Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דודו זר (פרפר נחמד) רוכב על אופניים.

 

דווקא לדודו זר יש בימר אדומה פתוחה, מסוף שנות השמונים

 

רק חסר לראות את נולי בלבוש חושפני ליד הנהג כאשר נוצותיה הצהבהבות מתנופפות להן ברוח...

עוזה תמות מקנאה :shock:

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

שפכתם אותי.דודו זר לקוח שלנו.יש לו פיאט טמפרה 2000 אוטומטית שנת 94.

 

זה מזכיר לי קטע.פעם היתה זמרת -שמה היה לאה לופטין.נדמה לי שהיא היתה ב"שוקולד מנטה מסטיק" או משהו כזה (רז מתמחה בלהקות עיבריות משנות ה70.הוא בטח יודע במי מדובר)-בקיצור-יש לה פונטו או משהו בסגנון.

 

כל איזה פלוץ שראו אותו בטלויזיה 30 שניות בטעות בא ודורש הנחה בגין סלבריטאיותו- ובנקודה מסויימת זה מעצבן.אקיצר-היא באה אלינו וכמובן שבשלב כלשהוא עלה נושא המחיר.

 

היא לא קיבלה כ"כ את מה שהיא רצתה-אז היא ביקשה להתקשר למישהו בעמדה ניהולית (כלומר מעל גיל 40- ולכן זוכר מי היא בכלל.....)-אז התקשרתי.ואמרתי ש"ירדנה ארזי אצלי במשרד".

 

חבל שיגאל שילון לא היה שם עם המצלמה....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • תגובות 154
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צחי נוי - שברולט לומינה

ציטוט שלו "אני אוהב אוטו גדול וכבד והלומינה זה כמו טנק"

הוא גם נוהג להזיז בעדינות מכוניות כשהוא לא נכנס בחנייה :-)

 

אה.. טעות... יגואר :) הוא גם היה באחד המפגשים לא מזמן :)

פורסם

עכשיו אחרי שחרשתם על כל המכוניות שהסלבס בארץ תעברו לסלבס בחו"ל

נגיד מיכאל שומכר נוסע על פאררי פורמולה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

ג'ודי שלום ניר מוזס ראיתי נוסעת על טויוטה לנד קרוזר דור קודם.

טל בן חיים- טויוטה MR2 כחולה.

ראובן עובד- הונדה סיביק האצ'בק מגעילה עם מלא מדבקות של ערסים.

 

לגבי אנשי העולם התחתון...

אני שכן של יצחק אברג'יל (הוא בחו"ל, אישתו גרה בבית) בערד.

המכוניות שראיתי ליד הבית, בטח לא כולם שלו, חלקן של שותפיו... :twisted:

4 סוגים שונים של X5, אחד מהם משוריין!!!

שתי מרצדס S500

BMW 745 חדשה

740 דור קודם

שתי 530, 528,525,520

סדרה 3 דיזל, ו-320 אחת.

מזדה 626 של אחד משומרי הראש..

והכל כספים של .......... :evil::twisted:

פורסם

תומר כתב:

שפכתם אותי.דודו זר לקוח שלנו.יש לו פיאט טמפרה 2000 אוטומטית שנת 94.

 

לדודו זר (מספר ושר) יש גם בימר E30 אדומה פתוחה. (כנראה שאת הטמפרה הוא מחזיק לנסיעות פאן בסופי שבוע, כי עם הבימר אני רואה אותו די הרבה).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כל שחקני מכבי חיפה בהונדה סיויק שנת 2003 לבנה

ואני מניח שלשחקני הפועל חיפה אין אופל כי אין להם כסף לחיות :lol::lol:

sound connecting people

פורסם

עופר טלקר על פג'ו 607 צבע מטאלי.

רמי אבו לאבן על BMW437 לבנה (שמועות מדברות שהוא החליף אחרי שהעיפו אותו מהפועל.) חחח ..

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

מרגלית צנעני(דודה שלי במקרה)

 

הביויק הענקיות האלה(שחכתי את השם סורי)....סלוניה תעזור לי פה

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
כל שחקני מכבי חיפה בהונדה סיויק שנת 2003 לבנה

ואני מניח שלשחקני הפועל חיפה אין אופל כי אין להם כסף לחיות :lol::lol:

אז שניה אתה אומר שכל הכוככבים של מילאן נוסעים על אופלים

וכל הכוככבים של אינטר נוסעים בכל סוג של מכוניות אבל חייב צמיגי פיראלי

וכל יובנטוס נוסעים על פיאטים ואלפות

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

למה איזה מישו פתח שרשר חדש לנושא הזה

הרי היו פה שירשורים של 12 דף

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר


×
×
  • תוכן חדש...