Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בימים אלו אני עוסק בבחירת רכיבים למערכת חדשה ואני זקוק לקצת עצות.

 

הרכיבים שאני סגור עליהם הם:

 

HU - PIONEER Z130BT

מגבר מונו - Rockford 20001BD 2000W RMS 1 OHM

סאבים - 2 JL AUDIO 10W7 (תיבה כפולה)

קבל - Rockford Fosgate RFC2D Hybrid 2 Farad

 

הדילמה שלי היא לגבי קומפוננט 6.5 לקדימה ו5.25 לאחורה + מגבר 4 יציאות וכבלים RCA

 

בינתיים חשבתי על:

 

FOCAL 165KRX2 מוגברים ע"י מגבר FOCAL DOLID 4

או

MOREL ELATE - לא יודע איזו הגברה מתאימה

 

אני פתוח להצעות נוספות, שמעתי גם דברים טובים על הרץ ועל DLS.

אציין גם שלא שמעתי אף אחד מהסטים אלא רק קראתי עליהם והבנתי שההבדלים בינהם הם שמים וארץ אבל גם רציתי לדעת לגבי אמינות המוצרים, כי שמעתי שלמורלים יש נטיה להישרף ביתר קלות.

 

אני שומע כמעט את כל סוגי המוזיקה, רוק, שחורה, אלקטרוני, ישראלי.

 

אשמח לשמוע חוות דעת,

תודה,

לירן.

פורסם

אם אתה אוהב צלילים גבוהים וחדים אין ספק שתלך על הפוקאל.

dls חברה גם עם שם שהולך מלפני המוצרים בכל הרמות שלהם וזה משמיעה מס דיי בסיסי במערכת של ליאור ארזה בתצוגת איכות של סטים עם כמה רמות מעליות הכי טוב שתשמע במו אוזנייך ותחליט בעצמך.

המךצה שתתקבל מכולם פה אחד תחסוך את ההוצאה לסט האחורי ותשקיע את כל התקציב בסט קדמי איכותי.

פורסם

אופציות נוספות יכולים להיכנס גם קלארוס של HAT והרץ היי אנרג'י XL

אתה תצטרך סט שיוכל לעמוד בעוצמה של דאבל W7

{אני לא יודע מה הכיוון של העוצמה שאתה שומע אבל הייתי הולך על אחד מהסטים שצויינו פה KRX2 או קלארוס או XL {לא ציינת איזה דגם של DLS}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

המכשירי מולטימדיה החדשים של פיוניר לא מוצלחים במיוחד

וספציפית לא הייתי הולך על המכשיר הנ"ל.

הייתי הולך על IVA-W520R אלפיין -עם IGO8 גירסא בעיברית

ועם דיבורית BT ניפרדת של פארוט ולא מודול נניח 9200MK2

סה"כ העלות צריכה להיות באזור 8K

 

צמד סאבים מטורף -לא בטוח שלא תתקל בבעיות חשמל ,בנוסף סביר להניח שעם כול העוצמה הזאת

לא תהיה לך מערכת מאוזנת ,עושה רושם שבחרתה להשקיע בסאבים 80 אחוז מהתקציב וזה לא רעיון טוב

אם לא מדובר במערכת SPL וזה לא הרושם שקיבלתי.

אני מציע להשאר רק עם סאב אחד 12W6v2-D4-לרכוש מגבר Rockford Fosgate T500-1bd

בנוסף קבל לא צריך במצב זה וכבר חסכתה הרבה כסף שתוכל לתעל למקומות הרבה יותר טובים.

 

בכסף שחסכתה -תרכוש 2 ערוצי הגברה איכותיים -עם סט 3WAY פסיבי ובניות בקורות

תוספת נחמדה יכולה להיות PXA-H100 או אם יש לך כסף אז פרוססור מתקדם

כמו MS8 או BIT1 או אף H701 משומש

ויש לך מערכת נהדרת ומאוזנת.

פורסם

אני אחדד את דברי ,הכוונה היא למכשירי המולטימדיה שכוללים "הכול בילד אין"

המכשיר הנ"ל מזכיר מאוד\מתחרה באותה קטגוריה עם ה-Alpine INA-W910 הוא כולל GPS לא מוצלח\איטי

תפעול מסורבל יחסית שלא אופייני למכשירי פיוניר -תצוגה\אינפורמציה לא נוחה\לא מלאה

מטבע הדברים מכשירים של "הכול כלול" הם פחות איכותיים\טובים

נכון שמדובר במכשיר פונקציונאלי אך ניתן להשיג תוצאה טובה יותר כפי שציינתי

ע"י שימוש במכשיר בסיס איכותי כמו האלפיין 520 גירסא עיברית ולהוסיף עליו IGO8 עם דיבורית חיצונית

זה גם יעלה לך פחות או יותר אותו מחיר.

×
×
  • תוכן חדש...