Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

פה סיכמו את זה בצורה הכי טובה:

 

בנוגע לאיך עוברים מאייפון לאנדרואיד?

 

1. קונים מכשיר אנדרואיד

2. לא מבינים את ההגיון

3. מבינים את ההגיון ולא מבינים מה עשיתם עם האייפון עד עכשיו

4. מביאים את האייפון מתנה לאחיין בן 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

^

+1. אחרי שתעשה את זה, התעלומה היחידה שתשאר היא איך לא עשית זאת קודם :)

 

לא ציינת אם אתה מתכוון לגלקסי S4, אך יש הגיון מסוים ברכישה של הS3 (המחירים נוחים מאוד).

בנוסף, אני אישית פחות מעודכן לגבי ההיצע הנוכחי שלהם, אך יש טעם לבדוק גם את תוצרת HTC.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

יש לי S3. אייפון? גועל נפש של דבר, בחיים לא התחברתי לדבר הזה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

עד לפני 3 חודשים היה לי מהעבודה נוקיה E5.

אז קבלתי מחבר אייפון 4 משומש. לקח לי 10 דקות כדי להבין כמה הנוקיה הוא טלפון מפגר.

בשבוע שעבר קיבלתי מהעבודה גלקסי 2. אחרי 4 ימים החזרתי את הסים לאייפון ואת הגלקסי למגרה.

ההתרשמות של מהגלקסי היא שיש למכשיר יכולות, אבל הוא טמבל:lol: מה שבאייפון עשיתי אנטואטיבית בגלקסי בהיתי כמו עגל ובסוף הלכתי לאחד הצעירים בעבודה שיראה לי.

נראה לי שאם אתה לא מתעסק עם המכשיר, אלא רק משתמש בו, אז אייפון יתאים יותר.

בגלקסי לקח יום עד שנאלצתי להוריד מקלדת עברית כי המקורית פשוט נעלמה:shock: לא נראה לי שדברים כאלה מתרחשים באייפון.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

לאישתי יש אייפון 4 לי יש גלקסי S2,המסך פשוט עושה הבדל גדול וזה עוד S2,גם תפעול המכשיר ניראה לי נוח יותר,המערכת גם פתוחה ולא סגורה כמו באייפון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עד לפני 3 חודשים היה לי מהעבודה נוקיה E5.

אז קבלתי מחבר אייפון 4 משומש. לקח לי 10 דקות כדי להבין כמה הנוקיה הוא טלפון מפגר.

בשבוע שעבר קיבלתי מהעבודה גלקסי 2. אחרי 4 ימים החזרתי את הסים לאייפון ואת הגלקסי למגרה.

ההתרשמות של מהגלקסי היא שיש למכשיר יכולות, אבל הוא טמבל:lol: מה שבאייפון עשיתי אנטואטיבית בגלקסי בהיתי כמו עגל ובסוף הלכתי לאחד הצעירים בעבודה שיראה לי.

נראה לי שאם אתה לא מתעסק עם המכשיר, אלא רק משתמש בו, אז אייפון יתאים יותר.

בגלקסי לקח יום עד שנאלצתי להוריד מקלדת עברית כי המקורית פשוט נעלמה:shock: לא נראה לי שדברים כאלה מתרחשים באייפון.

 

לנוקיה בכלל יש חנות אפליקציות מהעולם השלישי...

באנדרואיד יש אינספור אפשרויות של קסטומיזציה, שלפעמים הולכים שם לאיבוד.

אבל אני חושב שאם היו מביאים לך אחרי הנוקיה קודם את האנדרואיד ורק אח"כ את האייפון, היית חושב אחרת.

 

פותח"ש, אם אתה מהסוג היותר חוקר של האנשים, ואוהב התאמה אישית, תמצא באנדרואיד מע' הפעלה מאוד אטרקטיבית בשבילך.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אוקי, רובכם תומכים במעבר, אבל בתכלס- רוב האפליקציות יוצאות קודם כל לאייפון.

