבוע טוב ותודה על כל הפידבקים המשמחים:-)

פורסם

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

שוב תודה. מחר אני אצל גיא ונראה מה יש שם. הידיות הן אלו שאני צריך, אבל המנגנון לא...

בכל מקרה את הבוקסות לא החלפתי לפוליאריתן מכמה סיבות. הרכב סטנדרטי, 1.6, ונכון לעכשיו אין לי כוונות לשיפורים מאסיבבים. היתה לי פעם 1.8 סטנדרטית והיא היתה נפלאה בגלל שלא היה צריך יותר מידי כדי להוציא ממנה כיף אדיר. אם אני אשפר אחיזה היא תהיה קשה יותר ולא תחליק לי בהילוך שני ופול גז בכיכר, ואז הלך כל הכיף של האלפתא... מבחינתי הכיף שלה לא היה מגבלות גבוהות אלא מגבלות שאפשר לעבור אותן בכל מצב שבא לי כשהכל נשלט, תקשורתי, וחמוד להפליא...וזה בדיוק מה שאני רוצה כרגע. אני מכיר ונהגתי על אחת משופרת בכל סעיף אפשרי ובצורה מעולה, ויחד עם זה שהיא כיפית מאוד בדרכה היא משהו אחר, ומשהו שהרבה יותר קשה לנצל אותו.

 

אגב, נימרוד פוקס זה נימרוד הגדול מהתלתן?...

פורסם

תתחדש ובהצלחה.

 

נמרוד יסלח לי (אני מקווה...) - נמרוד פוקס זה לא נימרוד מתילתן, אלא נמרוד אחר עם לא פחות ידע ברכבים הללו.

 

נ.ב. נמרוד - מה שלומך?

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂


×
×
  • תוכן חדש...