Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קיבלתי אתמול את הפאביה החדשה ואני מאוד מרוצה ממנה.

שמתי לב שבמפרט ובספר הרכב רשום שיש ערכת רשתות תא מטען, אך אני לא קיבלתי את זה עם הרכב.

מדובר בדגם הרכב שבמבצע 1400 ידני אמביאנטה.

בספר הרכב מופיע "מחיצת רשת של תא המטען" ו"רשתות קיבוע" ויש גם כמובן תמונה של רשת.

אני קיבלתי עם הרכב "תא אחסון גמיש" שזה פלסטיק שאפשר לכופף אותו וליצור מחיצה קטנה בתא המטען.

התקשרתי לסוכנות סקודה והם אמרו שככה הרכב מגיע, וכנראה שהערכת רשתות זה הפלסטיק - אבל ברור שזה לא רשת.

ביקשתי מהם לברר את זה והם יחזרו אליי.

האם מישהו יודע למה בדיוק הכוונה "ערכת רשתות תא מטען"?

האם באמת חסר משהו או שככה מקבלים את הרכב?

אשמח לקבל תגובות גם מנהגים שקיבלו את הרכב לאחרונה.

תודה!

יניב

פורסם

אני קניתי חדשה מהחברה לפני כ 3 שנים.

 

צריכות להיות רשתות תא מטען בנוסף לפלסטיק.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

אני קניתי את הרשתות האלה בנפרד - לא בא עם הרכב.

שדרוג מאוד מומלץ, דרך אגב - מונע מדברים קטנים לעוף ברחבי תא המטען בנסיעה ולעשות רעש.

the london underground is not a political movement

פורסם

חבר'ה, רק בסטיישן זה מגיע כציוד תקני. בהאצב'ק זה איבזור בתוספת תשלום שאינו מגיע עם הרכב.

 

ביטי למשל מגיעות הרשתות אך אין מחיצת פלסטיק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הפאביה אינה מגיעה עם הרשתות המדוברות בכל דגמי ההאצב'ק הנמכרו בישראל (חסכו עלינו כמה גרושים).

 

יש חתיכת פלסטיק קטנה שאפשר לכופף אותה מצד ימין וליצור עיגול - השתמשתי בזה לקופסת נורות, פיוזים ונוזל G12 פלוס, ומעבר לכך ניתן לכופף כמה חתיכות פלסטיק בדפנות ולהנמיך את מדף תא המטען ובכך ליצור מדף - שימו לב שבדגמים עם וילון אחורי יש לגלגל אותו פנימה תחילה כדי לא לעשות נזקים לגג.

פורסם
איש גרזן,

איפה קנית? וכמה זה עולה?

 

תודה.

בסוכנות, יחד עם עוד כמה אביזרים.

אם אתה מעוניין רק ברשתות הייתי מחפש להביא מחו"ל. למשל מכאן:

http://www.amsparts.co.uk/product/Fabia_Boot_Storage_Net_-_Estate_DMA009001

 

עריכה: להלן הסט:

http://www.amsparts.co.uk/product/Fabia_Plastic_Boot_Dish_DCE710001

http://www.amsparts.co.uk/product/Fabia_Rear_Bumper_Protection_Plate_KDA710001

http://www.amsparts.co.uk/product/Front_Seat_Storage_Net_DMA009002

http://www.amsparts.co.uk/product/Fabia_Set_2_Vertical_Boot_Nets_-_Estate_DMA720002

 

ואולי גם אלה

http://www.theskodashop.co.uk/product/Under_Seat_Storage_Box_Right_Hand_Side_6Y0881578A47H

http://www.theskodashop.co.uk/product/Under_Seat_Storage_Box_Left_Hand_Side_6Y0881577A47H

 

למרות שאני לא בטוח איך מתקינים אותם

the london underground is not a political movement

פורסם

מתעלק על השרשור.

 

מישהו יודע האם ניתן לשים רשתות אלו בתא המטען של הפולו שלי (זאת שבחתימה, 9N), ואם כן- איפה משיגים? אני מתחרפן מהעובדה שדברים שם זזים ועושים רעש בסיבובים. וגם את הפלסטיק (תא איחסון גמיש), אם יש.

 

תודה!