לדוגמא- shindigo - שמשדרת לייב מסיבות מהארץ. אפליקציה מאוד חשובה לי, וכרגע אין אותה לאנדרויד.

מתי כבר נגיע למצב שכל האפליקציות יוצאות גם וגם ?

פורסם

לפני יומיים קניתי גלאקסי S3 והיה לי אייפון 4.

 

חוץ מזה שהמכשיר מרגיש פחות מאסיבי, הוא מהיר בצורה יוצאת דופן.

צריך קצת להתרגל. קצת מבאס החנות של גוגל ששווה לתחת, צריך לחפש משחקים מתחת לשטיח.

תמיר.

פורסם
אוקי, רובכם תומכים במעבר, אבל בתכלס- רוב האפליקציות יוצאות קודם כל לאייפון.

לדוגמא- shindigo - שמשדרת לייב מסיבות מהארץ. אפליקציה מאוד חשובה לי, וכרגע אין אותה לאנדרויד.

מתי כבר נגיע למצב שכל האפליקציות יוצאות גם וגם ?

 

זה עניין אישי של מפתח האפליקציה.

כמו שיש אפליקציות שקיימות לאנדרואיד אבל לא קיימות באייפון.

כשרוצים להוציא אפליקציה גם לאייפון וגם לאנדרואיד, שולחים אותה קודם לאישור של אפל, וכשזה מתקבל מוציאים אותה לאישור של גוגל.

בגלל שבאפל לוקח הרבה הרבה יותר זמן לאשר אפליקציה מאשר בגוגל.

אז תיאורטית, אם יש אפליקציה שנועדה להיות גם וגם, היא לעולם תופיע בחנות של אפל לפחות יומיים לפני אנדרואיד.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
גלקסי או HTC One, חד וחלק.

האנדרויד מעולה והמסכים במכשירים החדשים בעלי רזולוציה פנטסטית. פשוט כיף להשתמש.

 

ואיך התחרות שלהם מול מסכי הרטינה המדהימים?

פורסם

בגלקסי 4 יש רזולוציה של פול HD בתוך מסך של 5 אינטש.

המסך לא פחות ממדהים!

אני היחיד עם אנדרואיד בחבר'ה שלי בלימודים. כשהבאתי את ה-S4 בפעם הראשונה, לכל האייפוניסטים היה משהו טוב להגיד על המסך.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

חזרתי לאנדרויד לפני כמה ימים, אחרי שימוש של כמה חודשים באייפון.

 

מבחינת רזולוציה הם נותנים פייט מעולה (שניהם עם למעלה מ-400ppi, אם אני לא טועה, סביב 440).

מבחינת בהירות - הגלקסי פחות בהיר (Amoled) מהרטינה, אבל אחרי שתי דקות של שימוש אתה לא מבחין בזה יותר. ה-ONE בעל מסך LCD והוא בהיר ומעולה.

 

אני התלבטתי קשות בין שני המכשירים ובחרתי בסופו של דבר ב-S4 משום הפוטנציאל הגבוה יותר (הרחבה של זיכרון, החלפה של סוללה וקהילת מפתחים חזקה מאוד) ובנוסף היה הפרש של קרוב ל-70 יורו לטובת הסמסונג.

אחרי מספר ימים של שימוש - אני מאוהב. אין מקום להשוות לאייפון.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

גם אני אחרי כמה שנים טובות עם אייפונים שוקל לרכוש גלקסי 3 או נקסוס.

 

אגב - קיבלנו גלקסי 4 בעבודה לקסטומיזציה, המערכת הפעלה שוקלת 8 ג׳יגה, בזמן שלמכשיר כולו יש 16 ג׳יגה, המערכת הפעלה שוקלת המון.

המסך מדהים! אבל גדול מידי, מרגיש כמעט כמו טאבלט.

 

בקיצור - גם אני, שעמדתי עד היום כחומה בצורה עם האייפונים מתחיל להישבר.

×
×
  • תוכן חדש...