Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רובר 16 הקרוי בשפה המקצועית: Rover P2 16

מאז ומתמיד היה הפייבוריט שלי בתחום הקלאסיקה .

 

את הרובר הראשון שתפס את עיני ראיתי בתערוכת מועדון החמש ביקב בזיכרון

כמדומני , את זה של מר קורן ומאז הצורה המיוחדת , הפאר , היוקרה משהו (בצניעות )

נשארו לי בראש שנים רבות . רכב גדול , מנוע 6 צילינדרים בנפח של 2150 סמ"ק .

 

במרוצת השנים ניסיתי לרכוש רובר 16 ופיספסתי 3 פעמים , לא פחות . מה שהשאיר

אותי עם שיפוץ המוריס 10 שלי שבו אני גאה מאוד .

 

לאחרונה באתי בדין ודברים עם ידידנו וידידי הטוב אורי סהר אודות הרובר שחונה כרהיט ישן

ומעלה כורי עכביש ולא נראה כי הרכב יקבל התייחסות בעתיד לבוא .

שיחה קצרה עם אורי העלתה בי את התיקוה ש..כן "אפשר לדבר " אמר אורי .

אני הייתי בשמיים . לא עיניין אותי מצבו , האם המנוע מסתובב או לא , כמה חלקים חסרים ,

פשוט כלום , רציתי רובר ובמיוחד את זה !

כמובן שאי אפשר היה ללא דיווח מיידי לאישתי שהקשיבה קשב רב להתלהבות שלי

ונתנה את ברכת הדרך באמרה: "לך תקנה " . איזה כיף לשמוע את זה מהאישה . וואווו .......

כמה חודשים לאחר מכן סגרנו עסקה בקלות ובמהירות ולשביעות רצון של שנינו .

 

לאחרונה , יום לאחר ראש השנה הבאתי את הרכב למקום משכנו החדש אצלי ומשם יתחיל

סיפור , כנראה ארוך ..... :-) של שיפוץ אחד הרכבים הנפלאים לטעמי משנת 1947

ששרד כאן במדינת ישראל שנים רבות .

 

לפניכם תמונות כפי שמצאתי את הרכב בחצר האחורית וחווית הגרירה הביתה .

תודה מקרב לב לניסים על הגרירה המסורה והנסיעה הנעימה איתך כל הדרך לאורי וחזרה .

 

תודה רבה !

 

דרור .

P6022376.JPG

P6022387.JPG

P6022381.JPG

P6022386.JPG

P6022385.JPG

P6022379.JPG

P6022377.JPG

P6022388.JPG

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • תגובות 189
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש ובהצלחה!!

בתמונות הראשונות הוא נראה קצת כמו טרקטור:naughty:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תתחדש שיהיה בהצלחה! החלקי פח שלא נראים בתמונות קיימים או חסרים?

 

 

תודה רבה ,

 

כמעט כל חלקי הפח קיימים ,

אולם יש חוסרים לא מעטים , גריל מסכה קידמית , פנאל שוונים במצב עגום מאוד , שעונים ועוד ועוד ...

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

מזל טוב בהצלחה עים השיפוץ

היתי מיעץ לך לנסוע לתערוכה בביליו אנגליה ליפני קנית חלקים חזרתי מהתערוכה לפני חודש

המון חלקים לרובר חויה

ושוב בהצלחה:lol:

BABY FORD 1949

CORVETTE BB 454 1972

 

MOKA:-D

פורסם

בהצלחה...

דרך ארוכה (מאד!) לפניך. אם תזדקק לעצה ועזרה - אתה יודע למי לפנות.

מצורפת תמונה המראה חילופי משמרות אצל אורי - בדיוק לפני עשרה חדשים. ועוד אחדות המבהירות מה התגלגל לידיך.

DSC_0029.JPG

Page12.jpg

Page13.jpg

Page17.jpg

Page18.jpg

Page19.jpg

P1000254.jpg

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

וואו, תתחדש, המון הצלחה, ברור שצריך אורך נשימה לשיפוץ כזה, אז אם קפצת למים 'יש לך את זה'.

 

דבר שני, תוסיף לחתימה 'רובר 16 שנת 1947'.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

תתחדש . אני מאמין שהאוטו הזה יהיה מושלם בשנים הקרובות.

יש למה לצפות

במידה ותרצה ללכת על מוכן עכשיו באיביי

http://www.ebay.de/itm/Oldtimer-ROVER-P2-1938-Sehr-schones-Auto-/190583672793?pt=Automobile&hash=item2c5fac0fd9

מה אמרת שחסר לך?

http://www.ebay.de/itm/Rover-P2-Dashboard-Panel-with-Jaeger-Instruments-/200657384120?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb81cb2b8

 

http://www.ebay.de/itm/ROVER-P2-HUB-CAPS-/260865202666?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbcc719ea

במידה ותרצה עזרה יש לי חבר בגרמניה


×
×
  • תוכן חדש...