Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפולים מיותרים במוסך - ללא פתרון לבעיה המקורית


שימו לב! השרשור הזה בן 4628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

ברשותי פיאט פונטו ספייס שנה 2004 בעלת גיר רובוטי. לפני בשבועיים החלו בעיות בגיר תוך כדי נסיעה. לקחתי את הרכב למוסך מורשה של פיאט (גרינפלד מוטורס בראשון). מנהל בעבודה של המוסך ביקש שאני ישאיר את שרכב לאיבחון שעלותו 340 ש"ח ואני כמובן הסכמתי. למחרת אני מקבל טלפון מהמוסך ונאמר לי שהבעיה במצמד של הרכב ועלות התיקון הינה כ1600 ש"ח.

 

אמרתי לעצמי יופי וכיוון שהתכווניתי להמשיך להישתמש ברכב השקעתי כסף נוסף בטיפולים נוספים (רצועת טימינג, בלמים, שמן ופילטרים). לאחר שבאתי לאסוף את הרכב סך התיקון עלה לי 4120 ש"ח.

 

כ ק"מ של נסיעה מאוחר יותר הבעיה המקורית שעליה התלוננתי שוב קרתה ואני כמובן היסתובבתי חזרה למוסך. מנהל העבודה ביקש שאני ישאר את הרכב לאיבחון נוסף. כעבור כמה ימים אני מקבל טלפון מהם והם אומרים לי שישנה בעיה ביחידה הרובוטית של הגיר ועלות החלק הינה 12000 ש"ח (מחיר מחירון של הרכב הוא ~26000), ואני כמובן אמרתי למוסך לא לתקן כלום.

 

השאלה שלי הינה מה עלי לעשות את המוסך מסרב להחזיר את ה 4000 ש"ח ששילמתי על התיקון המיותר כתוצאה מאבחון לא נכון שלהם (שעליו שילמתי דרך הגב). אם הייתי יודע מההתחלה שעלות התיקון תעלה 50% משוווי הרכב לא הייתה משלם אגורה מעבר ל340 של האבחון עצמו.

 

תודה לעוזרים, אלכס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שבעת נסיעה נורת "gearbox failed" נדלקת והגיר הרובוטי מפסיק להחליף הילוכים. אם אני ממשיך בנסיעה אני נשאר על ההילוך לפני הבעיה כחצי דקה ואז הגיר קופץ לN.

 

כאשר אני מדומם את המנוע ומניע שוב הבעיה נפתרת זמנית.

 

אלכס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם סיבת הכניסה למוסך רשומה בחשבונית? בכל מקרה נסה לדבר איתם טלפונית ולציין שהתקלה המקורית לא תוקנה, תקליט את השיחה ואם זה לא עוזר יש עוד דרכים כמו פנייה לאיגוד המוסכים או תביעות קטנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי איך לעזור לך מבחינה משפטית, למעט להציע לפנות ישירות למחלקת השירות של סמל"ת ולקוות שמהם תבוא הישועה. הם לאחרונה בהחלט מפתיעים לטובה.

מעבר לכך, יש לי שאלה מהפן המכאני: כדי לאבחן את התקלה, אני יותר ממאמין שחובר לרכב סורק תקלות. האם יש לך אפשרות לברר מהו קוד התקלה שהופיע?

 

תודה ובהצלחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...