Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית סיאט לאון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת אני לא רוצה לקנות אוטו לא בלב שלם,

ירדתי מהאוטו ועכשיו חוזרים ליד 2 :|

 

תודה לכולם ויום טוב!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסתבר שמדובר באחת המכוניות עם שמירת הערך הטובה ביותר בשוק. אוטו חדש כזה עולה משהו כמו 120K אולי פחות ומדובר בדגם שונה לחלוטין. פחות מ 50% ב 7 שנים, לא פחות ממדהים, כ 7% לשנה. נדמה לי שאפילו יאריס לא יכולה לרשום לעצמה מין הישג שכזה.

פורסם

עשית בשכל!

אני אומנם משוחד כי אני בעלים של אחת כזאת, אבל זה באמת אחד הרכבים עם השוק הכי הזוי שיש.

 

שאני חיפשתי אחת המחיר היה 10 אלף מעל המחירון לרכב סטנדרטי ויותר מ20 אלף לרכב עם קצת ״חימוש״ עליו..

 

כמובן שיש מציאות מבחינת המחיר אבל מצד שני יש גם את המחירים הגבוהים ממש!

 

בכל אופן, אתה יכול להתייעץ כאן או אפילו בפרטי על כל שאלה.

פורסם

אביתר צודק,גם אני בזמנו שילמתי משהו כמו 15 מעל המחירון כי מצאתי דגם שמור מאוד מאוד מאוד(עשה לי קצת בעיות אבל עדיין היה שווה את זה).

וכמו כן לפי דעתי מכרתי את שלי במחיר מציאה כי היא גם הייתה בלוח בסביבות ה5 חודשים ופשוט היה נמאס לי להתעסק בזה,באו אליי המוןןןן אנשים לא רציניים ומתוכם המון ילדים בני 17 שסתם רצו לראות את הרכב,הזמן שבזבזתי על זה כבר לא היה שווה את הכסף ובאיזשהו מצב כמעט הורדתי את המודעה והמשכתי עם הרכב עוד שנה(פשוט כי גם אחרי 4 שנים עם הרכב פשוט היה לי טוב איתו ולא ראיתי סיבה מוצדקת להחליף חוץ מלעלות שנתון וכו').

לפי דעתי תמשיך לחכות,עשית בשכל שירדת מזה.

פורסם

יש עידכון לגבי הקנייה של האוטו,

 

הסוחר התקשר אלי היום ואמר שאין לי מה לבוא הוא מכר את האוטו,

שאלתי אותו כמה והוא אמר 75K בלי המערכת.

נשמע הזוי.

פורסם
יש עידכון לגבי הקנייה של האוטו,

 

הסוחר התקשר אלי היום ואמר שאין לי מה לבוא הוא מכר את האוטו,

שאלתי אותו כמה והוא אמר 75K בלי המערכת.

נשמע הזוי.

 

בוודאי.

האמת שלחצו עליו לקחת 90.0 אבל היה לו לא נעים...

 

צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים.

 

רווח נקי שלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
יש עידכון לגבי הקנייה של האוטו,

 

הסוחר התקשר אלי היום ואמר שאין לי מה לבוא הוא מכר את האוטו,

שאלתי אותו כמה והוא אמר 75K בלי המערכת.

נשמע הזוי.

 

 

חעחעחע!

ואתה מאמין לו? XD

 

ברור שהוא רוצה להראות לך כאילו הפסדת דיל של החיים.

אל תתרגש ותמשיך לחפש מציאה שתיהיה שלם איתה.

They are trying to ban me...

פורסם

לך בשבת תברך הגומל. הוא קלט אותך. מחרתיים הוא יתקשר ויגיד לך שבמזל נפל לו לידיים עוד אחד כזה וכבר מישהו רוצה אותו אבל בגלל שהוא הבטיח לך הוא שומר לך אותו.

תתרחק מסוחרי רכב כמו מאש משתוללת בחבית של בנזין.


×
×
  • תוכן חדש...