Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי סוזוקי בלנו שנת 99 עם מצבר בצבע כחול של ווארטה.

כאשר אני מתניע את הרכב בבוקר אין שום בעייה הרכב מתניע בסדר גמור גם אם זה אחרי יום יומיים שלא נהגתי בו, אבל אם אני אסע נגיד חצי שעה באוטו ואז אכבה אותו לדקה ואז אתניע אותו אז המצבר בקושי מצליח להתניע את האוטו. האם חובה שזו בעיית מצבר?

 

אני לא יודע עד כמה זה חשוב אבל אין לי איזה מערכת סטריאו מפציצה, סך הכל 2 רמקולים אחוריים של פיוניר 6x9 ואזעקה של קוברה.

תודה לעוזרים!

פורסם

כשאתה מנסה להניע אחרי דקה ומתקשה- תנסה לראות אם יש אורות גבוהים לדוגמא. אם יש אז המצבר לא מרוקן.

יכול להיות שהמנוע שלך מוצף בגלל בעיות בשריפת דלק?

פורסם

תודה על התגובה אבל אני לא חושב שהבעיה היא המנוע, בלי קשר האוטו עבר עכשיו שיפוץ ראש מנוע והבעייה התחילה לפני השיפוץ.

בכל מקרה, כשאני מנסה להתניע אחרי נסיעה ממושכת אז רואים שזה המצבר בגלל שלמשל התאורה שבלוח שעונים בקושי נדלקת ואם היא נדלקת אז היא ממש חלשה עד שאני מצליח להתניע.

  • ספונסר פורום
פורסם

ההתנעה הכי קשה ביום היא בבוקר:

- המתח נימצא במינימום - פריקה עצמית וזליגה

- התנגדות המנוע במקסימום ולכן דרישת הזרם מקסימלית

 

אתה מתאר התנהגות הפוכה שהמצבר עושה בעיות לאחר שמצבר ניטען והמנוע חם

או שחסר מידע מהותי בתאור שלך או שהבעיה היא לא במצבר

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

המד של החום נשאר על אותו מקום.

שמן לא חסר ומצב השמן עדיין נקי (השמן הוחלף לפני כשלושה חודשים). מים ברדיאטור תמיד יש וזה רדיאטור חדש.

אגב, שכחתי להגיד שהבעיה לא תמיד קורה, לפעמים זה קורה ולפעמים זה לא קורה.

אני עדיין דיי בטוח שזה בעיית מצבר כי רואים שקשה לאוטו להתניע כשאני מסובב את הסוויצ' אבל בסוף הוא כן מצליח

פורסם
המד של החום נשאר על אותו מקום.

שמן לא חסר ומצב השמן עדיין נקי (השמן הוחלף לפני כשלושה חודשים). מים ברדיאטור תמיד יש וזה רדיאטור חדש.

אגב, שכחתי להגיד שהבעיה לא תמיד קורה, לפעמים זה קורה ולפעמים זה לא קורה.

אני עדיין דיי בטוח שזה בעיית מצבר כי רואים שקשה לאוטו להתניע כשאני מסובב את הסוויצ' אבל בסוף הוא כן מצליח

 

 

שכחתי להגיד גם שכשיש את הבעייה ואני מנסה להתניע אז שומעים את הרעש של ההתנעה ואז הרעש מפסיק לשניה שתיים ואז האוטו פתאום מתניע

פורסם

שלום לך

 

ברשותי גם כן בלנו 99.

הייתה לי בעיה דומה אחרי שקניתי את האוטו. למשל כשהייתי מתדלק ומכבה את האוטו, לאחר התדלוק האוטו לא היה מניע אלא לאחר נסיון נוסף. עד שבוקר אחד אשתי הייתה עם האוטו, והאוטו לא הניע בכלל, החשמלאי מהחילוץ הגיע ואמר שהמצבר עשה את שלו, החלפתי מצבר חדש ואין זכר לבעיה...

:buddies_drink: אם שותים לא נוהגים בשביל זה יש את אגד!!!

פורסם

בעבר גם הייתה לי את הבעיה הזאת בקיץ עוד כרגע בחורף אין לי את זה בכלל לא משנה כמה אני אסע

מה שכן אחכה לקיץ אם זה יקרה שוב אז זה הסטרטר בדקתי את זה כבר

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

×
×
  • תוכן חדש...