Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ערב טוב,

בתקציב זה תוכל למצוא פולקסווגן גולף או פולקסווגן ג'טה בשנתון מתקדם, ללא תאונות עם קילומטרז' נמוך.

השמורות ביניהן ישרתו אותך נאמנה.

גירסאות ה - 1600 לא יהיו "זללניות דלק" ואתה מאוד תהנה מהנסיעה.

בברכה,

קלינה נמרוד

מנהל אולם תצוגה - פולקסווגן פליקס ת"א

האחזקה שלהם יקרה לא? אפשר לדעת מה ההבדל באחזקה בין היפניות לפולקסוגן ?

פורסם

ואני חושב שאם אפשר להסתפק במרווח הפנימי המצומצם יחסית של קיה ריו\יונדאי אקסנט, אז הן עדיפות.

 

רכבים אמינים בטירוף שנמצאים בכמויות גדולות בציי רכב. רכבי 2009 אמורים להימכר בסביבות 50K לרכבים עם 70-80K על הספידומטר. זה בהחלט עדיף על הונדה סיביק בת 6.

פורסם
ואני חושב שאם אפשר להסתפק במרווח הפנימי המצומצם יחסית של קיה ריו\יונדאי אקסנט, אז הן עדיפות.

 

רכבים אמינים בטירוף שנמצאים בכמויות גדולות בציי רכב. רכבי 2009 אמורים להימכר בסביבות 50K לרכבים עם 70-80K על הספידומטר. זה בהחלט עדיף על הונדה סיביק בת 6.

 

לא תמיד. הונדה זו הונדה. לא תמיד כדאי להעדיף שנתון גבוה על נמוך.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אם ככה אז אתה צודק. בכל אופן אם תמצא אחת שמורה ומתוחזקת כראוי צפויה לך הנאה ושקט מהרכב הזה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
אם ככה אז אתה צודק. בכל אופן אם תמצא אחת שמורה ומתוחזקת כראוי צפויה לך הנאה ושקט מהרכב הזה.

תודה ולגבי הטיפולים מה ההבדל בינו לבין טויוטה קורולה 2006-2007 באחזקה?

×
×
  • תוכן חדש...