Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

אני מעוניין לקנות שבי מאליבו ישנה.

בנתיים ראיתי 2 מכוניות:

 

1. מכונית מסוחר: הסוחר אמר שהחליף לה "כוהלים" (לדעתי קויילים).

ומשאבת מים.

טיפול שעלה לו 2500 ש"ח לטענתו.

הרכב מוכה מכל כיווניו, אבל הסוחר אמר שיעשה פחחות.

הרכב הונע באמצעות "בוסטר".

הסוחר מעוניין לקחת ממני את הרכב שלי, יונדאי לנטרה 1.8 96'.

והוא רוצה שאשלם לו, בנוסף 10000 ש"ח.

 

2. פרטי: כשהנעתי היה צרצור חזק מאוד.

פרט לכך הרכב נסע טוב.

המוכר דורש 12,500 ש"ח.

 

בשני המקרים מדובר במאליבו 1999, בעלת כ 200K KM.

בשני המקרים היו אגלי מים בתוך כל הפנסים של הרכב.

בשני המקרים ידית ההילוכים שופצרה בעזרת איזולירבנד.

 

בכל מקרה, ברכב שתמליצו לי, אעשה בדיקה ואקנה אותו רק אם הדברים החשובים יהיו תקינים.

 

אשמח מאוד לשמוע את חוות דעתכם, בעד ונגד כל אחד משני הרכבים.

 

 

תודה :)

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

דבר ראשון תברח מהסוחר. דבר שני מה מצאת ברכב הזה? אתה מחפש הרפתקאות? רכב כזה יעשה לך חור בכיס, האחזקה שלו הרבה יותר יקרה מאחזקה של משפחתית סטנדרטית.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

מבחינת חלפים, אני מזמין מ EBAY, כך שהמחיר יהיה דיי דומה.

ובמקרה הצורך לא אכפת לי להשבית את הרכב לשבועיים-שלושה, עד שיגיע החלק.

 

ובנוגע לדלק, אני מתכוון להעביר לרכב את מערכת הגפ"מ שיש לי.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

ולמה לברוח מהסוחר?

 

אם אני בודק את הרכב במקום שאני בוחר.

ומוודא שהוא הבעלים החוקיים של הרכב.

ושהרכב לא מעוקל ולא משועבד.

 

איפה הסוחר יכול לעבוד עליי?

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם
ולמה לברוח מהסוחר? אולי יש לו מחלה מדבקת...?

 

אם אני בודק את הרכב במקום שאני בוחר.

ומוודא שהוא הבעלים החוקיים של הרכב.

ושהרכב לא מעוקל ולא משועבד.

 

איפה הסוחר יכול לעבוד עליי?

 

 

אין מה לברוח מאף אחד, ואין מה להתיחס לאנשים שרושמים שטויות.

בדוק את הרכב ואם הוא לשביעות רצונך תתחדש :-D

פורסם

ההצעה של הרכב מהסוחר גרועה, לרכב יש שוק מת, וזה שהרכב הונע באמצעות בוסטר מעיד על כך שהרכב ישב המון זמן.. מעבר לכך הרכב נמכר בלי קשר לטרייד אין במחיר שהוצע לך, מה עם הרכב שלך הוא לא שווה משהו?!

לגבי הפחחות ממש אל תצפה לתיקון מקצועי, בד"כ סוחרים עושים עבודה זולה העיקר שלאותו רגע הרכב יראה יפה.

 

ולגאון שמעליי, אני בטוח שעשית הרבה עסקאות מוצלחות בחייך אם זה מה שאתה מציע לו.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
ולגאון שמעליי, אני בטוח שעשית הרבה עסקאות מוצלחות בחייך אם זה מה שאתה מציע לו.

 

הגאון שמעלייך (ועכשיו מתחתייך) עשה המון עסקאות רכב ושותף בהמון עסקאות רכב,

אפשר לעשות עסקאות מצויינות עם סוחרים וגם עם אנשים פרטיים, ומאידך אפשר להיעקץ מסוחרים וגם מאנשים פרטיים.

מכאן מגיעה המסקנה הפשוטה שכדאי לבדוק את הרכב במקום להתעסק בשטויות, כמו שהמלצתי לפותח השרשור בתגובתי הקודמת.

פורסם

דווקא קראתי לא מעט על הרכב, ומבחינת אמינות, הבעיה היחידה שעלתה יותר מפעם אחת היא

בעיה במסרק הגה.

