Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי אנשים אמיצים ונשים גם,

 

לפני שנתיים הייתי מעורב בתאונה אשר המבטחת החליטה מטעמים השמורים עימה שאני אשם בה.

אני הודעתי למבטחת על התאונה ואמרתי שאיני אשם. המבטחת עשתה דין לעצמה ושלמה כסף לנפגעים האחרים בניגוד לחוק הביטוח.:evil:

לפני מספר שבועות הגיעה מכתב רשום מההוצאה לפועל שחברת הביטוח רוצה לעקל את החשבון ולשלוח אותי לעבדות בגלל החוב.

היום הסתבר לי שהחשבון עוקל.

חשבתי על האופציות הבאות:

1. לעלות על המבטחת עם לפידים בוערים

2. להגיש קובלנה פלילית פרטית נגדם על גניבה

האם יש לי אופציה טובה יותר??

 

בברכה,

אוהד

נ.ב. ואם יש בכוונתכם להציע לי לפנות לעו"ד, אני רוצה 1 מפחיד במיוחד

פורסם

הסיפור לא ברור.

אילו הביטוח של אמך היה בתוקף גם עבורך, אתה אמור לשלם השתתפות עצמית בלבד.

אם כן, איך הגעת למצב בו אתה חייב כסף לחברת הביטוח?

פורסם

שלום שלום,

המבטחת רוצה כסף עבור השתתפות עצמית אחרי ששלמו ביטוח צד ג' לנפגעים האחרים למרות שהוריתי לחברת ביטוח לא לשלם למעורבים האחרים.

 

אוהד

 

האוטו רשום על שם אמא בשביל הוצ' רכב שלה ולכן גם תעודת הביטוח על השם שלה (למרות שאנוכי רשאי לנהוג גם כן)

פורסם

לא מובן מדוע חיכיתם שנתיים ולא פניתם עדיין לייעוץ משפטי וביטוחי.

 

אם יש לך תלונה נגד חברת הביטוח אתה יכול לפנות למפקח על הביטוח.

https://pe.mof.gov.il/SubmitComplaint.aspx

 

 

אינני משפטן אך למיטב הבנתי כדי לעקל חשבון בנק יש צורך בפסק דין.

פורסם

חוק חוזה הביטוח אוסר על חברת הביטוח לשלם לצד ג' ללא הסכמת המבוטח.

מעמד הצד השלישי

68. בביטוחאחריות רשאי המבטח - ולפי דרישת הצד השלישי חייב הוא - לשלם לצד השלישי את תגמוליהביטוח שהמבטח חייב למבוטח, ובלבד שהודיע על כך בכתב למבוטח 30 ימים מראש והמבוטחלא התנגד תוך תקופה זו; אולם טענה שהמבטח יכול לטעון כלפי המבוטח תעמוד לו גם כלפיהצד השלישי.

האם הודעת להם על כך בכתב כדי שתהיה בידך אסמכתא להתנגדות?

 

כמובן שחברת הביטוח לא יכולה לעקל לך את החשבון ללא פעולה משפטית כלשהי.

 

אני מניח כי היא הגישה תביעה דרך ההוצאה לפועל, בהליך שמקצר את כל התהליכים , ביחוד אם אתה ישן בעמידה ולא מגיב.

 

האם היא עשתה פעולה כזו ואתה לא הגבת עליה ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום שלום,

ראשית, המבטחת לא נקטה שום פעולה לגביית החוב כל עוד הייתי מבוטח אצלם. לפני מספר חודשים עברתי לחברת ביטוח אחרת.

שנית, שלחתי התנגדות לפני מספר שבועות להוצאה לפועל בפקס. זאת התשובה (קרי:העיקול) היחידה שקיבלתי.

וכן, יש אסמכתא ששלחתי התנגדות.

אוהד

פורסם

כנראה שאתה לא מבין מה אני כותב לך.

 

א)האם התנגדת בזמנו כשחברת הביטוח רצתה לשלם את הנזק לצד ג'? והאם יש אסמכתא לכך?

 

ב) חברת הביטוח הגישת תביעה להוצאה לפועל על פי נוהל ביצועתביעה על סכום קצוב.

 

האם קיבלת התראה מחברת הביטוח לפני כן ועליה לא הגבת?

 

האם עכשיו ששלחת התנגדות בפקס הגשת בקשה כפי שצריך כולל תצהיר מאושר על ידי עו"ד ?

 

לא נראה שהגשה בפקס תתפוס מבחינתך.

 

וללוחות הזמנים דורשים 30 יום מיום שנמסר לך כתב התביעה עד להגשת התנגדות .

 

אם הגשת ההתנגדות נעצרים כל ההליכים והעיניין מועבר לבית המשפט.

 

לכן לא ברור כיצד בוצע עיקול בחשבון, חוץ מהאפשרות שהגשת התנגדות לא לפי הכללים הנדרשים ולכן לא התייחסו אליה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום שלום,

שלוח שלחתי תגובה להוצ' לפועל. מצרף התגובה למטה. אכן יתכן שנשלחה באיחור אבל היה זה מכיוון שההודעה נשלחה לכתובת שגוייה. (וכבר ביקשתי בעבר לתקן הכתובת)

זאת ועוד, אני גר בחיפה והם תבעו בת"א. ביקשתי להזיז התביעה לחיפה.