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

הסתכלתי בקישורים, הרשת של תא המטען היא עבור סטיישן, אבל מצאתי ב-ebay את הרשת עבור hatch והיא עולה כולל משלוח 150 שקלים. (מק"ט DMA 710 002)

 

חבל באמת שהפאביה לא מגיעה עם תאים מתחת לכיסאות בישראל כמו בקישור שהבאת (ראיתי את זה מותקן ברומסטר), כמו כן מפריע לי שאין רמקולים מאחורה (הנוסעים מתלוננים).

אבל מצד שני אני לא חובב התקנות מקומיות ולא הייתי רוצה שיפרקו לי את הכיסאות, או את ריפודי הדלתות, אפילו חישני חניה לא הסכמתי להתקין.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
מתעלק על השרשור.

 

מישהו יודע האם ניתן לשים רשתות אלו בתא המטען של הפולו שלי (זאת שבחתימה, 9N), ואם כן- איפה משיגים? אני מתחרפן מהעובדה שדברים שם זזים ועושים רעש בסיבובים. וגם את הפלסטיק (תא איחסון גמיש), אם יש.

 

תודה!

 

הרשתות תפוסות לברגים וווים שנמצאים בפינות של דפנות תא המטען. אם יש לך משהו לתפוס אליו בכל 4 הפינות אז או שתמדוד ואני אשווה מול הפאביה שלי או שהכי גרוע אפשר לאלתר משהו.

the london underground is not a political movement

פורסם
הסתכלתי בקישורים, הרשת של תא המטען היא עבור סטיישן, אבל מצאתי ב-ebay את הרשת עבור hatch והיא עולה כולל משלוח 150 שקלים. (מק"ט DMA 710 002)

 

חבל באמת שהפאביה לא מגיעה עם תאים מתחת לכיסאות בישראל כמו בקישור שהבאת (ראיתי את זה מותקן ברומסטר), כמו כן מפריע לי שאין רמקולים מאחורה (הנוסעים מתלוננים).

אבל מצד שני אני לא חובב התקנות מקומיות ולא הייתי רוצה שיפרקו לי את הכיסאות, או את ריפודי הדלתות, אפילו חישני חניה לא הסכמתי להתקין.

 

הנה מישהו שעשה את זה בעצמו:

http://briskoda.net/forums/topic/166317-underseat-storage-box-same-as-in-fabia-mark-1/page__st__20

the london underground is not a political movement

פורסם
שלום,

התקשרתי לסוכנות סקודה והם אמרו שככה הרכב מגיע, וכנראה שהערכת רשתות זה הפלסטיק - אבל ברור שזה לא רשת.

ביקשתי מהם לברר את זה והם יחזרו אליי.

יניב

 

האם חזרו אליך מהסוכנות עם תשובה ?

 

אני גם צריך לקבל את הפאביה שלי בקרוב...

פורסם

בדקתי ברכב שלי וזה מה שעלה:

 

עומק בין 2 הווים- 46 ס"מ לערך.

רוחב בין הווים- 92 ס"מ לערך.

 

האם אלו הווים שבתמונות המצורפות? והאם הרשת שיש בפאביה מתאימה להם? ומה לגבי הפלסטיק הגמיש? אני רוצה לאחסן שם: בקבוק מים+ משולש אזהרה שכיום עושים רעש בכל סיבוב (אין מקום מתחת לשטיח- רזרבי בגודל מלא+ כבלי התנעה איכותיים מרתכת לשעבר).

IMG-20120111-00020.jpg

IMG-20120111-00021.jpg

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ככה זה מותקן בפאביה שלי (דופן ימין של תא המטען):

photo0029rz.jpg

 

והנה התפיסות:

שמאל למעלה - תפוס לוו שתופס את המושבים האחוריים (מנגנון קיפול המושבים) - שימו לב ל"שילוט"

photo0030e.jpg

 

שמאל למטה - וו

photo0031tc.jpg

 

צד ימין - 2 ווים

photo0032z.jpg

photo0033r.jpg

 

בתמונה רואים את הרשת מחזיקה את חיישני הרברס שעוד לא מצאתי איפה להתקין ומונעת מהם להתעופף.

the london underground is not a political movement

×
×
  • תוכן חדש...