 

כמו כן, יחסית לרכב לא סחיר, הרבה אנשים בפורום ומחוצה לו המליצו על מאליבו בשל האמינות שהם מוצאים בה.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

החזקתי מאליבו 98 3.1L V6 במשך שלוש שנים ואלו הן הבעיות בהן נתקלתי:

1. לאחר שנה הלך אטם סעפת תחתונה מה שגרם למים לחדור לאגן השמן. עלות החלק לא יקרה במיוחד (200 ומשהו ש"ח) אך עלות ההחלפה יקרה יחסית מאחר וצריך לפרק חצי מנוע בשביל להגיע לסעפת תחתונה (הכל ביחד עלה באזור ה-1500 ש"ח במוסך UMI). אני מניח שאם הייתי מטפל במוסך מורשה אך לא שייך ליבואן הייתי חותך את המחיר בחצי.

2. לאחר שנתיים הלך פולי של רצועת האביזרים (אלטרנטור, משאבת שמן וכו) כתוצאה מכך הלחה גם הרצועה והמותחן. עלות התיקון לפי מוסך UMI הייתה אמורה להיות כמעט 2500 ש"ח:x גררתי את הרכב למוסך אחר (מורשה אך לא משוייך ליבואן) והמחיר צנח ל-1200 ש"ח.

3. בעיית המים בפנסים האחוריים. לאחר שלא טיפלתי בזה הפנס האחורי הפסיק לעבוד. בחברה רצו משהו כמו 700 ש"ח לבית הנורות (לא הפנס עצמו.. רק בית נורות). לבסוף תיקנתי בעצמי (הלחמה של כמה מעגלים חדשים, טוב לא בדיוק הלחמה, יותר כמו אפוקסי:oops:) וקדחתי חורים מלמטה בכדי לאפשר יציאת מים והבעיה נפתרה. עלות 10 ש"ח.

 

מלבד זה היו בעיות חשמל כגון, ABS שלא עובד (דורש ניקוי חיישנים תכופות), כרית אוויר בצד הנהג שלא עובדת (דורש החלפת סליל יקרה), פיקוד אלקטרוני למזגן שעובד לסירוגין (דורש החלפה יקרה).

 

המנוע עצמו היה תענוג והנסיעה הייתה חלומית (צריכת הדלק 1:7.5 בחיפה).

 

עד היום זה היה הרכב הכי נוח שהיה בבעלותי, אך גם הכי פחות אמין.

פורסם

מניסיון של חבר טוב - זבל זבלים של מכונית - אמינות כושלת, ועלות תחזוקה לא זולה בכלל.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

מלבד זה היו בעיות חשמל כגון, ABS שלא עובד (דורש ניקוי חיישנים תכופות), כרית אוויר בצד הנהג שלא עובדת (דורש החלפת סליל יקרה), פיקוד אלקטרוני למזגן שעובד לסירוגין (דורש החלפה יקרה).

 

המנוע עצמו היה תענוג והנסיעה הייתה חלומית (צריכת הדלק 1:7.5 בחיפה).

 

עד היום זה היה הרכב הכי נוח שהיה בבעלותי, אך גם הכי פחות אמין.

 

 

סה"כ פחות מ 5K ש"ח עבור 3 שנים של רכב נוח בטירוף זה נשמע לי משתלם.

 

הבנתי שאני צריך לתת דגש בבדיקה על מערכות חשמליות.

 

חשוב לי לדעת מתי החזקת את הרכב.

 

אם זה היה רכב חדש או קרוב לחדש, העניין לא ממש משתלם, אבל אם מדובר ברכב בן 7 ומעלה, זו עסקה לא רעה להערכתי.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם
מניסיון של חבר טוב - זבל זבלים של מכונית - אמינות כושלת, ועלות תחזוקה לא זולה בכלל.

 

תוכל לפרט מה כושל באמינות, כדי שאדע טוב יותר מה לבדוק?

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

פורסם

מכאן מגיעה המסקנה הפשוטה שכדאי לבדוק את הרכב במקום להתעסק בשטויות, כמו שהמלצתי לפותח השרשור בתגובתי הקודמת.

 

 

יש משהו שאתה מאמין שכדאי לי לשים דגש עליו, כשאני קונה מסוחר?

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

×
×
  • תוכן חדש...