Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים

יש לי שאלה קטנה:

 

כרגע יש לי באוטו:

רדיו-דיסק: KENWOOD 2023

מגבר: ROCKFORD FOSGATE 501X

רמקולים אחוריים: PIONEER 6X9 330W

קומפוננט: מקורי

 

הקומפוננט מחוברים ישירות לרדיו-דיסק, והרמקולים האחוריים מחוברים למגבר.

המגבר הוא 4 יציאות, 65W כל אחת, וכרגע ישנם 2 יציאות פנויות.

 

אני רוצה להוסיף סאב למערכת הזאת. מה עדיף?

- לחבר את הסאב למגבר הזה (אבל ככה אוכל לשים סאב 250W RMS מקסימום (שזה קצת חלש בשבילי))?

- לקנות מגבר מונובלוק חדש יותר חזק, ולחבר סאב יותר חזק אליו, ואז אוכל לחבר את הקומפוננט למגבר הראשון?

 

מה עדיף? מבחינת כסף, אני מוכן להשקיע עד 2000 ש"ח (על התוספים)

ומבחינת איכות, אני מעדיף SPL אם נטייה ל SQ, כלומר שיהיה חזק, אבל בל אתפשר על האיכות.

 

תודה מראש על התשובות

פורסם

איזה רכב מדובר?

מה אתה אוהב לשמוע, סגנונות, זמרים וכו'?

בראשי תיבות, מבלי לציין מותגים ודגמים, אני במקומך הייתי מחבר את המגבר לרמקולים הקדמיים לא לפני שבודק אם יש צורך להחליפם (דבר שאני מאמין מתבקש) ובמידה וכן, רוכש סט קומפ' איכותי, שם סאב טוב וסוגר את הבאסטה... אגב, את האחוריים אולי ובספק רב הייתי מחבר ל-HU...

×
×
  • תוכן חדש...