אוהד

חשבתי לשרוף את המשרדים שלהם עם בנזין אבל הוא יקר מידי, למישהו יש מאיץ זול יותר? :evil:

 

בקשה לדחיית התביעה על הסף או לחילופין העברת התביעה לחיפה

1. הנתבעים חזרו ובקשו שכתובתם תתוקן לכתובת המצוינת למעלה, אך חברת הביטוח עושה דין לעצמה, ולכן הנתבעים עונים באיחור.

2. חוזה הביטוח נכרת בחיפה מול סוכנות הביטוח רמון, אי לכך המקום הנכון לקיים את הדיון הינו בבית משפט המתאים בחיפה.

3. אוהד צונזר, אשר נהג ברכב ביום התאונה, חזר וטען שאינו אשם בתאונה ולכן אין לשלם פיצוי לצד ג'. (ראה סעיף 68 בחוק הביטוח).

4. המבטחת עשתה דין לעצמה ומן הדין שתישא בנזקיה בעצמה.

5. מן הדין ומן הצדק לדחות את תבעת המבטחת, או לחילופין להורות על העברת הדיון לבית המשפט המתאים בחיפה.

פורסם

תענה על שאלה א' ועל שאלה ג' .

 

כדי שהתיק יידון בחיפה היה עליך להגיש את ההתנגדות ללשכת ההוצאה לפועל בחיפה ולא ללשכת ההוצאה לפועל בתל אביב.

 

כנראה שעשית את כל הדברים הלא נכונים כדי שההליכים יימשכו , ובלשכת ההוצאה לפועל בתל אביב.

 

את 30 הימים מונים מהיום בו נמסרה לך התביעה ביד.

 

כך צריך להגיש התנגדות

 

 

התנגדות לביצוע תביעה

109ח.(א) התנגדות לביצוע תביעה לפי סעיף 81א1(ד)לחוק תהיה ערוכה לפי טופס 19ג שבתוספת הראשונה, ויפורטו בה שמם ומענם של המתנגדושל המבקש, מספר תיק ההוצאה לפועל, נימוקי ההתנגדות, הסכום שלגביו מוגשת ההתנגדות,שם עורך דינו של המתנגד, אם אינו טוען לעצמו, מענו להמצאת המסמכים ופירוט הטעמיםשבגינם לשכת ההוצאה לפועל שאליה הוגשה ההתנגדות היא המוסמכת לפי תקנה 109ב(ב)(להלן – כתב ההתנגדות).

 

(ב) כתב ההתנגדותיוגש בצירוף –

(1) תצהיר בעותק אחד לאימות העובדות הכלולות בו;

(2) עותק או העתק, לרבות צילומי, מכל מסמך שעליו מסתמך המתנגד;

(3) עותק או העתק, לרבות צילומים, של כתב ההתנגדות ושל המצורפים אליו,במספר מספיק להמצאה לכל המבקשים;

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שורף את המועדון

 

אם אין לך אסמכתא בכתב שהתנגדת כי ישלמו לצד ג' כנראה שאין לך מה לעשות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה עדיין יכול להתלונן בפני המפקח על הביטוח.

ככל הנראה זה לא ישיב לך את כספך, אבל תלונתך תירשם ותיבדק.

אם ימצא שתלונתך נכונה - תוכל לתבוע החזר כספי מחברת הביטוח.

 

בכל פעולה שאתה עושה בעתיד מול רשויות, גבה את מעשיך בכתב (כולל סיכום של שיחת טלפון או העתק פקס) ושלח במכתב רשום.

אל תניח שהזמן החולף פועל לטובתך. לראיה שילמת עכשיו גם את הוצאות הגבייה וגם את דמי ההשתתפות העצמית, יתכן שגם גבו ממך הצמדה.

פורסם

אם אין אסמכתא בכתב פניה למפקח לא תועיל לו.

 

חברת הביטוח תטען כי לא הביע התנגדות ולכן שילמו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם המפקח על הביטוח לא יעזור:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4145722,00.html

לחברות הביטוח יש "טריק" שבאמצעותו הן מנפנפות את התלונות המוגשות למפקח. כאשר מוגשת למפקח תלונה של מבוטח, חברת הביטוח נדרשת להגיב. או אז הן טוענות בתגובתן, כדבר שבשגרה, כי תלונת המבוטח מעלה "מחלוקת עובדתית הראויה להתברר בבית המשפט".

באותו רגע נסתם הגולל על תלונת המבוטח. המפקח לא מתערב. המבוטח נאלץ לפנות לבית המשפט ולהזדקן בין כתליו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

גם אם למפקח על הביטוח אין שיניים, זה לא יזיק לנסות. הרי את כספו כבר לקחו.

אם יש בידו אסמכתות שהודיע לחברת הביטוח לא לשלם לצד ג', יהיה קשה לטעון שיש מחלוקת על העובדות.

 

מצד שני נראה שגם התנהלותו של Rich79 לא הייתה על פי ההליכים הראויים.

×
×
  • תוכן חדש...