Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רציתי לדעת האם המגבר הבא

 

http://www.amazon.com/Hifonics-HFi100-4-Stereo-Amplifier-OHMS/dp/B0036B8URA/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1319822552&sr=1-1

 

יוכל לעבוד עם הרמקולים האלה:

 

http://www.amazon.com/Infinity-Reference-5030cs-5-25-Inch-Performance/dp/B002C0HWFC/ref=dp_ob_title_ce

 

ומה המשמעות של ההתנגדות?

 

הבנתי שהרמקולים האלה עובדים ב2 אוהם, ואם אני מחבר סאב בגישור הוא גם יעבוד ב-2 אוהם, האם זה יעבוד תקין?

כלומר, האם הרמקולים הנ"ל מומלצים לשימוש יחד עם סאב (לא ידוע מה צריך כרגע - סליל בודד או כפול - לתשובתכם אודה).

 

תודה.

פורסם

בנוסף-

 

אם אני רוצה לחבר סאב וזוג רמקולים (במקרה הזה קומפוננט), וברדיו דיסק יש רק יציאת RCA אחת,

אני צריך זוג מפצלי Y שיגיע לכל יציאת RCA מהזוג כדי לחבר למגבר בזוגות הכניסה - CH1+CH2 ו- CH3+CH4?

או שהאות שיתקבל בCH1+CH2 לדוגמא יספיק כדי לספק גם את זוג הערוצים השני של הרמקולים או הסאב לדוגמא?

 

תודה

פורסם

א.כן אתה צריך זוג Y לפיצול ה-RCA

ב.כן המגבר הנ"ל יעבוד בלי בעיות עם הקומפוננט הנ"ל כי המגבר הנ"ל עובד ב-2 אום סטריאו

ג.לא המגבר אינו בנוי לעבודה ב-2 אום בגישור לסאב,אין בעיה לעבוד ב-4 אום בגישור

ואין בעיה לעבוד ב-2 אום סטריאו בזוג ערוצים הראשון לקומפוננט ובגישור ב-4 אום על הסאב.

פורסם

קודם כל תודה על התגובה.

 

פחות או יותר ענית על כל השאלות, אבל מה הכוונה שהוא לא יעבוד בגישור ב-2 אוהם?

 

אפשר לחבר אליו סאב (סליל יחיד או כפול - זו גם אחת השאלות), שעובד ב-4 אוהם בגישור, כך שיתקבל לבסוף 2 אוהם בשביל הסאב, כמו שכתוב במפרט - 4X200 ב-2 אוהם?

 

אם לא, מה בעצם אפשרי לעשות עם המגבר הזה כדי לחבר קומפוננט וסאב במקביל ולקבל את מירב ההספק?

האם צריך בעצם מגבר שירד ל-1 אוהם כדי לחבר את הסאב בגישור?

 

כמו שאתה רואה אני קצת מבולבל מהתשובה ובכלל, אז אם יהיה אפשר לפשט את העניין ולומר מה בדיוק ניתן לחבר אני אשמח.

 

 

ובכלל - מה הדעה על הרכיבים האלו?

 

**עריכה**

 

אם הבנתי אתה אומר שבעצם ניתן לחבר בגישור את הסאב ואת הקומפוננט. במצב שבו אתה מציע, כמה RMS יתקבל לכל ערוץ?

כלומר כמה יקבלו הקומפוננטים וכמה הסאב? ומה תהיה ההתנגדות הסופית של הסאב - כלומר 4 אוהם בגישור = 2 אוהם סופי?

 

שוב תודה

פורסם

ניתן לחבר קומפוננט בתנגדות מינימאלית של 2 אום

ובגישור ניתן לחבר סאב בהתנגדות מינימאלית של 4 אום

 

משמע שאתה צריך או סאב עם סליל בודד של 4 אום

או סאב עם שני סלילים של 2 אום כך שבחיבור סידרתי של הסלילים תקבל מעגל סופי של 4 אום

פורסם

מעולה.

 

מה לגבי השאלה הנוספת (שנוספה בעריכה) -

אם הבנתי אתה אומר שבעצם ניתן לחבר בגישור את הסאב ואת הקומפוננט. במצב שבו אתה מציע, כמה RMS יתקבל לכל ערוץ?

כלומר כמה יקבלו הקומפוננטים וכמה הסאב?

פורסם

המגבר הנ"ל לא עונה לתקן CEA כך שההצהרות שלו בנוגע להספקים קצת אופטימיות

עם ערך פיוזים של 60 אמפר זה צריך להיות המגבר הכי נציל בעולם כדי לספק 800RMS הספק מקסימאלי

 

אני מעריך כי ההספק האמיתי של המגבר הוא באזור 75X4 לערוץ ב-4 אום

סביבות 120X4 ב-2 אום

ו-200 בגישור בערך

 

בצורת 3 ערוצים ההספק של שני הערוצים קצת יורד בדרך כלל

אני מעריך שב-2 אום הוא לא ירד מ-100RMS

ובגישור באזור 200RMS

ב-4 אום

×
×
  • תוכן חדש...