Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה לקנות רדיו דיסק חדש (עד 1200 שח) מחר.

אני רוצה שיהיה לו כניסת כ.זכרון SD, ולכן חשבתי ללכת על 6350SD של פיוניר.

השאלה שלי היא, אם עדיף לוותר על הכניסת כ.זכרון, וללכת על דגם כלשהו של אלפין/קלריון- הכוונה היא באמת אם ארגיש איזשהו הבדל לטובת האלפין/קלריון.

 

ובכלל, איך ה 6350? במה הוא פחות טוב מה 8350?

 

תודה.

פורסם

ה-6 לא פחות טוב מה-8 ,הבדלים מינוריים בניהם -אם חשוב לך SD אז לך על ה -6 הוא לא פחות טוב\איכותי

אם אתה רגיל לפיוניר ממכשיר קודם הייתי שוקל להמשיך עם פיוניר -אלפיין\קלריון לא בהכרח ישמעו לך טוב יותר

באותו טווח מחיר -זה עניין של הרגל\טעם אישי.

פורסם
ה-6 לא פחות טוב מה-8 ,הבדלים מינוריים בניהם -אם חשוב לך SD אז לך על ה -6 הוא לא פחות טוב\איכותי

אם אתה רגיל לפיוניר ממכשיר קודם הייתי שוקל להמשיך עם פיוניר -אלפיין\קלריון לא בהכרח ישמעו לך טוב יותר

באותו טווח מחיר -זה עניין של הרגל\טעם אישי.

 

הבנתי.

עוד שאלה קטנה: האם האיכות של השיר דרך כרטיס SD תהיה פחות טובה מאשר דרך USB? (מע' קבצים שונה, מהירות וכו'?).

×
×
  • תוכן חדש...