Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסוחר שיקר לך בזה שאמר לך שהרכב לא עבר תאונה, בזבזת זמן וכסף, הסתבר לך שהרכב עבר תאונה- ואתה עוד חושב על זה?

רכב בעל תאונה עם משמעות גבוהה- עבר פגיעה רצינית, בד"כ עם השלכה בטיחותית (רשמת שעד מעבר לריתום מתלה, משמע ממש חזק), ובכל מקרה יהיה לך מאוד קשה למכור רכב כזה אח"כ.

לא חסרות גרנדה פונטו פרטיות, שמורות ומטופלות. חפש אחת כזו.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

החלטתי לוותר על העניין, לדרוש את כל הכסף בחזרה. ואני מצטער בכלל שבזבזתי חצי יום של טרטורים כל העניין וכאב ראש.

 

מצד שני, למדתי, הפנמתי ומעכשיו אני לא כזה תמים.

אני אחזור ואעדכן עם תגובת הסוחר.

 

בינתיים אני מתלבט אם ללכת לעוד מגרש שראיתי פיאט פונטו בו (טריידמוביל) או לחפש רק פרטי מעכשיו.

פורסם

הכל תלוי במחיר של הרכב.

 

אם אתה קונה את הרכב במחיר שמתקרב ל-35K, לרכב בן 3 עם נתונים מכניים מצויינים - אז אין פה הרבה התלבטות.

 

אני גם לא הייתי דואג מהמכירה - אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב סביבות 3 שנים או יותר - כי המחיר יהיה כ"כ נמוך שבכל מקרה יהיה קונה לרכב ואפילו די מהר.

 

כל זה כמובן בהנחה שהרכב לא עבר תאונה המשפיעה באופן מהותי על הבטיחות שלו.

×
×
  • תוכן חדש...